K. SEDA And M. BAŞ, "Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1, 2015
SEDA, K. And BAŞ, M. 2015. Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1 .
SEDA, K., & BAŞ, M., (2015). Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri. 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1.
SEDA, KALAYCI, And MEHMET BAŞ. "Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri," 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1, 2015
SEDA, KALAYCI And BAŞ, MEHMET. "Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1, 2015
SEDA, K. And BAŞ, M. (2015) . "Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri." 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.50, no.1.
@article{article, author={KALAYCI SEDA And author={MEHMET BAŞ}, title={Ülke İmajı ve Marka İmajı Etkilerinin Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkileri}, journal={3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi}, year=2015}