C. AKTEPE And R. P. ŞAHBAZ, "Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.69-90, 2010
AKTEPE, C. And ŞAHBAZ, R. P. 2010. Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2 , 69-90.
AKTEPE, C., & ŞAHBAZ, R. P., (2010). Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 69-90.
AKTEPE, CEMALETTİN, And RAMAZAN PARS ŞAHBAZ. "Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması," Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, 69-90, 2010
AKTEPE, CEMALETTİN And ŞAHBAZ, RAMAZAN P. . "Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.69-90, 2010
AKTEPE, C. And ŞAHBAZ, R. P. (2010) . "Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması." Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.11, no.2, pp.69-90.
@article{article, author={CEMALETTİN AKTEPE And author={RAMAZAN PARS ŞAHBAZ}, title={Türkiye nin En Büyük Beş Havayolu İşletmesinin Marka Değeri Unsurları Açısından İncelenmesi ve Ankara İli Uygulaması}, journal={Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={69-90} }