S. AĞAÇ Et Al. , "Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları," 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu , Çorum, Turkey, pp.77-85, 2015
AĞAÇ, S. Et Al. 2015. Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları. 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu , (Çorum, Turkey), 77-85.
AĞAÇ, S., ÖLÇER, H., & DENGİN, S., (2015). Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları . 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu (pp.77-85). Çorum, Turkey
AĞAÇ, SALİHA, HACER ÖLÇER, And SERAP DENGİN SEVİNİR. "Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları," 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu, Çorum, Turkey, 2015
AĞAÇ, SALİHA Et Al. "Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları." 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu , Çorum, Turkey, pp.77-85, 2015
AĞAÇ, S. ÖLÇER, H. And DENGİN, S. (2015) . "Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları." 4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu , Çorum, Turkey, pp.77-85.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SALİHA AĞAÇ Et Al. }, title={Yerli Giyim Markası Tüketicilerinin Algıladıkları Kişilik Özellikleri ve Giysi Satın Alma Kararları}, congress name={4. Uluslararası Türk Dünyası Ekonomi Forumu}, city={Çorum}, country={Turkey}, year={2015}, pages={77-85} }