B. ZENGİN And A. GÜNGÖRDÜ, "Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.282-298, 2015
ZENGİN, B. And GÜNGÖRDÜ, A. 2015. Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2 , 282-298.
ZENGİN, B., & GÜNGÖRDÜ, A., (2015). Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu. Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 282-298.
ZENGİN, BURCU, And AYBEGÜM GÜNGÖRDÜ. "Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu," Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, 282-298, 2015
ZENGİN, BURCU And GÜNGÖRDÜ, AYBEGÜM. "Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.282-298, 2015
ZENGİN, B. And GÜNGÖRDÜ, A. (2015) . "Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu." Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.17, no.2, pp.282-298.
@article{article, author={BURCU ZENGİN And author={AYBEGÜM GÜNGÖRDÜ}, title={Marka Değerinin Hesaplanması Üzerine Ampirik Bir Çalışma: Finans ve Pazarlama Boyutu}, journal={Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2015, pages={282-298} }