B. TEKİN And M. BAŞ, "Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.215-230, 2023
TEKİN, B. And BAŞ, M. 2023. Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1 , 215-230.
TEKİN, B., & BAŞ, M., (2023). Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 215-230.
TEKİN, BURCU, And MEHMET BAŞ. "Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, 215-230, 2023
TEKİN, BURCU And BAŞ, MEHMET. "Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.215-230, 2023
TEKİN, B. And BAŞ, M. (2023) . "Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.15, no.1, pp.215-230.
@article{article, author={BURCU TEKİN And author={MEHMET BAŞ}, title={Lokasyon Bazlı Reklamların Tüketici Tutumları ve Satınalma Niyetleri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2023, pages={215-230} }