A. UĞUR BALCI, "Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32, pp.324-346, 2023
UĞUR BALCI, A. 2023. Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32 , 324-346.
UĞUR BALCI, A., (2023). Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32, 324-346.
UĞUR BALCI, AYSU. "Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği," Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32, 324-346, 2023
UĞUR BALCI, AYSU U. . "Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32, pp.324-346, 2023
UĞUR BALCI, A. (2023) . "Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği." Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.32, pp.324-346.
@article{article, author={AYSU UĞUR BALCI}, title={Türkiye’de Tüketici Boykotları ve Kriz Yönetimine Karşı Alternatif Önlemler: Çiçeksepeti.com Örneği}, journal={Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2023, pages={324-346} }