Ö. ÇATLI, "Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2, pp.806-824, 2021
ÇATLI, Ö. 2021. Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2 , 806-824.
ÇATLI, Ö., (2021). Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2, 806-824.
ÇATLI, ÖZLEM. "Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2, 806-824, 2021
ÇATLI, ÖZLEM. "Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2, pp.806-824, 2021
ÇATLI, Ö. (2021) . "Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , vol.56, no.2, pp.806-824.
@article{article, author={ÖZLEM ÇATLI}, title={Türk Tüketicilerin Tüketici Düşmanlığı Sebebiyle ABD Menşeili Ürünleri Satın Alma Niyetini Ortaya Koymaya Yönelik Bir Araştırma}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi}, year=2021, pages={806-824} }