B. ÇEKEN And M. ERSAN, "Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi," IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37, pp.2505-2520, 2017
ÇEKEN, B. And ERSAN, M. 2017. Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi. IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37 , 2505-2520.
ÇEKEN, B., & ERSAN, M., (2017). Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi. IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37, 2505-2520.
ÇEKEN, BİRSEN, And MERVE ERSAN. "Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi," IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37, 2505-2520, 2017
ÇEKEN, BİRSEN And ERSAN, MERVE. "Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi." IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37, pp.2505-2520, 2017
ÇEKEN, B. And ERSAN, M. (2017) . "Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi." IDIL SANAT VE DIL DERGISI , vol.6, no.37, pp.2505-2520.
@article{article, author={BİRSEN ÇEKEN And author={MERVE ERSAN}, title={Ülke Markaları: Turizm Logolarının Tipografik Açıdan İncelenmesi}, journal={IDIL SANAT VE DIL DERGISI}, year=2017, pages={2505-2520} }