M. TOLON Et Al. , "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 2019
TOLON, M. Et Al. 2019. Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4 .
TOLON, M., YILMAZ, K. G., & AYCI, A., (2019). Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4.
TOLON, METEHAN, KADRİ GÖKHAN YILMAZ, And ALİ AYCI. "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 2019
TOLON, METEHAN Et Al. "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4, 2019
TOLON, M. YILMAZ, K. G. And AYCI, A. (2019) . "Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.4.
@article{article, author={METEHAN TOLON Et Al. }, title={Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2019}