S. MEYDAN UYGUR Et Al. , "Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama," VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Çorum, Turkey, pp.495-503, 2008
MEYDAN UYGUR, S. Et Al. 2008. Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama. VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi , (Çorum, Turkey), 495-503.
MEYDAN UYGUR, S., UYGUR, A., & KOÇ, H., (2008). Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama . VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi (pp.495-503). Çorum, Turkey
MEYDAN UYGUR, SELMA, AKYAY UYGUR, And HAKAN KOÇ. "Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama," VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi, Çorum, Turkey, 2008
MEYDAN UYGUR, SELMA M. Et Al. "Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama." VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Çorum, Turkey, pp.495-503, 2008
MEYDAN UYGUR, S. UYGUR, A. And KOÇ, H. (2008) . "Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama." VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi , Çorum, Turkey, pp.495-503.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELMA MEYDAN UYGUR Et Al. }, title={Altı Sigma Yönetim Sisteminin Müşteri Tatmini Üzerine Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Uygulama}, congress name={VII. Anadolu İşletmecilik Kongresi}, city={Çorum}, country={Turkey}, year={2008}, pages={495-503} }