B. ÇETİN And A. Y. ZENGİN, "KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ," Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.28-52, 2022
ÇETİN, B. And ZENGİN, A. Y. 2022. KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ. Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 28-52.
ÇETİN, B., & ZENGİN, A. Y., (2022). KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ. Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 28-52.
ÇETİN, BURAK, And ASUDE YASEMİN ZENGİN. "KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ," Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 28-52, 2022
ÇETİN, BURAK And ZENGİN, ASUDE Y. . "KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ." Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.28-52, 2022
ÇETİN, B. And ZENGİN, A. Y. (2022) . "KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ." Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.28-52.
@article{article, author={BURAK ÇETİN And author={ASUDE YASEMİN ZENGİN}, title={KADIN TÜKETİCİLERDE SOSYAL MEDYADA MARKA İLETİŞİMİNE YÖNELİK TUTUM, TUTKU, AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE MARKA SADAKATİ}, journal={Uluslararası İletişim ve Medya Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={28-52} }