A. TEPECİK And T. D. ALPASLAN, "Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri," Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-82, 1999
TEPECİK, A. And ALPASLAN, T. D. 1999. Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri. Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2 , 75-82.
TEPECİK, A., & ALPASLAN, T. D., (1999). Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri. Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2, 75-82.
TEPECİK, ADNAN, And TUTKU DİLEM ALPASLAN. "Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri," Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2, 75-82, 1999
TEPECİK, ADNAN And ALPASLAN, TUTKU D. . "Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri." Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-82, 1999
TEPECİK, A. And ALPASLAN, T. D. (1999) . "Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri." Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi , vol.1, no.2, pp.75-82.
@article{article, author={ADNAN TEPECİK And author={TUTKU DİLEM ALPASLAN}, title={Basılı Reklamlarda Kullanılan Ticari Mesajların Toplum Üzerindeki Etkileri}, journal={Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Dergisi}, year=1999, pages={75-82} }