E. TENGİLİMOĞLU And Y. ÖZTÜRK, "Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.950-968, 2022
TENGİLİMOĞLU, E. And ÖZTÜRK, Y. 2022. Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4 , 950-968.
TENGİLİMOĞLU, E., & ÖZTÜRK, Y., (2022). Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, 950-968.
TENGİLİMOĞLU, ENGİN, And YÜKSEL ÖZTÜRK. "Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, 950-968, 2022
TENGİLİMOĞLU, ENGİN And ÖZTÜRK, YÜKSEL. "Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.950-968, 2022
TENGİLİMOĞLU, E. And ÖZTÜRK, Y. (2022) . "Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.4, pp.950-968.
@article{article, author={ENGİN TENGİLİMOĞLU And author={YÜKSEL ÖZTÜRK}, title={Hizmet Hatası Düzeyi ve Uygulanan Telafi Türünün Telafi Sonrası Algı ve Tutumlar Üzerindeki Etkisi}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={950-968} }