M. ALTINAY Et Al. , "Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.381-402, 2017
ALTINAY, M. Et Al. 2017. Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1 , 381-402.
ALTINAY, M., GÜÇER, E., & BAĞ, C., (2017). Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, 381-402.
ALTINAY, MELTEM, EVREN GÜÇER, And CENNET BAĞ. "Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, 381-402, 2017
ALTINAY, MELTEM Et Al. "Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.381-402, 2017
ALTINAY, M. GÜÇER, E. And BAĞ, C. (2017) . "Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.9, no.1, pp.381-402.
@article{article, author={MELTEM ALTINAY Et Al. }, title={Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism ProductIn Social Media}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={381-402} }