Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Taşıma Kapasitesi: Doğu Karadeniz Bölgesi Üzerine Bir Değerlendirme (Social Carrying Capacity: An Evaluation on the East Black Sea Region)
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.8, sa.4, ss.347-365, 2020 (Hakemli Dergi)
Animasyon Aktivitelerinde Deneyim Kalitesinin Otel İşletmelerinin İmajı, Konukların Değer Algısı ve Tekrar Satın Alma Niyetine Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.749-768, 2020 (Hakemli Dergi)
Rekreaktif Etkinlik Açısından Spa Tüketici Profili (In Terms of Recreaive Activity Spa Consumer Profıle) (42-51)
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.5, sa.2, ss.42-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Türk Sivil Toplum Örgütleri Algısı İle Türkiye’nin Destinasyon İmajı İlişkisi Üzerine Bir Araştırma Alman Turistler Örneği
Journal Of Social Humanities Sciences Research (JSHSR)
, cilt.4, sa.14, ss.1599-1620, 2017 (Hakemli Dergi)
Cuisine in Destination marketing:How Delicious is Your Destination
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.5, sa.4, ss.360-382, 2017 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Anadolu Misafirperverliği Algısının Müşteri Memunniyeti ve Müştüri Sadakatine Etkisi
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.282-307, 2016 (Hakemli Dergi)
Sesli Rehber Uygulamalarına Yönelik Turistlerin Memnuniyet Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.2, sa.4, ss.11-19, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining The Safety Behaviour With The Safety Climate And Theory Of Planned Behaviour
International Journal of Arts Sciences
, cilt.7, sa.4, ss.611-626, 2014 (Hakemli Dergi)
Çalışanın Örgütsel Bağlılığı Performansı ve İşten Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişkinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.1, sa.1, ss.48-58, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kişisel Sosyal Kapital ve Dış Mekan Rekreasyonel Aktivitelere Katılım Düzeyleri Üzerine Bir Alan Araştırması
Journal of Recreation and Tourism Research
, cilt.1, sa.3, ss.1-13, 2014 (Hakemli Dergi)
A study on the expectations of the students from the recreation management education
International Journal of Multidisciplinary Thought
, cilt.2, sa.2, ss.213-222, 2012 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Her Şey Dahil Sistemini Tercih Etme Nedenleri”, İşletme Araştırmaları Dergisi, 4 (1): 143-162, (2012).
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.143-162, 2012 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Ülkelerarası Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Türkiye İçin Bir Değerlendirme
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.55-67, 2009 (Hakemli Dergi)
Otel Web Sitelerinin İçerik Analizi Yöntemiyle Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, ss.347-379, 2009 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Destinasyon Pazarlaması: İl Kültür ve Turizm Müdürlükleri İçin Bir Model Önerisi
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.6, sa.1, 2009 (Hakemli Dergi)
Müziğin Çalışma Verimliliği Üzerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Verimlilik Dergisi,
, ss.107-124, 2007 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Bedensel Engelliler Pazarına Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.87-97, 2006 (Hakemli Dergi)
Bedensel Engelliler Seyahat Pazarının Yöneticiler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.5-14, 2006 (Hakemli Dergi)
Türkiye’deki A Grubu Seyahat Acentalarının Bedensel Engelliler Pazarına Bakış Açıları Üzerine Bir Araştırma
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.1-14, 2004 (Hakemli Dergi)
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak İnternet: Konaklama İşletmeciliği Örneği
Pazarlama Dünyası
, cilt.14, sa.1, ss.36-42, 2000 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinden Biri Olan İhracat Stratejisinin Türk Konaklama Sektörü Açısından Analiz
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.1-2, ss.32-39, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A Study to Determine the Relationship Between Level of Participation in Recreational Activities, Emotional Intelligence, and Academic Achievement of University Students
ECSAC’xx18 EUROPEAN CONFERENCE ON SCIENCE, ART CULTURE, Antalya, Türkiye, 19 - 22 Nisan 2018
Toker, C.,F., A.Yaylı, “Türkiye’de Yükseköğretim Düzeyinde Rekreasyon Eğitiminin Yapısı”,
15.Geleneksel turizm Sempozyumu 2016, Balıkesir Üniversitesi turizm Fakültesi, Türkiye, 22 Mayıs 2016
Work And Leisure Conflict: Job Burnout and Life Satisfaction Relationship: A Case Study from Ankara Among 4-5 Stars Hotel Employees
International Interdisciplinary Conference on Civil Unrest and Socio-Political Changes, at Ivane Javakhishvili Tbilisi State University, Tbilisi, Georgia, 26 - 29 Mayıs 2015
Destination Marketing Organizations: Comparative Study on the United States and the European Union Countries
Global Interdisciplinary Business Economics Advancement Conference (GIBA 2014), Florida USA., 15 - 18 Mayıs 2014
Destination Marketing Organizations: A Comperative Study of the United States and European Union Countries
Global Interdisciplinary Business-Economics Advencement Conference, 15 - 18 Mayıs 2014
A Study On Conservatıve Students’ Partıcıpaton In Recreatıon Actıvıtıes: A Case Study From Ankara
12th Asia Pasific Chrie (APacCHRIE) Conference, Kuala Lumpur, Malesia, 21 - 24 Nisan 2014
A Case Study of Personal Social Capital and Participation in Outdoor Recreational Activities
World Business and Social Science Research Conference, Paris, 14 - 16 Nisan 2014
Cuisine In Destination Marketing: How Delicious Destination Is Yours?
Second International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Sciences, (ERPBSS), Middlesex University Dubai, 26 - 28 Kasım 2013
The Brand Personality of Konya City as a Touristic Destination
International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), Naples, Italy, 16 - 19 Eylül 2013
Kentlerde Marka Denkliğinin Bir Unsuru Olarak Marka Çağrışımının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Antalya., Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012
A Study on The Expectations of the Students from the Recreation Management Education
Central Connecticut State University (CCSU), International Journal of Arts & Sciences (IJAS) Conference, Czech Republic, 26 - 29 Haziran 2012
A practice on the organizational justice perception and organizational commitment relation in the tourism sector of Turkey
International Developments in Management Research. Athens Institute for Education and Research., ATİNA, Yunanistan, 6 - 09 Temmuz 2009, ss.277-292
Marketing Ethics Are There Any Differences of Perceptions Between Marketing and Non Marketing Major Students
9th International Marketing Trends Conference, Venedik, İtalya, 21 - 23 Ocak 2010, ss.243-262
Web 2.0 Tabanlı Ortak Bölgesel Destinasyon Pazarlaması Yaklaşımı: Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Bozok Üniversitesi, Yozgat., Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009
Web 2 0 Tabanlı Ortak Destinasyon Pazarlama Stratejisi Doğu Karadeniz Üzerine Bir Model Denemesi
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.463-478
Evaluation of New Trends in Marketing in Terms of Country Promotion A Case Study in Turkey
Fourth International Conference on Tourism, Atina, Yunanistan, 3 - 06 Haziran 2008, ss.297-315
Perakendecilikte Ürün Tadım Panellerinin Tüketicilerin Marka Algılarına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Et Ürünleri Grubu Örneği
12. Ulusal Pazarlama Kongresi, 2007, Sakarya Üniversitesi., Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007
Konaklama İşletmelerinde Müşteri-Personel Çatışmalarının Hizmet Kalitesine Etkileri
Turizm İşletmelerinde Hizmet Kalitesi, Nevşehir, Türkiye, 13 - 15 Aralık 1996
Konaklama İşletmelerinin Uluslararası Pazara Giriş Stratejilerinin Değerlendirilmesi
I. Uluslar arası ve VII. Ulusal Turizm Kongresi, 29 Kasım – 3 Aralık 1996, sayfa: 143-155. Kuşadası, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 1996
Turizm İşletmelerinde Kuruluş Yerinin Önemi
I. Ulusal Turizm Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 16 - 19 Kasım 1990