Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

MARKA SADAKATİ VE MATERYALİST EĞİLİM ARASINDAKİ İLİŞKİ: KONYA ÖLÇEĞİNDE BİR UYGULAMA

II. International Education and Science Congress, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2023, cilt.1, ss.119

Müşteri İlişkileri Yönetimi ile İnovasyon Stratejileri Arasındaki İlişkiye Yönelik Bir Değerlendirme

24. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 19 Ekim 2022, cilt.1, ss.153-175

Elektronik Ticaretin Dünya ve Türkiye Ekonomik-Ticari Hayatına Etkileri

3rd Erasmus International Academic Research Symposium, Ankara, Türkiye, 6 - 07 Mart 2020, cilt.1, ss.175-196

Tüketicilerin Online Alışveriş Alışkanlıklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma

6. ULUSLARARASI SOSYAL, BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, ALANYA, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.53-78

Organizational Commitment Levels of Personnel Working in 4 Star and 5 Star Accomodation Business The Case of Alanya

XI. European Conference on Social and Behavioral Science, Rome, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, cilt.1, ss.388

The Job Satisfaction Levels of Personel Working at 4 Star and 5 Star Accomodation Businesses The Case of Alanya

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, cilt.1

A Study On The Investment Tendencies of Families By Different Stages of Their Life Cycles

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ST.PETERSBURG, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, cilt.1, ss.56-57

Tüketimin Değişen Yüzü Anlık Alışverişler

I. Uluslar arası Aile ve Tüketici Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Ekim 2012, cilt.1, ss.497-515

Üniversite Öğrencilerinin Tüketim Davranışları Üzerinde Sosyal Medyanın Etkisi Gazi Üniversitesi Örneği

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu-III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, cilt.1, ss.151-169

Ailelerin Yaşam Dönemlerine Göre Borçlanma Modellerinin İncelenmesi

International Conferences on Social Sciences, KUŞADASI, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2013, cilt.1, ss.24-25

Gösteriş Tüketimi

I. Uluslararası Aile ve Tüketici Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2012, cilt.1, ss.479-497

A Study on the of Effects of Social Media on Young Consumers Buying Behaviors

IV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, cilt.1, ss.36-37

Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Ekolojik Yeşil Tüketim

IX. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Baku, Azerbaycan, 16 - 18 Haziran 2011, cilt.1, ss.35-49

Avrupa Birliğine Üyelik Sürecinde Ülkemizde ve AB Ülkelerinde Verilen Tüketici Eğitimi Programlarının Karşılaştırılması

III.Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1051-1066

A Holistic Approach for A Sustainable Consumption Model Green Marketing Green Product EcoLlabels

4th International Consumer Sciences Research Conference, Edinburgh, Saint Helena, 24 - 26 Haziran 2009, cilt.1, ss.17-18

Sustainable Consumer Education

16th International Learning Conference, BARSELONA, İspanya, 1 - 04 Temmuz 2009, cilt.1, ss.12-13

Çocuk ve Para İdaresi

Uluslararası 5.Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.2

Research Survey on University Students Tourist Consumption Behaviours

International Tourism Conference, ALANYA, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2008, cilt.1, ss.981-1008

Socialization of Child Consumer

Fourth Balkan Congress, ZAGORA, 22 - 24 Haziran 2007, cilt.3, ss.385-390

Kitap & Kitap Bölümleri

SAĞLIK GİRİŞİMCİLİĞİ VE KÜRESELLEŞME

Sağlık Girişimciliği, Prof. Dr. Aykut Ekiyor, Prof. Dr. Yeter Demir Uslu, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.73-101, 2023

Pazarlama Bakış Açısıyla İhracat Pazarlamasında Risk Yönetimi ve Rekabet Avantajı İlişkisi

Pazarlamada Seçme Konular: Kavramlar ve Çalışmalar, Yılmaztürk, Yasin; Akdoğan Çağatay, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.287-311, 2023

MARKA SADAKATİ VE MATERYALİST EĞİLİM ARASINDAKİ İLİŞKİ: KONYA ÖLÇEĞİNDE BİR UYGULAMA

Eğitim ve Bilim Araştırmaları, Prof. Dr. SABAHATTİN ÇİFTÇİ, Editör, Çİzgi Kitapevi, Konya, ss.287-300, 2023

SÜRDÜRÜLEBİLİR LOJİSTİK ÖRNEĞİ : MARCO POLO PROGRAMI

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar 1, Doç. Dr. Enis Baha BİÇER, Dr. Orhan ŞANLI, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.1299-1323, 2023

İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ MÜCADELESİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KAPSAMINDA YEŞİL LİMANLAR

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde İleri ve Çağdaş Yaklaşımlar 2 , Doç. Dr. Halim AKBULUT, Doç. Dr. Rıfat IŞIK, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.41-75, 2023

PAZARLAMA BAKIŞ AÇISIYLA İHRACAT PAZARLAMASINDA RİSK YÖNETİMİ VE REKABET AVANTAJI İLİŞKİSİ

Pazarlamada Seçme Konular : Kavramlar ve Çalışmalar, Dr. Yasin Yılmaztürk & Dr. Çağatay Akdoğan, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.287-311, 2023

Tüketicilerin Çevre Sorumlu Tüketim Davranışlarının Demoğrafik Özelliklerine Göre Değerlendirilmesi

Kuramdan Uygulamaya Ekonomi ve Sosyal Bilimlerde Akademik Araştırmalar, Prof.Dr. Turhan Çetin, Prof.Dr. Hasan Kara, Prof.Dr. Haşim Özüdoğru, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.73-102, 2022

Değer Temelli Pazarlama Bağlamında Türkiye Otomobil Sektöründe Üniversite Öğrencilerinin Genel Marka Değeri Algısı

Akademik Araştırmalar 2021, Prof.Dr. Erdal Hamarta, Prof.Dr. Coşkun Arslan, Prof. Dr. Sabahattin Çiftçi, Doç.Dr. Mustafa Uslu, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.169-185, 2021

Job Satisfaction Levels of Personel Working in 4-and 5- Star Accomodation Business: The Case of Alanya.

Recent Developments in Social Science Business Administration and Finance., Mehmet Ali İçbay, Hasan Arslan, Rasim Yılmaz, Editör, E-BWN, Bialystok, ss.67-79, 2017

Organizational Commitment Levels in Personel Working in 4 and 5 Star Accomodation Businesss: The Case of Alanya.

Current Perspectives In Social Sciences, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Alina Andreea Dragoescu, Editör, E- BWN, Bialystok, ss.141-153, 2017

Özel Günlerin Tüketici Satın Alma Davranışı Üzerine Etkisi

Tüketici Yazıları V, Prof.Dr. Müberra BABAOĞUL, Prof.Dr. Arzu ŞENER, Dr. Esna Betül Bugday, Editör, Tüketici ve Çevre Eğitim Vakfı, Ankara, ss.198-225, 2016

A Study on The Investment Tendencies of FamiliesBy Different Stages of Their Life Cycles

Current Approaches in Social Sciences, Rasim Yılmaz, Günter Löschnigg, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Editör, PL Peter Lang ACADEMIC RESEARCH, Frankfurt, ss.581-593, 2015

Postmodern Dönemin Tüketim İmajları : Postmodern Tüketim Kültürü, Tüketim Kalıpları ve Postmodern Tüketici

Tüketici Yazıları IV, M überra Babaoğul, Arzu Şener, Esna Betül Buğday, Editör, Eryılmaz Offset Matbaacılık Gazetecilik ve Reklamcılık Ltd.Şti, Ankara, ss.9-32, 2014

Ekonomik Krizin Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerine Etkileri

Tüketici Yazıları III, Müberra Babaoğul, Arzu Şener, Esna Betül Buğday, Editör, Elma Teknik Basım Matbaacılık, Ankara, ss.7-25, 2012

Metrikler

Yayın

52

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

1

Tez Danışmanlığı

2