Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Medyadaki Feminist İçerikler ve Rekreasyon Aktivitelerine Katılım: Y Kuşağı Kadınları Üzerine Bir İnceleme
GSI Journals Serie A: Advancements in Tourism Recreation and Sports Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.301-315, 2023 (Hakemli Dergi)
Gri Gergedan Metaforu Bağlamında Metaverse’ün Turizm Sektörü Açısından İncelenmesi
Journal of New Tourism Trends (JOINNTT)
, cilt.3, sa.2, ss.160-176, 2022 (Hakemli Dergi)
Kadın Girişimciler ve Sosyal Medya: Bozcaada Konaklama İşletmelerinin Instagram Sayfalarına Yönelik Bir Araştırma
AHBVÜ Turizm Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.359-373, 2020 (Hakemli Dergi)
Applying Flow Theory to the Online Booking Experience: The Role ofUtilitarian and Hedonic Features
Journal of Tourismology
, cilt.6, sa.1, ss.1-12, 2020 (Hakemli Dergi)
Farklı Turizm Eğitim Sistemlerinde Yetişen Öğretmenlerin Mesleki Öz-Yeterlikİnançlarının İncelenmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.12-23, 2019 (Hakemli Dergi)
Bibliometric Profile of Studies Related with Equity Theory
Journal of Tourismology
, cilt.5, sa.1, 2019 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Mekansal Tercihleri ve Mekansal Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma: İstanbul Tarihi Yarımada Örneği
TURİZM AKADEMİK DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.91-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Felsefelerinin Tarihsel Gelişimine Yönelik Bir İnceleme
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.128-139, 2019 (Hakemli Dergi)
Kent Turizminde Turistlerin Mekansal Tercihleri ve Mekansal Deneyimleri Üzerine Bir Araştırma: İstanbul Tarihi Yarımada Örneği
Turizm Akademik Dergisi
, cilt.6, sa.-1, ss.91-106, 2019 (Hakemli Dergi)
Otel Yöneticilerinin Kullandıkları Güç Kaynaklarının İşgörenlerin Örgütsel Sinizm Algıları Üzerine Etkisi
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research
, cilt.3, sa.3, ss.411-436, 2019 (Hakemli Dergi)
YABANCI ÖĞRENCİLERİN TÜRKİYE’Yİ TERCİH NEDENLERİNİN BASAMAKLAMA YÖNTEMİ İLE BELİRLENMESİ
ASOS JOURNAL
, cilt.6, sa.83, ss.552-562, 2018 (Hakemli Dergi)
Restoranlarda Tablet Mönü Kullanımının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.6, sa.3, ss.178-196, 2018 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ SADAKATİ OLUŞTURMADA ALGILANAN DEĞERİN ETKİSİ: BİR CAĞ KEBAP RESTORANI ÖRNEĞİ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.747-775, 2018 (Hakemli Dergi)
Turizmde Pazarlama Eğitimi ile Pazarlama Etiği Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Atatürk Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği
Social Sciences Research Journal
, cilt.7, sa.2, ss.230-245, 2018 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ SADAKATİ OLUŞTURMADA ALGILANAN DEĞERİN ETKİSİ:BİR CAĞ KEBAP RESTORANI ÖRNEĞİ1
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.747-775, 2018 (Hakemli Dergi)
YAVAŞ ŞEHİRLERDE BULUNAN TURİSTİK İŞLETMELERİNİN ESTETİK DEĞERLERİNİ BELİRLEMEK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: GÖKÇEADA ÖRNEĞİ
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL
, cilt.4, sa.18, ss.1611-1623, 2018 (Hakemli Dergi)
NOSTALJİYE AÇILAN BİR KAPI: ALTINKÖY
Akademik Bakış
, sa.61, ss.696-715, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye’xxdeki Somut Olan Kültürel Mirasın Pazarlama Sorunu
journal of recreation and tourism research
, sa.4-1, ss.145-155, 2017 (Hakemli Dergi)
Turizmde Destinasyon Markalaşması ve Diyarbakır Örneği
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.6-21, 2016 (Hakemli Dergi)
SİGARA KARŞITI SOSYAL PAZARLAMA ARAÇLARININ ETKİNLİĞİNİN İNCELENMESİ: GAZİ ÜNIVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA
AKADEMİK BAKIŞ ULUSLARARASI HAKEMLİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, sa.58, ss.789-805, 2016 (Hakemli Dergi)
TURİZMDE DESTİNASYON MARKALAŞMASIVE DİYARBAKIR ÖRNEĞİ
SEYAHAT VE OTELİŞLETMECİLİĞİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Kültür ve Sanat Faaliyetlerinde Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.4, 2015 (Hakemli Dergi)
Turistlerin Yeşil Pazarlamaya Yönelik Görüşlerinin Demografik Değişkenler Kapsamında İncelenmesi
ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF THE SCHOOL OF BUSINESS
, cilt.43, sa.1, ss.157-172, 2014 (Hakemli Dergi)
GENÇLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ TATİL TERCİHLERİNE ETKİSİ
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.7, sa.31, ss.804-812, 2014 (Hakemli Dergi)
CİTTASLOW ŞEHİRLERDE YEREL HALKIN TURİZME YAKLAŞIMI: SEFERİHİSAR ÖRNEĞİ
EKO-GASTRONOMİ DERGİSİ
, sa.1, ss.69-86, 2014 (Hakemli Dergi)
Destinasyonların Pazarlanmasında Belediye Web Sayfalarının Önemi Türkiye deki Büyükşehir Belediyelerinde Bir İnceleme
Manas Journal of Social Studies
, cilt.2, sa.4, ss.47-62, 2013 (Hakemli Dergi)
DESTİNASYON PAZARLAMASINDA BELEDİYE WEBSAYFALARININ ÖNEMİ: TÜRKİYE’DEKİ BÜYÜKŞEHİRBELEDİYELERİNDE BİR İNCELEME
MANAS SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.2, sa.4, 2013 (Hakemli Dergi)
Türkiye’ye Gelen Turist Sayısı ile Elde Edilen Turizm Gelirlerinin Türkiye İstatistikKurumu (TÜİK) Verilerine Göre Karşılaştırmalı Analizi
JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES
, cilt.1, sa.2, ss.3-14, 2013 (Hakemli Dergi)
Seyahat ve Turizm Rekabetçilik Endeksi: Akdeniz Çanağındaki Destinasyonlara Yönelik Karşılaştırmalı Bir Analiz
SEYAHAT VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
, cilt.10, sa.2, 2013 (Hakemli Dergi)
TURİZM EĞİTİMİNDE YENİ PARADOKS: MANTAR ÖĞRETİM ELEMANLARINA DOĞRU
ORDU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.7, ss.104-111, 2013 (Hakemli Dergi)
YİYECEK İÇECEK HúZMETİ VEREN OTEL MUTFAKLARI VE PERSONELİNİN HİJYEN YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ: ANKARA İLİ ÖRNEĞİ
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.461-468, 2008 (Hakemli Dergi)
DÜNYADAKİ TÜRKİYE İMAJININ TURİZM SEKTÖRÜNE ETKİSİ VE BİR UYGULAMA
TİCARET VE TURİZM EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.1, ss.38-54, 2003 (Hakemli Dergi)
Türk Turizminin Gelişmesinde Alternatif Çözüm Önerisi Bölgesel Tanıtım
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.1, ss.57-70, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kıtlık Algısının Salda Gölü Ziyaretçileri Üzerinde İncelenmesi
İncelenmesi 3. Travel and Tourism Dynamics, ITTD, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022
Değer inanç Norm Teorisi Temelinde Yavaş Şehirlerdeki Konaklama İşletmesi Yöneticilerinin Çevreye Duyarlı Davranışlarının Ölçümü
MTCON Conference on Managing Tourism Across Continents, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2020
Nevruz Ritüellerinde Sembol Tatlılar: Semeni Örneği..
III. EKO-GASTRONOMİ KONGRESİ, Göynük, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2018, ss.49-58
Turizm Öğretmenlerinin Yetiştirilmelerini Sağlayan Eğitim Sistemlerinin” Avantajları ve Dezavantajları
Prof.Dr. Hasan OLALI Turizm Sempzyumu, Focha, Bosna-Hersek, 18 - 21 Ekim 2018
Göçer Türk Topluluklarından Miras Kalan Besin Bakımından Zengin Gıdalar: Kurut Örneği
Cittaslow Türkiye III- Eko-Gastronomi Kongresi, Göynük, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2018, ss.19-27
YAVAŞ ŞEHİRLERDE BULUNAN TURİSTİK İŞLETMELERİNİN ESTETİK DEĞERLERİNİ BELİRLEMEK ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: GÖKÇEADA ÖRNEĞİ
1. ULUSLARARASI SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KONGRESİ, Kastamonu, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2017, ss.118-131
SİGARA KARŞITI SOSYAL PAZARLAMA ARAÇLARININ ETKİNLİĞİNİN İNCELENMESİ: GAZİ ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA
15. GELENEKSELTURİZM SEMPOZYUMU, Türkiye, 22 Nisan 2016, cilt.111
MOBİL PAZARLAMA ÇERÇEVESİNDE İZİNLİ PAZARLAMAYA YÖNELİK AKADEMİŞYENLERİN TUTUMLARI
15. GELENEKSELTURİZM SEMPOZYUMU, Türkiye, 22 Nisan 2016, cilt.83
A Critical Review of Religious Islamic Halal Tourism
8th World Conference for Graduate Researchin Tourism, Hospitality, and Leisure, Muğla, Türkiye, 24 - 29 Mayıs 2016
Nostaljiye Açılan Bir Kapı: Altınköy
15. Geleneksel Turizm Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 Nisan 2016, ss.347-366
ANTİKA PAZARLARININ ESNAF VE ZİYARETÇİLER PERSPEKTİFİNDEN TURİZME ETKİSİ
1. AVRASYA ULUSLARARASI TURİZM KONGRESİ GÜNCEL KONULAR, EĞİLİMLER VE GÖSTERGELER, Konya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.350-365
Kamu Kurumlarında Sosyal Pazarlama Turizm Polisi Uygulaması Örneği
14. Geleneksel Turizm Paneli, Sakarya, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Turizmden Sağlanan Faydalara İlişkin Görüşleri
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Kıbrıs (Kktc), 10 - 12 Mayıs 2012
giresun’xxda faaliyet gösteren otel işletmesi işgörenlerinin tükenmişlik düzeylerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Uluslararası Doğu Karadeniz TurizmSempozyumu, Giresun, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2010, ss.16-32
Geleneksel Et ve Et Yemeklerin Üniversite Gençleri Tarafından Bilinme Durumu
The 1st International Symposium on Traditional Foods From Adriatic to Caucasus, Tekirdağ, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2010
Yerli ve Yabancı Turistlerin Türk Mutfağında Yer Alan Geleneksel Hamur İşi ve Tatlıları Bilme Durumları
The 1st International Symposium On ”Traditional Foods From Adriatic To Caucasus, 15 Nisan 2010, ss.948
Yerli ve Yabancı Turistlerin Türk Mutfağında Yer Alan Yemeklere İlişkin Görüşleri
The 1st International Symposium On ”Traditional Foods From Adriatic To Caucasus, 15 - 17 Nisan 2010, ss.971
The Evalutions of Tourism Education Students Relating to Bulgaria’s Image
Uluslararası Kültürlerarası Diyalog ve Eğitim Kongresi 21. Yüzyılın Başında İnsan, Toplum, Kültürlerarası Diyalog ve Eğitim” Kongresi, Bursa, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2009
Nutritional awareness of women and their information level of food safety
3rd. International Conference on Food Science and Nutrition, KAHİRE, Mısır, 3 - 05 Kasım 2008
The point of veiw of the students towards tourisms profession
10 Th International Conference Further Education in The Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008
The nutritional habits and knowledge of youths an evaluation on university students
3rd. International Conference on Food Science and Nutrition, 03 Nisan 2008, ss.380
ISSUENCE BY THE TRAVEL AGENCIES OF THE PERCEPTUAL MAPS (AN EXEMPLAR APPLICATION)
1st International Tourism Congres, Kıbrıs (Kktc), 20 - 23 Kasım 2002
Perceptual Maps of the Travel Agencies: The Case Study
1st International Tourism Congress, Eastern Mediterranean University& Dokuz Eylül University, 20 - 23 Kasım 2002
Suç ve Terörizmin Türkiye Turizmine Etkisi
2.Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 6 - 07 Aralık 2001, ss.158-179
Türkiye’nin Turistik Arz Potansiyeli ve Kapasitesi
1.Ulusal Türkiye Turizmi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2000, ss.85-102
AN ANALYSIS OF BUSINESS ETHICS IN ACCOMMODATION SECTOR AN TOURISM INDUSTRY
CHALLENGES FOR BUSINESS ADMINISTRATORS IN THE NEW MILLENNIUM, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2000
Research On Southern Antalya Tourism Development Project With The Scope Of Sustainable Tourism Development
Atina Üniversitesi, 1. Uluslararası Bilim Kongresi, 19 - 21 Mayıs 1998
Research On Southern Antalya Tourism Development Project With The Scope Of The Sustainable Tourism Development
1st International Scientific Congress, ATİNA, Yunanistan, 16 - 21 Mayıs 1998
Kalkınmada Turizmin İşlevselliği ve Akçakoca’da Turizm”, Akçokaca Turizm ve Otelcilik Meslek Yüksekokulu
Turizmde Pazarlama ve Tanıtma” Konulu Panel, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 1995
Kapadokya Bölgesinin İç ve Dış Talep Analizi ve Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
Nevşehir Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, “Kapadokya’nın Turistik-Kültürel Potansiyeli ve Pazarlama Sorunları” Konulu Seminer, Türkiye, 22 Eylül - 24 Nisan 1995
Türk Turizminin Eğitim Sorunları
I.Ulusal Turizm Kongresi, KUŞADASI, Türkiye, 16 - 18 Kasım 1990, ss.45-51
Kitap & Kitap Bölümleri
Turizm Pazarlamasında Keşfetme (Explore)
Değişen Pazar Dinamikleri Işığında TURİZM PAZARLAMASI 9P-9C-9E, Dr. Öğretim Üyesi Şehnaz DEMİRKOL, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.587-605, 2020
Turizm Pazarlamasında Koordinasyon (Coordination)
Değişen Pazar Dinamikleri Işığında TURİZM PAZARLAMASI 9P-9C-9E, Dr. Öğretim Üyesi Şehnaz DEMİRKOL, Editör, Değişim Yayınları, İstanbul, ss.349-370, 2020
Nevruz Ritüellerinde Sembol Tatlılar: Semeni Örneği
MUTFAK MİRASI VE YADİGÂR ÜRÜNLER, Dr. Serhat Harman, Dr. Ozan Kaya, Dr. H. Rıdvan Yurtseven, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.145-197, 2019
TİCARET VE TURİZM EĞİTİMİNDE ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
SİYASAL KİTAPEVİ, Ankara, 2007
Ticaret ve Turizm Eğitiminde Özel Öğretim Yöntemleri
Gazi Kitapevi, Ankara, Ankara, 2001