Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
MÜŞTERİ ODAKLILIĞININ İYİ İŞVEREN ALGISI VE GÜVENİLİR FİNANSAL İMAJ ÜZERİNE ETKİSİ: ÜRÜNÜN KONFOR VE GÜVENLİK ÖZELLİKLERİNİN PARALEL ARACILIK ROLÜ
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.206-223, 2021 (Hakemli Dergi)
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması:Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.440-459, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketici Sinisizmi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, cilt.22, sa.2, ss.440-459, 2020 (Hakemli Dergi)
Pazarı Şekillendiren Davranışlara Göre Reklama Yönelik Şüphe: Aktivist Tüketicilere Yönelik Ölçek Uyarlama
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
, cilt.1, sa.45, ss.173-188, 2020 (Hakemli Dergi)
Havayolu İşletmelerinin Karşılaştırmalı Kurumsal İtibarı: THY ve Pegasus
Journal of EBOR Economics, Business Organization Research
, cilt.1, sa.1, ss.34-60, 2019 (Hakemli Dergi)
Bilgi Toplama ile Reklam Şüpheciliği Arasındaki İlişki: Yetkisiz İkincil Bilgi Kullanımı ve Ürün Kalitesinin Seri Aracılık Rolü
Journal of Yasar University
, cilt.14, ss.34-45, 2019 (Hakemli Dergi)
Efficiency of Pharmaceutical Consumption In Turkey: Benchmarking with OECD by DEA
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.3, ss.253-262, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effects of Social Responsibility Activities on Stakeholders’ Purchase Intention
Bussiness and Economics Research Journal
, cilt.9, sa.4, ss.889-900, 2018 (Hakemli Dergi)
Do TV Content Rating Systems Necessary for Protecting Adolescents? Adolescents’ Perceptions and Parents’ Attitudes Towards Smart Signs
Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.31-54, 2018 (Hakemli Dergi)
Employer Brand Image Depending On Stakeholders’ Material Value Tendency: Communication Market In Turkey
BMIJ
, cilt.6, sa.4, ss.59-72, 2018 (Hakemli Dergi)
Voluntary Simplicity, Values and Lifestyles: A Case of Ankara-Yurkey
Journal of Theory and Practice in Marketing
, cilt.2, sa.1, ss.21-50, 2016 (Hakemli Dergi)
Fear Appeal Intensity of Visual Ciagerette Warnings: An Experimental Research on Turkish Young Adults
International Journal of Humanities and Social Sciences
, cilt.4, sa.11, ss.167-175, 2014 (Hakemli Dergi)
Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi
Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.167-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Effects of Cigarette Packaging Warnings on Intentions to Quit Cigarette An Experimental Research on Turkish Warnings
International Journal of Academic Research
, cilt.5, sa.3, ss.431-435, 2013 (Hakemli Dergi)
Sigara Ambalajı Üzerindeki Görsel Uyarıların Etkileri
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.48, sa.1, ss.38-48, 2013 (Hakemli Dergi)
Bütünleştirilmiş Toplam Başarı Göstergesi
Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.31-43, 2012 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL PERFORMANS DEĞERLENDİRME YÖNTEMİ OLARAK TOPLAM BAŞARI GÖSTERGESİ YÖNTEMİ
Gazi üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.55-78, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Tüketici Sinisizmi Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Araştırması
”, II. Business and Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 04 Eylül 2019, ss.302-304
Bilgi Gizliliği Kavramı ve Tüketiciler Üzerindeki Potansiyel Etkileri
II. Business and Organization Research Conference, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2019, ss.305
Efficiency of Pharmaceutical Consumption In Turkey: Benchmarking With Oecd By Dea
Uluslararası İşletme ve Organizasyon Kongresi, 12 - 14 Eylül 2018
Tüketim Karşitliği, Sinisizm ve Tüketici Sinisizmi Arasindaki İlişki
Business and Organization Research Conference, Karabük, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018
Efficiency of Pharmaceutical Consumption in Turkey: Benchmarking with OECD Countries by DEA
Business and Organization Research Conference, 12 - 14 Eylül 2018
Havayolu İşletmelerinin Mevcut ve Potansiyel Çalışanları ile Müşterileri Gözünden Kurumsal İtibarları
3. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018
İşveren Markalaşmasında Mevcut ve Potansiyel Çalışanların Algısı
”, 3. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, 11 - 12 Mayıs 2018
Formel İşlemsel Evredeki Adölesanların Demografik Özelliklerine göre Akıllı İşaretlere Tepkileri: Ankara Örnekleminde Amprik Araştırma
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.672
Nöropazarlama Kapsamında TV Reklamlarına Yönelik Duygulanım Tepkilerinin Değerlendirilmesi: Yüz Kasları Analizi ile Anket Yönteminin Karşılaştırılması
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Sustainability and Green Buildings: Potential Consumers’ Concerns With Green Housing In Turkey
Annual Conference of the Academy of Innovation and Entrepreneurship, 8 - 10 Haziran 2012
Örgütsel Adalet Algısının Mobbing ile İlişkisi
International Conference on New Trends in Education-Iconte, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2012, ss.30
Yeşil Binalar Bina Sektörünün Dönüşümünde Engeller, Fırsatlar, Destekleyici Politikalar ve Talebin Yaratılması
X. Uluslararası Yapıda Tesisat Teknolojisi Sempozyumu, 30 Nisan - 02 Mayıs 2012
Yeşil Konutlara Yönelik Potansiyel Tüketicilerin Yaklaşımları: Ankara Çayyolu Bölgesinde Bir Araştırma
X. Uluslararası Yapıda Tesisat Teknolojisi Sempozyumu, 30 Nisan - 02 Mayıs 2012
Yeşil Pazarlamanın Gelişimi ve Yeşil Tutundurma Stratejileri: İnşaat Sektöründe Uygulanabilirliği
X. Ulusal Tesisat Mühendisliği Kongresi, İzmir, Türkiye, 13 - 16 Nisan 2011, cilt.2, ss.1637-1648
Bilinçaltı Reklamlar
Nöro Felsefe Sempozyumu V: Bilinç ve Ötesi, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Markalaşma ve Kurumsal İtibar
Nika yayınevi, Ankara, 2020
The Effects of Work Values on Organizational Cynicism depending on Generations
New Trends in Management Studies, Özer, Yılmaz, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.55-70, 2019
Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2017
Ürünlerin Geliştirilmesi ve Pazarlaması
Uluslararası İşletmecilik: Küreselleşmedeki Engeller, Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel Yayınevi, ss.346-366, 2017
Politik Ekonomi ve Etik
Uluslararası İşletmecilik: Küreselleşmedeki Engeller, Güler Sağlam Arı, Editör, Nobel Yayınevi, ss.72-104, 2017
Complexity of Measuring Advertising Efficiency: An Application of DEA Method in Turkey
Chaos, Complexity and Leadership 2014, Erçetin, Şefika Şule, Editör, Springer, Ankara, ss.193-209, 2016
Investment Behaviors of Businesses on Ad and RD according to Their Sizes: Food, Beverage and Tobacco Sector in Turkey
Chaos, Complexity and Leadership 2014, Erçetin, Şefika Şule, Editör, Springer, Ankara, ss.227-243, 2016