Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
General perceptions and information sources of people in Turkey in the process of Covid-19 outbreak
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.7, sa.2, ss.129-140, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Bağlamında Bilgi Edinme Hakkına Yönelik Halkla İlişkiler Perspektifinden Bir Değerlendirme
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.45, ss.141-151, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Media Regulation in Comparison A COMPARATIVE APPROACH TO MEDIA REGULATION PRACTICES AND STRUCTURES IN TURKEY AND THE UNITED KINGDOM
International Journal of Arts and Sciences Conference, Almanya, 3 - 07 Aralık 2012
Yoksulluk ve Reklam Algısı, Reklam Metinlerine Yönelik Algılamalar Üzerine Bir Alan Araştırması
Laborcomm V. Uluslararası İşçi ve İletişim Konferansı, Ankara, Türkiye, 3 - 04 Mayıs 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Dövme ve Dijital Dünya Ekseninde Z Kuşağı
T.C. İçişleri Bakanlığı İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı, Ankara, 2021
Virüslü Dünyada Eğitim
Salgınla Yaşamak Güvenlik ve Gelecek, Demircioğlu, İsmail Hakkı, Avşar, Zakir, Tuncer, Can Ozan, Editör, Pegem, Ankara, ss.231-265, 2020
Covid-19 Salgını Sürecinde Kitlesel Medyaya Yönelik Düzenlemeler ve Alınan Önlemler
Salgınla Yaşamak, Güvenlik ve Gelecek, İsmail H. Demircipğlu, Zakir Avşar, Can Ozan Tuncer, Editör, Pegem Akademi, ss.289-310, 2020
Virüslü Dünyada Eğiitim
Salgınla Yaşamak, Güvenlik ve Gelecek, İsmail H. Demircioğlu, Zakir Avşar, Can Ozan Tuncer, Editör, Pegem Yayınevi, ss.231-265, 2020
Youth Unemployment, Poverty Perception, Work Expectancies and Reality: A Case Study From Turkey (Yalova/Çiftlikköy)
Strategic Researches II: From Local to Global”Working Life and Social Policy”, Namal, M.K., Koçancı, M., Karataş, M., Editör, Ijopec Publication, Londrina, ss.182-199, 2018
Düzenlemeler ve Etik Kaygılar
Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, R. Gülay Öztürk, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.392-417, 2016
Yurttaş Gazetecilere Yönelik Forumlar-Çevrimiçi Haber Medyasının Kullanıcı Türevli İçerik İnisiyatiflerini Benimsemesi
Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya, Ankara, ss.302-327, 2016
Düzenlemeler ve Etik Kaygılar
Bütünleşik Reklam Tutundurma ve Pazarlama İletişimi, Gülay Öztürk, Editör, Nobel, Ankara, ss.392-417, 2016
Küresel Bağlamda Halkla İlişkiler:Teorik Bir Mercek Olarak Eleştirel Modernizmin Uygunluğu
Halkla İlişkiler Üzerine, Fatih Keskin, B. Pınar Özdemir, Editör, Dipnot, Ankara, ss.167-197, 2009