Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Modern Hayatın 'Modern Babaları: Toplumsal Anlatıların Yeniden Üretim Aracı Olarak Reklamlarda Babalık Kodlarının Değişimi/Dönüşümü
Pamukkale Üniversitesi İletişim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.97-114, 2022 (Hakemli Dergi)
1950’ler Türkiye’sinde modernleşme ve gündelik hayat değişimlerine sinema üzerinden bakmak: İstanbul Geceleri filmi
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.94-112, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TELEVİZYON REKLAMLARINDA İNŞA EDİLEN HEGEMONİK ERKEKLİK Geçmişten Günümüze Televizyon Reklamlarında Erkeklik Temsili
14.Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Genç Seyircinin Belleği: Yeşilçam'ın Genç Seyirciye Anımsattıkları
Sinema Seyir ve Seyirci: Türkiye’de 2000 Sonrası Değişen Seyir Kültürü
ve Yeni Seyir Deneyimleri, ÖZSOY, AYDAN, Editör, LİTERATÜRK, ss.249-284, 2020
Yeni Medya Geleceğin Gazeteciliği
Ütopya, Ankara, 2017
"Dijital Yerli" Mitinin Arka Planı- Genç Avustralyalıların Çevrimiçi Zaman Kullanımını Anlamak
Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.63-107, 2016