Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2018 - 2024 Doç.Dr.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2014 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Dijital Pazarlama
-
Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Lisans Pazarlamaya Giriş
-
Lisans İŞLETME POLİTİKASI VE STRATEJİLERİ
-
Lisans Pazarlama Stratejileri
-
Yüksek Lisans Satış Gücü Yönetimi
-
Yüksek Lisans Perakendecilik
-
Yüksek Lisans STRATEJİK PAZARLAMA PLANLAMASI
-
Lisans İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
-
Lisans PAZARLAMA YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA PLANLAMASI
Yönetilen Tezler
-
TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYADA MARKA TAKİPÇİLİĞİNE YÖNELİK AMPİRİK BİR ÇALIŞMA: ANKARA İLİ ÖRNEĞİ
YILMAZ K. G. (Eş Danışman), BAŞ M. (Eş Danışman)
A.ŞAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Uluslararası pazarlarda hedef pazar seçimi üzerine bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
E.DEMİRAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
M Jenerasyonu Kadın Tüketicilerin Hazır Giyim Sektöründeki Satın Alma Davranışlarının İncelenmesi
YILMAZ K. G. (Danışman)
M.CANSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kuşakların Yeme-İçme Alışkanlıklarının Değişiminde Sosyal Medyanın Rolü:Instagram Üzerine Bir Araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
K.GÖZDE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Sosyal medyanın tüketici satın alma karar sürecine etkisi: Kozmetik sektöründe kuşaklar arası farklılıklar üzerine bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
S.AKYILDIZ(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Mağaza atmosferinin, mağaza imajına ve müşteri sadakatine etkisi: Kahve zincirlerinde bir uygulama
YILMAZ K. G. (Danışman)
Z.AVCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Online alışveriş sitelerindeki algılanan e-hizmet kalitesinin e-müşteri memnuniyeti üzerine etkisi: (Y-jenerasyonu üzerine bir araştırma)
YILMAZ K. G. (Danışman)
M.KARIMI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Mağaza atmosferinin algılanan hizmet kalitesine etkisi: bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
B.TUĞBA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Özel okul öncesi eğitim kurumlarında hizmet kalitesinin servqual yöntemi kullanılarak ölçülmesi: Ankara ili örneği
YILMAZ K. G. (Danışman)
S.ERİŞKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İnternet alışverişlerinde algılanan tüketici risklerinin online satın alma davranışı üzerine etkisi: Türkiye-İran karşılaştırması
YILMAZ K. G. (Danışman)
K.HALILI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
X ve Y kuşaklarının marka kişiliği algılamalarının karşılaştırılması: Bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
M.DUYGU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal ağlar üzerinden yapılan ticarette tüketici satın alma niyetini etkileyen faktörlerin belirlenmesi: Instagram kullanıcıları üzerine bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
M.PINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Politik pazarlamada tutundurma faaliyetlerinin orta sınıfta yer alan seçmenlerin karar verme noktasındaki düşünmeleri üzerine etkisi: Ankara ilinde bir araştırma
YILMAZ K. G. (Danışman)
F.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sosyal medyanın satın alma öncesi ve sonrası tüketici davranışına etkisi
YILMAZ K. G. (Danışman)
K.YANAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Konaklama işletmelerinde dış kaynak kullanımı (outsourcing) ve Ankara ilindeki dört ve beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama örneği
YILMAZ K. G. (Danışman)
G.ZÖNGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Devlet destekli ihracatı geliştirme programlarının KOBİ'lere etkisi: Uluslararası rekabeti geliştirme projelerinin değerlendirilmesi
YILMAZ K. G. (Danışman)
G.EROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Marka yaratma süreci ve Yenipazar ilçesi için bir model önerisi
YILMAZ K. G. (Danışman)
M.YÜSRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015