Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

TÜRK HALK KÜLTÜRÜNDE MİZAH SARMALINDAN YÖRÜKFIKRALARINA DUYGUSAL ZEKA ANALİZİ

Uluslararası Yörük Yaşamı 2nd International Yoruk Life, Culture andTürk Sanatları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2019, ss.249-261

YÖRÜK KÜLTÜRÜ VE FIKRALARINA TERAPÖTİK İLETİŞİMPENCERESİNDEN BAKMAK: RETORİKSEL BİR ANALİZ

ULUSLARARASIYÖRÜKYAŞAMI,KÜLTÜRÜVETÜRKSANATLARISEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2019, ss.262-271

YENİ DÜNYANIN MİTOLOJİK KAHRAMANLARI:SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIM YAPAN BLOGGERLAR VE KARİZMA MİTİ.

INTERNATIONALSYMPOSIUMON MYTHOLOGY2 -ULUSLARARASIMİTOLOJİ SEMPOZYUMU, Ardahan, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019

MASALLARDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİN SUNUMU ÜZERİNEBİR ANALİZ: ON İKİ PRENSES VE RAPUNZEL MASALI

I.Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019

Dijital Mecralarda Dramaturji Bağlamında Muhafazakar Moda Bloggerlarının Vitrin İnşası

6. Uluslararasıİletişim Günleri Dijital DönüşümSempozyumu, 2 - 03 Mayıs 2019

Pop Şarkılarının Gösteri Toplumunda Benlik İnşasındaki Rolü: Poplist Şarkılarına Retoriksel Analiz

6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu, 2 - 03 Mayıs 2019

GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM BAĞLAMINDA BLOGGERLAR ÜZERİNDEN MUHAFAZAKARTÜKETİM VE MUHAFAZAKAR MODA

4. ULUSLARARASI SANAT, TASARIM, MODA KONGRESİ, beyrut, Lübnan, 9 - 12 Mayıs 2019

DİGİTAL DÜNYADA MODAMARKASI İNŞA SÜRECİNDEBENLİK SUNUMUNDA MODABLOGGERININ ROLÜ

4. ULUSLARARASI SANAT, TASARIM, MODA KONGRESİ, Beyrut, 9 - 12 Mayıs 2019

Tüketim Nesnesi Olarak Beden Ve Moda: Bir Moda Etkinliği Olarak Zeruj Shopping Fest

ASEAD IV. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.679-711

Liderlik Sarmalından Nasrettin Hoca Ve Lider Retoriğinden Nasrettin Hoca Fıkralarının Retoriksel Analizi

TÜRKKÜM 2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyeti Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2018, ss.1110-1122

Türk Sözlü Kültüründe Nasrettin Hoca Ve Nasrettin Hoca Fıkralarında Liderlik Sarmalından Duygusal Simya Ve Duygusal Zeka

TÜRKKÜM 2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyeti Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2018, ss.1123-1138

Yer Markacılığı Bağlamında Yerel Yönetimlerde Marka İmajı ve Etimesgut Yer Markası Algısı Üzerine Bir Analiz

UTES-Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, cilt.2, ss.116-147

Liderlik Sarmalından Yerel Yönetimlerde Lider imajının Oluşmasında Retorik ve Lider Retoriği: Enver Demirel Örneği

UTES-Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, cilt.3, ss.355-410

Olay Kodlama Kuramı Bağlamında Etimesgut Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerde Bir İletişim Modeli Olarak etiSEM

UTES-Uluslararası Tarihte Etimesgut Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Mart 2018, cilt.2, ss.179-205

The Usage Of The Game Theory In The Context Of Public Diplomacy Russia Turkey Plane Crisis

X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.10-20

Kültürel ve Toplumsal Değişimin Kadın Ekseninde Reklama Yan-sıması ve Reklamlarda Değişen Kadın İmgesi

Uluslararası- Disiplinlerarası Kadın Çalışmaları Kongresi, 5 - 07 Mart 2009

Şiddet ve Sporda Şiddet Olgusu

Türkiye Buz Federasyonu I. Tarama Kong-resi, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2009

Sosyal Medya Bağlamında Alternatif Bir Alan:Web2.0 ve PR 2.0

Internatıonal Social Media Symposium, 3 - 05 Ocak 2009

Kültürel Metinler Olarak Sınırları Aşan Global Reklam Dili ve Kültürler Arasılık

III. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2009

Tüketim Toplumu Bağlamında Yeşil Kadın Dergilerinde Yeşil Moda, Yeşil Defileler ve Reklamlar

Uluslararası- Disiplinlerarası Kadın Çalışmaları Kongresi, 5 - 07 Mart 2009

Spor Etiği ve Sporda Etik Tavrın Standartları

Türkiye Buz Federasyonu I. Tarama Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2009

Liderlik ve Duygusal Zeka Sarmalından Nasrettin Hoca’nın Türk Kültürüne Katkıları ve Nasrettin Hoca Fıkralarında Duygusal Zeka Analizleri

Uluslararası Ahmet Yesevi‘den Günümüze İnsanlığa Yön Veren Türk Bü-yükleri Sempozyumu, 3 - 07 Eylül 2008

Küreselleşmenin Televizyon Programları Üzerindeki Etkisi

Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları Uluslar arası İletişim Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006

Gençliğin Şiddeti Algılaması

Çocuk ve Ergene Yönelik Şiddetin Önlen-mesi Sempozyumu, Türkiye, 15 Mayıs 2006 - 16 Mayıs 1900

Medya Politikaları Perspektifinden Globalleşmenin Reklama Yansıması: Bir Analiz

Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları Uluslar arası İletişim Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006

Globalleşen Dünyada Online Halkla İlişkiler ve Sanal PR Ajansları

“YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.147-163

Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming

“YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.466-476

İzler Kitlenin Kamuoyu Araştırmalarını Algılamaları Üzerine Bir Analiz

Yaklaşımlar, Eğilimler ve Sorunlar, Radyo Televizyon Yayınları Kamuoyu Araştırmaları Platformu, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2006

Futbolda Şiddet ve Medya

Futbolda Şiddet ve Şiddetin Önlenmesi Sempozyumu, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2003

Kitap & Kitap Bölümleri

MUHAFAZAKÂR E-DERGİLERDE TÜKETİM İDEOLOJİSİve MODA: AYSHA ve İKRA

Yeni Medya ve Toplum, A. Çağlar Deniz, A. Banu Hülür, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.79-110, 2016

Uluslar Arası Halkla İlişkiler ve Ülke İmajı

Uluslar Arası Halkla İlişkiler, Emel Tanyeli Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, ss.177-193, 2016

Halkla İlişkiler Eğitiminde Etik ve Etik Tavrın Standartları

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Işık M. Akdağ M., Editör, Eğitim Akademi Yayını, Konya, ss.63-78, 2009

Halkla İlişkilerde ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Arasındaki Farklılıklar:Bir Analiz

Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Hanife Güz, Sema Yıldırım Becerikli, Editör, Alba Yay., Ankara, ss.304-333, 2004

Halkla İlişkiler Mesajlarında Motivasyonu, Yeterliliği ve Fırsatı Artırma

Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Güz, Hanife. Yıldırım Becerikli Sema., Editör, Alba Yay., Ankara, ss.333-362, 2004

Halkla İlişkiler Eğitimi:Pedagoji Nerede

Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Güz, Hanife. Yıldırım Becerikli Sema., Editör, Alba Yay., Ankara, ss.219-233, 2004

Metrikler

Yayın

64

Tez Danışmanlığı

30
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları