Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SAĞLIK İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA HEMŞİRE- HASTA YAKINI İLİŞKİSİNDE TERAPÖTİK İLETİŞİM KULLANIMI VE DUYGUSAL ZEKA ÜZERİNE BİR ANALİZ
Kurgu
, cilt.27, sa.3, ss.27-52, 2019 (Hakemli Dergi)
Yer Markacılığı Bağlamında Engelsiz Marka Şehirlerinin Gümüshane Örneğinde Analizi
The Journal of International ScientificResearch
, cilt.3, sa.4, ss.135-157, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya İletişiminin Yeni Aracı Olarak Bedenler ve Benliklerin Dramaturjik Bir Analizi
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.235-254, 2018 (Hakemli Dergi)
YER MARKASI SARMALINDAN İSTANBUL MARKASI OLUŞTURMADAÇAĞRIŞIMSAL SERMAYE ALANLARINA İLİŞKİN RETORİKSEL BİR ANALİZ
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.360-379, 2018 (Hakemli Dergi)
Yer Markacılığı Bağlamında Çocuk Dostu Kent Kavramı ve Yer Markalaşmasınaİlişkin Bir Çözümleme
The Journal of International Scientific Researches
, cilt.3, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketim Nesnesi Olarak Beden Ve Moda: Bir Moda Etkinliği Olarak Zeruj Shopping Fest
Eurasian Journal of Socialand Economic Research (EJSER)-Avrupa Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.12, ss.739-771, 2018 (Hakemli Dergi)
Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesinde Etkili OlanMarka 2 0 Stratejileri
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.41, ss.64-84, 2015 (Hakemli Dergi)
Reklam Stratejisi ve Reklam stratejisini Etkileyen Unsurlar.
Selçuk İletişim
, cilt.20, sa.28, 2001 (Hakemli Dergi)
REKLAM STRATEJİSİ VE REKLAM STRATEJİSİNİ ETKİLEYEN UNSURLAR
Selçuk İletişim
, cilt.1, sa.4, ss.20-28, 2001 (Hakemli Dergi)
Performans Alanlarına Göre Halkla İlişkiler Amaçları: Bilgilendirme ile İlgili Amaçların Diğer Amaçlara Etkisi
Selçuk İletişim
, cilt.1, sa.3, ss.96-102, 2000 (Hakemli Dergi)
Örgütlenme ve Halkla İlişkilerde Örgütlenme Model Denemeleri: Matris Örgüt Kavram
Selçuk İletişim
, cilt.1, sa.2, ss.63-72, 2000 (Hakemli Dergi)
Reklamın İki Yüzünün Psikolojik, Ekonomik ve Toplumsal Çerçevede Değerlendirilmesi
Selçuk İletişim
, cilt.1, sa.2, ss.135-146, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TÜRK HALK KÜLTÜRÜNDE MİZAH SARMALINDAN YÖRÜKFIKRALARINA DUYGUSAL ZEKA ANALİZİ
Uluslararası Yörük Yaşamı 2nd International Yoruk Life, Culture andTürk Sanatları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2019, ss.249-261
YÖRÜK KÜLTÜRÜ VE FIKRALARINA TERAPÖTİK İLETİŞİMPENCERESİNDEN BAKMAK: RETORİKSEL BİR ANALİZ
ULUSLARARASIYÖRÜKYAŞAMI,KÜLTÜRÜVETÜRKSANATLARISEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2019, ss.262-271
MASALLARDA TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİNİN SUNUMU ÜZERİNEBİR ANALİZ: ON İKİ PRENSES VE RAPUNZEL MASALI
I.Uluslararası İletişim ve Yönetim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019
The Usage Of The Game Theory In The Context Of Public Diplomacy Russia Turkey Plane Crisis
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.10-20
Kültürel ve Toplumsal Değişimin Kadın Ekseninde Reklama Yan-sıması ve Reklamlarda Değişen Kadın İmgesi
Uluslararası- Disiplinlerarası Kadın Çalışmaları Kongresi, 5 - 07 Mart 2009
Şiddet ve Sporda Şiddet Olgusu
Türkiye Buz Federasyonu I. Tarama Kong-resi, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2009
Yer Markacılığı Bağlamında Türk Kültüründe İstanbul Markası ve İstanbul Algısı
7. Uluslararası Türk Kültürü Kongresi, 5 - 10 Ekim 2009
Yerel Yönetimlerde Etik İklimin Paylaşılmasında Sorumluluk Alanları ve Halkla İlişkiler
Kamu Etiği Sempozyumu, 5 - 07 Mart 2009
Yerel Yönetimlerde Etik Sorunlar ve Etik Algılaması: An-kara Büyükşehir Belediyesi Örneği
Kamu Etiği Sempozyumu, 5 - 07 Mart 2009
Sosyal Medya Bağlamında Alternatif Bir Alan:Web2.0 ve PR 2.0
Internatıonal Social Media Symposium, 3 - 05 Ocak 2009
Kültürel Metinler Olarak Sınırları Aşan Global Reklam Dili ve Kültürler Arasılık
III. Uluslararası Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi Kongresi, 18 - 20 Mart 2009
Tüketim Toplumu Bağlamında Yeşil Kadın Dergilerinde Yeşil Moda, Yeşil Defileler ve Reklamlar
Uluslararası- Disiplinlerarası Kadın Çalışmaları Kongresi, 5 - 07 Mart 2009
Spor Etiği ve Sporda Etik Tavrın Standartları
Türkiye Buz Federasyonu I. Tarama Kongresi, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2009
Halkla İlişkilerde Yeni Mecra Arayışlarında Alternatif Bir Yöntem: Gerilla Halkla İlişkiler
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, 15 - 17 Nisan 2009
Liderlik ve Duygusal Zeka Sarmalından Nasrettin Hoca’nın Türk Kültürüne Katkıları ve Nasrettin Hoca Fıkralarında Duygusal Zeka Analizleri
Uluslararası Ahmet Yesevi‘den Günümüze İnsanlığa Yön Veren Türk Bü-yükleri Sempozyumu, 3 - 07 Eylül 2008
Reklam Retoriği Bağlamında Reklamlarda Duygu İnşası ve Duygusal Zeka Okur-Yazarlığı: Bir Araştırma
II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu, 9 - 10 Ekim 2008
Liderlik Sarmalında Duygusal Zeka: Siyasal Liderlerin 22 Temmuz Seçimlerindeki Söylemlerinde Duygusal Zeka Çözümlemesi
II. Duygusal Zeka ve İletişim Uluslararası Sempozyumu, 9 - 10 Ekim 2008
Küreselleşmenin Televizyon Programları Üzerindeki Etkisi
Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları Uluslar arası İletişim Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
Gençliğin Şiddeti Algılaması
Çocuk ve Ergene Yönelik Şiddetin Önlen-mesi Sempozyumu, Türkiye, 15 Mayıs 2006 - 16 Mayıs 1900
Medya Politikaları Perspektifinden Globalleşmenin Reklama Yansıması: Bir Analiz
Küreselleşme ve Yeni Medya Politikaları Uluslar arası İletişim Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006
Halkla İlişkiler Eğitimi: Halkla İlişkiler Eğitiminin Algılanması Üzerine Bir Araştırma ve Model Önerisi
II. Ulusal Halkla İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2006
Globalleşen Dünyada Online Halkla İlişkiler ve Sanal PR Ajansları
“YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.147-163
Etkileşimli Pazarlama ve Yeni Medya Arayışlarında Yeni Bir Mecra: Advergaming
“YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİM”Uluslararası Konferansı, 1 - 03 Kasım 2006, ss.466-476
İzler Kitlenin Kamuoyu Araştırmalarını Algılamaları Üzerine Bir Analiz
Yaklaşımlar, Eğilimler ve Sorunlar, Radyo Televizyon Yayınları Kamuoyu Araştırmaları Platformu, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2006
Futbolda Şiddet ve Medya
Futbolda Şiddet ve Şiddetin Önlenmesi Sempozyumu, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
MUHAFAZAKÂR E-DERGİLERDE TÜKETİM İDEOLOJİSİve MODA: AYSHA ve İKRA
Yeni Medya ve Toplum, A. Çağlar Deniz, A. Banu Hülür, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.79-110, 2016
Uluslar Arası Halkla İlişkiler ve Ülke İmajı
Uluslar Arası Halkla İlişkiler, Emel Tanyeli Mazıcı, Editör, Türkiye Alim Kitapları, Saarbrücken, ss.177-193, 2016
Halkla İlişkiler Eğitiminde Etik ve Etik Tavrın Standartları
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Işık M. Akdağ M., Editör, Eğitim Akademi Yayını, Konya, ss.63-78, 2009
Halkla İlişkilerde ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Arasındaki Farklılıklar:Bir Analiz
Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Hanife Güz, Sema Yıldırım Becerikli, Editör, Alba Yay., Ankara, ss.304-333, 2004
Halkla İlişkiler Mesajlarında Motivasyonu, Yeterliliği ve Fırsatı Artırma
Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Güz, Hanife. Yıldırım Becerikli Sema., Editör, Alba Yay., Ankara, ss.333-362, 2004
Halkla İlişkiler Eğitimi:Pedagoji Nerede
Halkla İlişkilerde Seçme yazılar Alana İlişkin bir Derleme, Güz, Hanife. Yıldırım Becerikli Sema., Editör, Alba Yay., Ankara, ss.219-233, 2004