SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Understanding the challenges of multicultural team management
Journal of Business, Economics and Finance
, cilt.7, sa.3, ss.259-268, 2018 (Hakemli Dergi)
Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, sa.4, ss.479-492, 2017 (Hakemli Dergi)
Early Practices of The Concept of Voluntary Simple Living in History Voluntary Simple Living Through Akhism System in Seljukian Ottoman Period
Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML)
, cilt.3, sa.3, ss.272-283, 2016 (Hakemli Dergi)
A Research Aimed To Determine The Values Containing Tacit Knowledge In Antakya s Cultural Market
Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML),
, cilt.3, sa.2, ss.87-96, 2016 (Hakemli Dergi)
Postmodern Tüketicinin Doğmasına Temel Olan Kültürler Bir İnceleme
Journals of Qafqaz University, Economics and Administration, 2015, Vol.3, No.1, 12-21.
, cilt.3, sa.1, ss.12-21, 2015 (Hakemli Dergi)
Rekabette Kaynak Temelli Yaklaşım İle Strateji Geliştirme
Pazarlama ve İletişim Kültürü
, cilt.4, ss.34-43, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Consumers’ Perceptions of International Leaders’ Image: Empirical Research
III. Uluslararası Avrasya Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 07 Nisan 2019
Sürdürülebilir Gelişme Toplam Kalite Yönetimi ve Yaşam Boyu Eğitimde İlk Uygulamalar On Yüzyıl Öncesinden Gelen Ahilik Öğretisi
13. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 28-30 Ekim 2015, Bakü., 28 - 30 Ekim 2015
Eğitimde Performans Yükseltme Kapsamında Kalite Boyutları ve Belirleyicileri Bir İnceleme 4 7 Aralık 2015 Girne
2nd Cyprus International Cogress of Education Research, Girne, Kıbrıs (Kktc), 4 - 07 Aralık 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Satın Almada İmajın Etkisi:Lider mi?Ülke mi?
Gazi Kitabevi, Ankara, 2021
YAPAY ZEKÂNIN ULUSLARARASI TİCARETTEKİ ROLÜ VE KULLANIM ALANLARI
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRMELER - II, Doç. Dr. Mustafa Mete, Dr. Öğr. Üyesi Aytaç Topbaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.101-118, 2021
DEĞER EĞİTİMİ AÇISINDAN AHİLİK İLKE VE UYGULAMALARI
Postmodern Çağda AHÎLİK, Hüsniye Örs, Editör, Nobel, Ankara, ss.111-127, 2016