Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Mediating Effect of Blockchain Technology on the Cryptocurrency Purchase Intention
Social Sciences Research Journal
, cilt.12, sa.13, ss.1536-1559, 2023 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Oyunlarda Eşitlik Arayışı: Minecraft YouTube Dizi İçeriğinde Fakir Köylü Kötü Kalpli Zengine Karşı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.368-386, 2021 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi Ayrımı
Yükseköğretim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.303-314, 2019 (Hakemli Dergi)
MARKA RİTÜELLERİNİN MARKA İMAJINA YANSIMALARI: AYASOFYA HÜRREM SULTAN HAMAMI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.205-238, 2019 (Hakemli Dergi)
Tüketim, Hayat Tarzı ve Moda: “Paris Pahasına” FilmiÜzerine Bir Tahlil
Harsiyat
, cilt.2, sa.3, ss.31-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Sanal Marka Topluluklarının Markalama Çerçevesinde Kullanımı: PlayStation Türkiye Forumu Örneği
Akdeniz İletişim Dergisi
, sa.28, ss.224-240, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.27-42, 2017 (Hakemli Dergi)
Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği
Erciyes İletişim Dergisi Academia
, cilt.4, sa.4, ss.82-102, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.42, ss.181-202, 2016 (Hakemli Dergi)
Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü
Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.91-111, 2015 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler Alanında Cinsiyet Ayrımcılığına ilişkin Öğrencilerin Tutumları
KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2015, sa.9, ss.58-77, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yaşlı Tüketicilerin Satın Alma Davranışlarına Yönelik Bir Değerlendirme
12. Ulusal Yaşlılık Kongresi, 26 - 28 Ekim 2023
İnternetin Bilinçli, Etkin ve Güvenli Kullanımı Eğitim Programı
Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre ”Yeni Eşitsizlikler”, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, ss.84-99
Targeted Advertising and the Deception of Users
13th Conferenceof the EuropeanSociological Association, Atina, Yunanistan, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.933
Examination of Brand Rituals in terms of Brand Image: Example of Turkish Bath
3rd International Conference on the Changing World and Social Research ICWSR, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017
Suç Olgusunun Televizyon Haberlerindeki Sunum Biçimleri Üzerine Bir İnceleme
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Science, 20 - 23 Nisan 2017
Küreselleşme Sürecinin Kadınların Ekonomik ve Toplumsal Durumları Üzerindeki Yansımalarına ilişkin Bir Değerlendirme
VIII. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.278-282
An Assesment for Consumption Frenzy with the Film Confessions of a Shopaholic
3rd International Conference on Science, Engineering Technology -ICSET, Berlin, Almanya, 3 - 04 Mart 2017, ss.52-54
Analysis of Truman Show Movie from the Perspective of Simulation Theory.
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016
The Use of Virtual Brand Communities in Branding
IX. EuropeanConference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016
Reklamda Sembolik Anlatım
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 21 - 23 Kasım 2013, ss.219-224
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlamanın Yeni Kuralları, Gerilla Pazarlama ve Halkla İlişkiler
Halkla İlişkilerde Yeni Yönelimler, Mehmet Akif ÖZER, Editör, Ekin Yayınevi, ss.353-380, 2023
YAŞLILIK ve AFET İLETİŞİMİ: YAŞLI AFETZEDELERE YÖNELİK İLETİŞİM STRATEJİLERİ
A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-10, FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU ve HASAN ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, ss.259-284, 2023
Yaşlanma ve Medya: Yaşlıların Medyada Temsili
Yaşlanma Sosyolojisi, KADİR CANATAN, MÜŞERREF KÜÇÜK, Editör, DBY Yayınları, ss.333-362, 2023
İnsan Hakları Çerçevesinde Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşları: Kadının İnsan Hakları - Yeni Çözümler Derneği'ne (KİH-YÇ) Yönelik Bir İnceleme
Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları 2, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.171-194, 2023
Dijital Siyasal Reklamların Aristoteles’in Üç İkna Kanıtı Çerçevesinde İncelenmesi
E-Politika, Ayşe Aslı SEZGİN ve Tuğba YOLCU, Editör, Siyasal Kitabevi, ss.185-212, 2022
Dijital Reklam Yöntemleri İle Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması Süreci
Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Çağla DEMİR, Bora GÖKTAŞ, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.363-379, 2022
Reklamlarda Hipergerçeklik ve Sanat
Gece Kitaplığı, Ankara, 2021
Yeni Medya Geleceğin Gazeteciliği
Ütopya, Ankara, 2017
Analysis of “Truman Show” Movie from the Perspective of Simulation Theory
Communication and Media Researches, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Christian Ruggiero, Editör, Bialystok: E-Bwn, ss.233-240, 2017
Algılanan Etkileşim Ölçümleri: Etkileşim Algılamalarını Biçimlendirmede İletişimin Yönü, Kullanıcı Kontrolü ve Zaman Keşfi
Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.373-395, 2016
Algılanan Etkileşimlilik Ölçümleri- Etkileşimlilik Algılamalarını Bİçimlendirmede İletişimin Yönü, Kullanıcı Kontrolü ve Zaman Keşfi
Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, ss.373-395, 2016
Politik Propaganda Aracı Olarak Sosyal Medya: Siyasilerin Gezi Parkı Olayları Esnasında Twitter Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme
Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, Samet Kavoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.223-238, 2014