Articles Published in Other Journals
Çevrimiçi Oyunlarda Eşitlik Arayışı: Minecraft YouTube Dizi İçeriğinde Fakir Köylü Kötü Kalpli Zengine Karşı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.368-386, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi Ayrımı
Yükseköğretim Dergisi
, vol.9, no.3, pp.303-314, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
MARKA RİTÜELLERİNİN MARKA İMAJINA YANSIMALARI: AYASOFYA HÜRREM SULTAN HAMAMI
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, vol.7, no.1, pp.205-238, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketim, Hayat Tarzı ve Moda: “Paris Pahasına” FilmiÜzerine Bir Tahlil
Harsiyat
, vol.2, no.3, pp.31-51, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sanal Marka Topluluklarının Markalama Çerçevesinde Kullanımı: PlayStation Türkiye Forumu Örneği
Akdeniz İletişim Dergisi
, no.28, pp.224-240, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketim kültüründe etkili bir araç olarak reklamın işlevlerine dair genel bir değerlendirme
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
, vol.2, no.4, pp.27-42, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Kimlik Öğesi Olarak Logoların Marka İletişimi Açısından İncelenmesi: Google Doodles Örneği
Erciyes İletişim Dergisi Academia
, vol.4, no.4, pp.82-102, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Medya ve Marka İletişimi: Havayolu Şirketlerinin Twitter Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, no.42, pp.181-202, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü
Maltepe İletişim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.91-111, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkiler Alanında Cinsiyet Ayrımcılığına ilişkin Öğrencilerin Tutumları
KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi
, vol.2015, no.9, pp.58-77, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İnternetin Bilinçli, Etkin ve Güvenli Kullanımı Eğitim Programı
Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre ”Yeni Eşitsizlikler”, İzmir, Turkey, 4 - 05 October 2019, pp.84-99
Targeted Advertising and the Deception of Users
13th Conferenceof the EuropeanSociological Association, Atina, Greece, 29 August - 01 September 2017, pp.933
Examination of Brand Rituals in terms of Brand Image: Example of Turkish Bath
3rd International Conference on the Changing World and Social Research ICWSR, Roma, Italy, 8 - 10 August 2017
Suç Olgusunun Televizyon Haberlerindeki Sunum Biçimleri Üzerine Bir İnceleme
2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Science, 20 - 23 April 2017

Küreselleşme Sürecinin Kadınların Ekonomik ve Toplumsal Durumları Üzerindeki Yansımalarına ilişkin Bir Değerlendirme
VIII. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Turkey, 1 - 03 December 2016, pp.278-282

An Assesment for Consumption Frenzy with the Film Confessions of a Shopaholic
3rd International Conference on Science, Engineering Technology -ICSET, Berlin, Germany, 3 - 04 March 2017, pp.52-54
Analysis of Truman Show Movie from the Perspective of Simulation Theory.
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, Italy, 1 - 04 September 2016
The Use of Virtual Brand Communities in Branding
IX. EuropeanConference on Social and Behavioral Sciences, Paris, France, 3 - 06 February 2016
Reklamda Sembolik Anlatım
1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 21 - 23 November 2013, pp.219-224
Books & Book Chapters
Reklamlarda Hipergerçeklik ve Sanat
Gece Kitaplığı, Ankara, 2021
Yeni Medya Geleceğin Gazeteciliği
Ütopya, Ankara, 2017
Analysis of “Truman Show” Movie from the Perspective of Simulation Theory
in: Communication and Media Researches, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Christian Ruggiero, Editor, Bialystok: E-Bwn, pp.233-240, 2017
Algılanan Etkileşim Ölçümleri: Etkileşim Algılamalarını Biçimlendirmede İletişimin Yönü, Kullanıcı Kontrolü ve Zaman Keşfi
in: Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editor, Ütopya Yayınevi, Ankara, pp.373-395, 2016
Politik Propaganda Aracı Olarak Sosyal Medya: Siyasilerin Gezi Parkı Olayları Esnasında Twitter Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme
in: Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, Samet Kavoğlu, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.223-238, 2014