Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Usage of Attraction Types as a Somatic Cursor in Advertisement

5 International Congress of Human Studies, 10 - 11 Aralık 2022, ss.106

Characteristics that Facilitate the Development of Digital Outdoor Advertising Channels

4th International Congress on Multidisciplinary Social Sciences, 10 - 11 Mayıs 2022, ss.79

Basılı Reklam Üretiminde Yaratıcı Strateji Oluşturma

4th International Congress of Human Studies, 10 Aralık 2021, ss.240-252

Tüketim Kalıplarının Genç Gruplar Üzerindeki Etkisi

International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, GORAJDE, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020

Tüketim Kalıplarının Kimlik Oluşumunda Rolü

International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, GORAJDE, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020

Geleneksel Ve Popülerin Ötesinde Yeni Bir Okuryazarlık: Oyun Okuryazarlığı

I. Uluslararası Oyun Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.102-113

Dijital Reklamlarda Toplumsal Cinsiyet: 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Temasına İlişkin Bir İnceleme

6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu, 2 - 03 Mayıs 2019, ss.218-234

İnternetin Bilinçli, Etkin ve Güvenli Kullanımı Eğitim Programı

Yeni Medya Çalışmaları IV. Ulusal Kongre ”Yeni Eşitsizlikler”, İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2019, ss.84-99

Tüketim, Yaşam Tarzı ve Moda: ”Paris Pahasına” Filmi Üzerine Bir Analiz

El-Ruha 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2018

Almanya’da Yaşayan Türklerin Sorunları: Genel Bir Değerlendirme

El-Ruha 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Şubat 2018

Targeted Advertising and the Deception of Users

13th Conferenceof the EuropeanSociological Association, Atina, Yunanistan, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.933

Targeted Advertising and Deception of Users

13th Conference of the European Sociological Association, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017

Examination of Brand Rituals in terms of Brand Image: Example of Turkish Bath

3rd International Conference on the Changing World and Social Research ICWSR, Roma, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017

Suç Olgusunun Televizyon Haberlerindeki Sunum Biçimleri Üzerine Bir İnceleme

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Science, 20 - 23 Nisan 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

An Assesment for Consumption Frenzy with the Film Confessions of a Shopaholic

3rd International Conference on Science, Engineering Technology -ICSET, Berlin, Almanya, 3 - 04 Mart 2017, ss.52-54

Analysis of Truman Show Movie from the Perspective of Simulation Theory.

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016

The Use of Virtual Brand Communities in Branding

IX. EuropeanConference on Social and Behavioral Sciences, Paris, Fransa, 3 - 06 Şubat 2016

Televizyon Reklamlarında Kullanılan Marka Kimlik Öğelerinin Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolü

IV. Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi, Kütahya, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2015, cilt.5, ss.289-302

Reklamda Sembolik Anlatım

1. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, 21 - 23 Kasım 2013, ss.219-224

Kitap & Kitap Bölümleri

Pazarlamanın Yeni Kuralları, Gerilla Pazarlama ve Halkla İlişkiler

Halkla İlişkilerde Yeni Yönelimler, Mehmet Akif ÖZER, Editör, Ekin Yayınevi, ss.353-380, 2023

YAŞLILIK ve AFET İLETİŞİMİ: YAŞLI AFETZEDELERE YÖNELİK İLETİŞİM STRATEJİLERİ

A’DAN Z’YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI-10, FİLİZ BALTA PELTEKOĞLU ve HASAN ÇİFTÇİ, Editör, İKSAD YAYINEVİ, ss.259-284, 2023

Kadın Çalışanlara Yönelik Ücret Ayrımcılığı Nedenleri: Türkiye - Fransa Karşılaştırması

İş Hayatında Kadın Çalışanlar Türkiye - Avrupa Ülkeleri Karşılaştırmaları, Çağla DEMİR, Nurcan ÇETİNER, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.9-32, 2023

Yaşlanma ve Medya: Yaşlıların Medyada Temsili

Yaşlanma Sosyolojisi, KADİR CANATAN, MÜŞERREF KÜÇÜK, Editör, DBY Yayınları, ss.333-362, 2023

İnsan Hakları Çerçevesinde Kadın Odaklı Sivil Toplum Kuruluşları: Kadının İnsan Hakları - Yeni Çözümler Derneği'ne (KİH-YÇ) Yönelik Bir İnceleme

Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları 2, İnci ERDOĞAN TARAKÇI, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.171-194, 2023

Dijital Siyasal Reklamların Aristoteles’in Üç İkna Kanıtı Çerçevesinde İncelenmesi

E-Politika, Ayşe Aslı SEZGİN ve Tuğba YOLCU, Editör, Siyasal Kitabevi, ss.185-212, 2022

Dijital Reklam Yöntemleri İle Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması Süreci

Dijital İnsan Kaynakları Pazarlaması, Çağla DEMİR, Bora GÖKTAŞ, Editör, Efe Akademi Yayınları, ss.363-379, 2022

Reklam Filmlerinde Bir Somatik İmleç Olarak Çekicilik Türlerinin Kullanımı

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10, Zeynel KARACAGİL, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.263-277, 2022

Dijital Açıkhava Reklam Mecrasının Gelişmesine Olanak Sağlayan Özellikler

Current Debates on Social Sciences 8, Zeynel KARACAGİL, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, ss.376-392, 2022

Influences of Modernolatry and Cultural Despair on Blogosphere

Innovative Approaches in Social, Human and Administrative Sciences, H. Hale Künüçen, Xatire Qualiyeva, Yılmaz Seçgin, Editör, EKİN Publishing House, ss.78-98, 2019

A Film Analysis Related to Globalization and Capitalist Consumer Culture and Its Reflections on Advertising Industry

Handbook of Research on Consumption, Media, and Popular Culture in the Global Age, Özlen ÖZGEN, Editör, IGI Global, ss.212-229, 2019

Analysis of “Truman Show” Movie from the Perspective of Simulation Theory

Communication and Media Researches, Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Christian Ruggiero, Editör, Bialystok: E-Bwn, ss.233-240, 2017

Algılanan Etkileşim Ölçümleri: Etkileşim Algılamalarını Biçimlendirmede İletişimin Yönü, Kullanıcı Kontrolü ve Zaman Keşfi

Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.373-395, 2016

Algılanan Etkileşimlilik Ölçümleri- Etkileşimlilik Algılamalarını Bİçimlendirmede İletişimin Yönü, Kullanıcı Kontrolü ve Zaman Keşfi

Yeni Medya Kullanıcının Yükselişi, Himmet Hülür, Cem Yaşın, Editör, Ütopya Yayınevi, ss.373-395, 2016

Politik Propaganda Aracı Olarak Sosyal Medya: Siyasilerin Gezi Parkı Olayları Esnasında Twitter Kullanım Pratikleri Üzerine Bir İnceleme

Teoriden Uygulamaya Siyasal İletişim, Samet Kavoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.223-238, 2014

Metrikler

Yayın

54
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları