Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Impact of Competitiveness on Foreign Direct Investment: The Case of Emerging European Countries
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.5, sa.2, ss.120-126, 2019 (Hakemli Dergi)
İşlem maliyetleri ve B2B e ticaret arasındaki ilişki otomotiv sektörü yöneticileri üzerine bir uygulama
Akdeniz Üniversitesi İİBF Dergisi
, sa.26, ss.1-20, 2013 (Hakemli Dergi)
Beş faktör kişilik özellikleri ve yabancılaşma arasındaki ilişki Beş yıldızlı otel çalışanları üzerine bir uygulama
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.15-30, 2013 (Hakemli Dergi)
Clustring Balkan countries based on competitiveness factors A strategic perspective
JOURNAL OF ECONOMIC AND SOCIAL STUDIES
, cilt.2, sa.2, ss.237-244, 2012 (ESCI)
Çalışanların rol belirsizliğinin örgütsel iletişim ve yetki devrine ilişkin kaynakları Otomotiv sektöründe bir uygulama
The Sakarya Journal of Economics
, cilt.1, sa.1, ss.49-73, 2012 (Hakemli Dergi)
Örgütsel güvenin kaynağı olarak işletmelerin çalışanlara karşı sosyal sorumlulukları
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.141-149, 2012 (Hakemli Dergi)
Otel çalışanlarının yabancılaşma düzeyinin demografik özellikler kapsamında incelenmesi
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.121-128, 2012 (Hakemli Dergi)
Örgütsel kültür ve takım çalışması uygulamaları arasındaki ilişki Ampirik bir çalışma
Eskişehir osmangazi Üniversitesi Sosyal Biilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.151-168, 2006 (Hakemli Dergi)
Kurumsal imajın şirketin farklı paydaşları tarafından algılanışı üzerine bir araştırma
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.15, ss.55-76, 2006 (Hakemli Dergi)
A charming subject for management scholars Culture and its implications for organizations
Dumlupınar üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.8, ss.93-101, 2003 (Hakemli Dergi)
Individual and family level determinants of expatriate adjustment
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.7, ss.167-178, 2002 (Hakemli Dergi)
The affect of changed cultural and political forces on reconfiguration of joint ventures
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.5, ss.363-372, 2001 (Hakemli Dergi)
The impact of acquisition of local knowledge by foreign partner on bargaining power of the parties in joint ventures
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.117-130, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Clustering Emerging European Countries Based on Competitiveness Pillars: A Business Strategy Perspective
XII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management, 20 - 21 Nisan 2019, ss.397-401
Tüketiciler Tarafından Oluşturulan Web 2 0 Uygulamasıyla Konaklama İşletmeleri Performans Analizi Tataristan Alan Çalışması
12. Uluslararası türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Kazan, Rusya, 30 Ağustos - 06 Eylül 2014, ss.248
Kurumsal yönetim ilkelerinin farklılaşma düseyi Eskişehir sanayi odası ve ticeret odası na bağlı işletmeler üzerine bir uygulama
1. Ulusal Yönetim ve Ekonomi Bilimleri Konferansı, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2008, cilt.2, ss.143-153
Comparison of the appraisement and application of corporate governance principles in Turkish SMEs
1st Annual EuroMed Conference of the Euromed Academy of Business, Marsilya, Fransa, 17 - 18 Kasım 2008, ss.192-197
International diffusion of organization and management theories The case of Turkish and European academia
International Symposium on the changes and transformations in the socio economic and political structure of Turkey within the EU negatiations, Kütahya, Türkiye, 16 - 18 Mart 2006, ss.54-59
Corruption networks in Turkey A human development perspective
International symposium on the changes and transformations in the socio-economic and political structure of Turkey within the EU negotiations, Kütahya, Türkiye, 16 - 18 Mart 2006, ss.770-783
Aile işletmelerinde kurumsallaşma her zaman çözüm mü Vekalet yaklaşımı ve bir uygulama
1. Aile şletmeleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2004, ss.370-375
işletmelerin sosyal sorumlulukları Belirleyici etken olarak kurumsal değerler
10. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2002, ss.73-84
Factors influencing the internal customers attitudes toward information and communication technologies
3rd Customer Research Academy Workshop-Manchester School of Management, Birleşik Krallık, 10 - 12 Nisan 2002
E iletişim tutumları Belirleyici etkenler olarak değerler ve öz yeterlilik
9. Ulusal Yönetim ve Organziasyon Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2001, ss.945-960
Organizasyonal Ekoloji teorisinin gelişimi 1991 1996 yılları arasındaki yönelimler
6. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 1998, ss.283-302
Kitap & Kitap Bölümleri
Clustering Silk Road Countries Based on Competitiveness Factors in Tourism Industry
Tourism in Central Asia Cultural Potential and Challenges, Kemal Kantarcı, Muzaffer Uysal ve Vincent P. Magnini, Editör, Apple Press, ss.201-232, 2015
KOBİLER
Girişimcilik ve Kobiler Teori ve Uygulama, B. Zafer Erdoğan, Editör, Ekin Kitabevi, ss.113-286, 2009
İletişim Becerileri
Bireyden profesyonele Kariyere İlk Adım, B. Zafer Erdoğan, Editör, Ekin Kitabevi, ss.33-60, 2008
Kobiler İşleyiş Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Ekin Kitabevi, 2006