Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Covid-19 Salgın Döneminde Takviye Edici Gıda Alışverişi: Eczacılar ve Tüketiciler Perspektifinden Bir Araştırma

8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, ss.102 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Dünyada “Yeni” Medya ve Değişen Yayıncılık Anlayışı

International Congress of Science Culture And Education, Antalya, Türkiye, 29 Ekim - 02 Kasım 2019, cilt.1, ss.443-449

E-Yayıncılık ve Reklam Uygulamaları

3. Uluslararası Basım Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2019, cilt.1, ss.245-253

Dijital Oyun ve Kişisel Veri

1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 30 Ekim - 02 Kasım 2019, ss.34-48

Gelenekselden Dijitale Değişen Reklamcılık: Hedefleme ve Ölçümlemenin Önemi

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 - 19 Ekim 2018

İLETİŞİM ALANINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK ÖZELİNDE REKLAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, ss.1096-1105

Kitaptan Filme Markalı Edebiyat: Sokak Kedisi Bob Örneği

6th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.776-785

15 Temmuz’u Tüketmek

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1823-1832

İnternet Ortamlarında Yer Alan Örtülü Reklamlar: Sağlık Web Siteleri Üzerine Bir İnceleme

2nd International Communicaiton Science Media Studies Congress, 1 - 04 Kasım 2017

DIGITAL OPINION LEADERS IN MOVIE WATCHING DECISION

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH I, Viyana, Avusturya, 25 Ağustos 2015

Interactive Advertising Models: A Meta Analysis

19th International Academic Conference, Florence, Florence, İtalya, 16 Eylül 2015

Küreselleşmenin Etkisinde Medya ve Dil-Kültür İlişkisi

ULUSLARARASI DİLBİLİM VE KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT KONGRESİ-DİLLERİN VE METİNLERİN KÖKENİNE YOLCULUK, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Eylül 2011

Yeni Medyada Dil Kullanımı

II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Yeni Medyada Reklam Yatırımları

Sosyal Bilimler Araştırmaları, Arslan Emel, Tapur Tahsin, Aladağ Caner, Editör, Çizgi Yayınevi, Konya, ss.96-102, 2019

İnternet Haber Sitelerinde Reklam Uygulamaları

Güncel Pazarlama Çalışmaları, Dr. Öğr. Üyesi Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.205-247, 2019

Dijital Dünyada Kişisel Veri

İNSAN VE MEDENİYET ARAŞTIRMALARI, Doç. Dr. Mustafa USLU, Prof. Dr. Sabahattin ÇİFTÇİ, Prof. Dr. Coşkun ARSLAN, Prof. Dr. Erdal HAMARTA, Editör, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, ss.554-560, 2019

Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi

SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, Dr. Öğretim Üyesi İnci Erdoğan Tarakçi, Dr. Öğretim Üyesi Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.21-50, 2019

Metrikler

Yayın

24

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları