Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Covid-19 Salgın Döneminde Takviye Edici Gıda Alışverişi: Eczacılar ve Tüketiciler Perspektifinden Bir Araştırma

8. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 26 - 28 May 2021, pp.102 Sustainable Development

Dijital Dünyada “Yeni” Medya ve Değişen Yayıncılık Anlayışı

International Congress of Science Culture And Education, Antalya, Turkey, 29 October - 02 November 2019, vol.1, pp.443-449

E-Yayıncılık ve Reklam Uygulamaları

3. Uluslararası Basım Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 10 - 12 October 2019, vol.1, pp.245-253

Dijital Oyun ve Kişisel Veri

1. ULUSLARARASI OYUN KONGRESİ, Gaziantep, Turkey, 30 October - 02 November 2019, pp.34-48

Gelenekselden Dijitale Değişen Reklamcılık: Hedefleme ve Ölçümlemenin Önemi

Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, Mersin, Turkey, 18 - 19 October 2018

İLETİŞİM ALANINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SAĞLIK ÖZELİNDE REKLAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ

III. INES Education and Social Science Congress (ESS - 2018), Antalya, Turkey, 28 April - 01 May 2018, pp.1096-1105

Kitaptan Filme Markalı Edebiyat: Sokak Kedisi Bob Örneği

6th International Symposium Communication in the Millenium, Eskişehir, Turkey, 25 - 28 April 2018, pp.776-785

15 Temmuz’u Tüketmek

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Turkey, 18 - 21 October 2017, pp.1823-1832

İnternet Ortamlarında Yer Alan Örtülü Reklamlar: Sağlık Web Siteleri Üzerine Bir İnceleme

2nd International Communicaiton Science Media Studies Congress, 1 - 04 November 2017

DIGITAL OPINION LEADERS IN MOVIE WATCHING DECISION

THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH I, Viyana, Austria, 25 August 2015

Interactive Advertising Models: A Meta Analysis

19th International Academic Conference, Florence, Florence, Italy, 16 September 2015

Küreselleşmenin Etkisinde Medya ve Dil-Kültür İlişkisi

ULUSLARARASI DİLBİLİM VE KARŞILAŞTIRMALI EDEBİYAT KONGRESİ-DİLLERİN VE METİNLERİN KÖKENİNE YOLCULUK, İstanbul, Turkey, 12 - 13 September 2011

Yeni Medyada Dil Kullanımı

II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, Turkey, 13 - 15 October 2011

Books & Book Chapters

Yeni Medyada Reklam Yatırımları

in: Sosyal Bilimler Araştırmaları, Arslan Emel, Tapur Tahsin, Aladağ Caner, Editor, Çizgi Yayınevi, Konya, pp.96-102, 2019

İnternet Haber Sitelerinde Reklam Uygulamaları

in: Güncel Pazarlama Çalışmaları, Dr. Öğr. Üyesi Bora Göktaş, Editor, İmaj Yayınevi, Ankara, pp.205-247, 2019

Dijital Dünyada Kişisel Veri

in: İNSAN VE MEDENİYET ARAŞTIRMALARI, Doç. Dr. Mustafa USLU, Prof. Dr. Sabahattin ÇİFTÇİ, Prof. Dr. Coşkun ARSLAN, Prof. Dr. Erdal HAMARTA, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, pp.554-560, 2019

Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi

in: SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, Dr. Öğretim Üyesi İnci Erdoğan Tarakçi, Dr. Öğretim Üyesi Bora Göktaş, Editor, İmaj Yayınevi, Ankara, pp.21-50, 2019

Metrics

Publication

24

Citiation (TrDizin)

6

H-Index (TrDizin)

1

Open Access

4
UN Sustainable Development Goals