Akademik Unvanlar
-
2012 - 2018 Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2009 - 2012 Yrd.Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1999 - 2009 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2018 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
-
2011 - 2018 Bölüm Başkan Yardımcısı
Gazi Üniversitesi
-
2013 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Gazi Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
KURUMSAL İMAJ PAZARLAMASI: ANKARA DEVLET OPERA VE BALESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
TOLON M. (Danışman)
S.DEMİRAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital pazarlamanın marka yönetimine etkisi üzerine bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
M.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İnovasyonun yeşil pazarlama stratejileri üzerinde etkisi
TOLON M. (Danışman)
Z.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Bütünleşik pazarlama iletişimi kapsamında açıkhava reklamlarının tüketici satın alma kararına etkisi
TOLON M. (Danışman)
C.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Havayolu firmalarının sosyal medyadaki pazarlama faaliyetlerinin marka imajına, marka farkındalığına ve marka sadakatine etkisi: Instagram örneği
TOLON M. (Danışman)
F.KARAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Instagram pazarlamasının tüketici satın alma davranışlarına etkisi üzerine nitel bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
H.KÜBRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Endüstri 4.0 kapsamında IOT (Nesnelerin interneti) uygulamalarının müşteri memnuniyetine etkisi ve bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
İ.CANSEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de M jenerasyonu kadın tüketicilerin spor kıyafetleri tüketimine yönelik bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
K.SÜMBÜLTEPE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Hedonik tüketim değerlerinin ve fiyatın kozmetik ürün tüketicileri üzerindeki etkisi
TOLON M. (Danışman)
R.BETÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Pazarlama aracı olarak sosyal medyanın kullanımı: İnstagram örneği
TOLON M. (Danışman)
M.TURAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fiyat indirimleri ile tüketici temelli marka değeri arasındaki ilişki
TOLON M. (Danışman)
İ.GÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Pazarlama faaliyetlerinde etkin kullanılabilecek müşteri yaşam boyu değeri bazlı müşteri segmentasyonu ve analizi modeli (YASAM)
TOLON M. (Danışman)
D.ASLAN(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Yeşil pazarlama uygulamalarının tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi; Geri dönüşüm uygulamalarına ilişkin bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
E.DAMLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de gerilla pazarlama uygulamaları üzerine nitel bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
C.ÇAVUŞOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bütünleşik pazarlama iletişiminde ürün yerleştirme ve sinema filmleri üzerine bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
T.TATLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dönüşümsel liderlik, sosyal sermaye, özyeterlilik ve lider-üye etkileşimi ilişkisi: Kocaeli serbest bölgesinde bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
M.SÖYLEMEZ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
İnovasyon kararlarının açık inovasyon yaklaşımı ile verilmesinde çok kriterli karar verme yöntemleri
TOLON M. (Danışman)
A.ÇUBUKCU(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Sağlık sektöründe hizmet kalitesinin Servqual ölçeği değerlendirilmesi: Bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
E.SAYGIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Pazarlamada artırılmış gerçeklik uygulamalarının işlevi üzerine nitel bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
D.YÜKSEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Teknoloji transfer ofisleri için kritik başarı faktörleri
TOLON M. (Danışman)
M.DEĞERLİ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Marka değeri bileşenleri ile yeni ürün geliştirme arasındaki etkileşimin incelenmesi: Akıllı telefon sektöründe bir uygulama
TOLON M. (Danışman)
H.UÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Sosyal medyanın politik pazarlamaya etkisi
TOLON M. (Danışman)
M.ÇAĞATAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Mobil pazarlama uygulamaları ve Ankara'daki kullanıcıların uygulama içi mobil gösterim reklamlarına karşı tutumu
TOLON M. (Danışman)
F.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Bilgi teknolojilerinin verimlilik üzerine etkisi: Bir kamu kurumunda araştırma
TOLON M. (Danışman)
Ö.ÖZDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Yalın altı sigma sisteminde kritik başarı faktörleri ve çok uluslu bir şirkette uygulaması
TOLON M. (Danışman)
M.DEMİRALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Çok katmanlı pazarlamanın tüketicilerin yaşam tarzları üzerindeki etkileri: Türkiye-Kazakistan karşılaştırması
TOLON M. (Danışman)
A.BEKEZHANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
KOBİ'lerin ihracatta karşılaştığı sorunlar ve devlet destekleri üzerine Ankara Sincan Organize Sanayi Bölgesinde bir uygulama
TOLON M. (Danışman)
O.EMİNOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İnternette kullanıcıların oluşturduğu içeriklerin bilgi yükü ve tüketici kafa karışıklığı açısından incelenmesi
TOLON M. (Danışman)
E.ÖZKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ağızdan ağza pazarlama ve Ankara ilinde bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
P.ÇAYLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Petrol fiyatlarındaki artışın tüketicilerin otomobil seçimine etkisi: Elektrikli otomobiller üzerine bir uygulama
TOLON M. (Danışman)
A.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Bütünleşik pazarlama iletişimi aracı olarak ürün yerleştirme ve televizyon programları üzerine bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
E.SAPMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Hastane işletmelerinde dış kaynak kullanımının hizmet kalitesi ve müşteri tatmini yaratılmasındaki rolü ve bir pazarlama aracı olarak kullanılması; GATA Hastanesi'nde bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
P.SAĞNAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tutundurma faaliyetlerinin tüketici satın alma davranışlarına etkisinin belirlenmesi üzerine Türk GSM sektöründe bir araştırma
TOLON M. (Danışman)
S.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010