Publications & Works

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

ARTISTIC CREATIVITY IN DIGITAL GAMES: INTERACTIVE EXPERIENCES AND AESTHETIC PERCEPTION

III. INTERNATIONAL BANDIRMA SCIENTIFIC STUDIES CONFERENCE, Turkey, 11 - 13 October 2024, pp.174-190

Dijital Oyun Dünyasında Yapay Zeka Kullanımı ile Yenilikçi Reklam Stratejileri

5th International Conference on Innovative Academic Studies ICIAS 2024, Turkey, 11 - 13 October 2024, pp.277-285

SOSYAL MEDYADA NEFRET: LİNÇ KÜLTÜRÜ

II. Uluslararası İletişim Dijitalleşme ve Toplum Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 24 - 26 April 2024

A STUDY ON ARTIFICIAL INTELLIGENCE ADVERTISING AND GENDER

KTO KARATAY UNIVERSITY 1st International Congress of Social Sciences, Konya, Turkey, 20 - 21 October 2023, vol.1, pp.368-381

Marka İletişimde Bütünlük: Transmedya Hikayeciliği

Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri Bütünlük Temalı İletişim Tasarımı Çalıştayı 6, Ankara, Turkey, 30 March 2023

Oyun Reklam (Advergame) Arayüz Tasarımı ve Kurumsal Kimlik İlişkisi

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Turkey, 28 November 2022, pp.141

REKLAMDA KORKU ÇEKİCİLİĞİ UNSURUNUN KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: DEAD SPACE OYUN REKLAMI ÖRNEĞİ

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 16 May 2022, pp.224

A RESEARCH ON THE COMMON DENOMINATOR OF GREEN ADVERTISING AND GREEN ECONOMY

Vilnius Tech 12th International Scientific Conference „Business and Management 2022, Vilniaus, Lithuania, 12 - 13 May 2022

SİNEMANIN OYUNLAŞTIRILMASI HAKKINDA BİR İNCELEME: “BANDERSNATCH” FİLM ÖRNEĞİ

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 21 October 2020, pp.455-467

Books & Book Chapters

YAPAY ZEKA VE MOBIL REKLAM: GELECEĞIN PAZARLAMA TRENDLERI

in: YAPAY ZEKA DESTEKLİ REKLAMCILIK: STRATEJI, YARATICILIK VE MEDYA PLANLAMA, AKCAN BURÇE, GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.192-212, 2024

DİJİTAL ÇAĞDA SOSYAL MEDYA, İLETİŞİM VE OYUNLARIN KESİŞİMİ

in: SOSYAL MEDYADA İLETİŞİM-II, TARAKCI HAVVA NUR, TUFAN YENİÇIKTI NAGİHAN, Editor, PALET YAYINLARI, pp.149-169, 2024

PAZARLAMA, REKLAM VE MEDYADA ÖTEKİLEŞTİRME

in: Harici Zümreler Medya ve Şehirde Ötekileştirme Pratikleri, , Editor, Paradigma Akademi, Çanakkale, pp.197-218, 2024

Reklam Okuryazarlığı ve Reklam Odaklı Dezenformasyon Rehberi

in: SOSYAL MEDYA VE DEZENFORMASYON ÜZERİNE İNCELEMELER, DİNGİN ALİ EMRE, Editor, Literatürk Academia, Konya, pp.129-152, 2024

Dijital Oyunlarda Kimlik İnşası ve Karakter Temsilleri

in: Dijital Yansımalar, TİRYAKİ SALİH, KARAKUŞ MELİS, Editor, Tablet Kitabevi Yayınları, pp.107-141, 2024

Ötekileştirme ve Dijital Oyun

in: Bir Bedeni Paylaşmak Medyada, Sanatta ve Sokakta Öteki, Kazım Tolga Gürel, Editor, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, Çanakkale, pp.231-244, 2023

Metaverse ve Oyun

in: GÜNCEL METAVERSE ÇALIŞMALARI, Yavuz Volkan, Editor, Eğitim Yayınevi, Konya, pp.49-61, 2022

Kendi Hikayesini Yazanlar: Dijital Oyun Ve Hikaye

in: Hikayenin İletişimi, Gülerarslan Özdengül Aşina, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Konya, pp.335-365, 2022

Metrics

Publication

25

Citation (Scopus)

1

Citation (Scholar)

9