Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
-
2007 - 2011 Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
-
1987 - 1997 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi
Yönetimsel Görevler
-
2001 - 2002 Fakülte Sekreteri
Gazi Üniversitesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Tüketici değer ve yaşam tarzı ölçeği: Türk toplumuna uygun bir ölçek geliştirme çalışması
PARILTI N. (Danışman)
N.KÜNYE(Öğrenci), Doktora, 2022 -
İlaç firmalarında pazarlama faaliyeti olarak sponsorluk: Ulusal Tıp Kongresi örneği
PARILTI N. (Danışman)
S.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Çevrim içi alışverişte tüketici tutum ve davranışlarını etkileyen etmenler: Türkiye'deki Somalili öğrenciler üzerine bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
A.ABDULAHI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Hizmet pazarlaması faaliyetlerinin yabancı uyruklu öğrencilerin memnuniyetine etkisi: Ankara'daki üniversiteler örneği
PARILTI N. (Danışman)
B.GHALEB(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Marka güveni, marka imajı ve marka değerinin marka evangelizmi üzerindeki etkisi: E-ticaret markaları üzerine ampirik bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
S.SÜER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Empirical examination of transmission model of customer inspiration in telecommunication sector of Afghanistan and Turkey
PARILTI N. (Danışman)
H.GHAFOURZAY(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Konum tabanlı hizmetlerin tüketicilerin satın alma davranışı üzerindeki etkisi üzerine bir alan araştırması (Ankara ili örneği)
PARILTI N. (Danışman)
O.AKMAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Tüketicilerin çevrimiçi davranışsal reklamlara tıklama kararı üzerine bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
KOBİ'lerin Çin'e olan ihracatlarında karşılaştıkları sorunlar: İstanbul Maden İhracatçıları Birliği örneği
PARILTI N. (Danışman)
M.YILIHAMU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Mağaza atmosferinin müşterilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisinin belirlenmesi: Bakü Adidas mağazalarında bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
V.IBRAHIMOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Teknolojik inovasyona yönelik uyumda tüketici yenilikçiliğinin rolü
PARILTI N. (Danışman)
E.ŞENBABAOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Tüketici etnosentrizmi ve üretim ülkesi etkisi: Ankara ili üniversitelerinden bir örnek
PARILTI N. (Danışman)
U.KAPLAN(Öğrenci), Doktora, 2020 -
The effects of guerilla advertising on female consumers' purchase intention and brand awareness
PARILTI N. (Danışman)
Ç.GÜMÜŞTEPE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ YÖNTEMİ OLARAK KURUMSAL KARNE: BİR HİZMET İŞLETMESİNDE UYGULAMA
PARILTI N. (Danışman)
S.BEGÜM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kongre turizminde katılımcı memnuniyetlerinin karşılaştırılması üzerine bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
E.DİNÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The varying impact of Guerrilla vs traditional marketing communication practices on consumers: An applied research on college students
PARILTI N. (Danışman)
D.SPAHIC(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Mülhak vakıf işletmeleri ve geleceğe yönelik model önerisi
PARILTI N. (Danışman)
M.SELAHATTİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kazakistan'da mal taşımacılığının geliştirilmesinde lojistik merkez uygulamasının önemi ve bir model önerisi
PARILTI N. (Danışman)
A.BOLGANBAYEV(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Tarım Ürünlerinde Pazarlama Karmasının Oluşturulması
PARILTI N. (Danışman)
K.ÖZBEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Yaş faktörünün tüketici satın alma davranışı üzerindeki etkileri ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
R.AYTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Televizyon reklamlarında ünlü kişilerin kullanılmasının reklamın hatırlanması üzerindeki etkisi: Bir alan araştırması
PARILTI N. (Danışman)
S.PILEHVARIAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Gıda ürünlerinde pazar bölümlemesine yönelik stratejiler ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
F.JALILIPOUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
The acculturation of international immigrant students in Turkey and the impact of it on their consumer behaviour
PARILTI N. (Danışman)
F.AMMAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Elektronik ağızdan ağıza pazarlamanın tüketici satın alma kararına etkisi: bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
T.MOQADAMSALIMI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Üniversite öğrencilerinin taklit marka ve ürünlere yönelik eğilimi
PARILTI N. (Danışman)
Q.YE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Product placement in movies and Tv-programs: A study on consumer attitude of Bangladesh
PARILTI N. (Danışman)
A.ROB(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Hazır giyim sektöründe online satın alma davranışı ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.BÖLGE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Televizyon reklamlarının tüketici satın alma davranışları üzerindeki etkisi ve mobil iletişim sektöründe bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.FATİH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyal medya kullanım niyetini etkileyen faktörlerin incelenmesi üzerine bir alan araştırması
PARILTI N. (Danışman)
F.SİNAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Hizmet kalitesi, kurumsal imaj, müşteri tatmini ve müşteri sadakati arasındaki ilişkilerin Ar-Ge projeleri fonlayan bir kuruluşta araştırılması
PARILTI N. (Danışman)
M.DEMİRSOY(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Bütünleşik pazarlama iletişiminin marka imajına etkisi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
B.GÖKTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
İnternet reklamlarının e-tüketicilerin satın alma kararlarındaki etkisi ve bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
G.ASHRAFIHEIDARLOO(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Algılanan şirket imajı; Hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, müşteri sadakati ilişkisi (Ankara özel bankacılık firmalarında bir uygulama)
PARILTI N. (Danışman)
R.SHEKARCHI(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Kurumsal sosyal sorumluluğun örgütsel bağlılık üzerine etkisi: Ankara ilinde bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
M.KHODAYARI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İnternet reklamlarının satın alama davranışları üzerindeki etkileri ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
S.PARANDEH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Çalışanlarda kurumsal imaj algılaması: Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi örneği
PARILTI N. (Danışman)
G.TEMIRBAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Tedarik zincirinde yenilik yayılımının tedarik zinciri performansına etkisi: Kablo sektöründe bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
H.GÖKŞEN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Elektronik pazarlamanın tüketicilerin satın alma davranışları üzerine etkisi, Türkiye ve Azerbaycan'da üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
S.OMARLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Bireycilik çoğulculuk kültürel boyutunda alışveriş merkezi müşterilerinin tüketici etnosentrizmi: Türkiye (İstanbul) – Hollanda (Amsterdam) karşılaştırması
PARILTI N. (Danışman)
M.ARİF(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Online (Çevrimiçi) kıyafet sitelerinde e-hizmet kalitesinin sadakat ve ağızdan ağıza iletişim türleri üzerine etkileri
PARILTI N. (Danışman)
G.ERDOĞAN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Bı̇lı̇msel toplantılarda sponsorluk faalı̇yetlerı̇nı̇n rolü üzerı̇ne teorı̇k ve uygulamalı bı̇r çalışma
PARILTI N. (Danışman)
G.SAIMAITI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Tüketicilerin su markası tercihlerinde yeşil pazarlama eğilimleri ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
K.BAYRAMOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Türkiye'de medikal sağlık turizminin geliştirilmesinde işletmelerin uyguladıkları pazarlama çalışmaları ve Ankara ilinde bir alan araştırması
PARILTI N. (Danışman)
C.ERCE(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Türkiye-Rusya ticareti ve ticarette Tataristan'ın rolü
PARILTI N. (Danışman)
L.LEGASOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Marka sembolünün marka değeri yaratmasındaki etkisi:Bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
K.MOHAMMADNEZHAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Örgüt kültürünün denetim elemanlarının etik algıları üzerindeki etkisinin incelenmesi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
Y.ÇOBAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İş modeli ve iş modeli inovasyonu
PARILTI N. (Danışman)
E.SABAHATTİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Satın alma noktası tadım stantlarının tüketici davranışlarına etkisi üzerine ampirik bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
M.ATAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Sağlık personelinin hasta güvenliği kültürü algıları: Klinik ölçeğinde bir çalışma
PARILTI N. (Danışman)
S.BARSBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Ağızdan ağıza pazarlamanın müşteri satın alma karar sürecinde etkisi: Ankaradaki devlet üniversitelerinin iktisadi ve idari bilimler fakülteleri öğrencileri arasında bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
H.EZZATIRAD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Hastane ve hekim tercihinde sosyal medya kullanımının etkisi: Ankara ili örneği
PARILTI N. (Danışman)
E.TENGİLİMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletmelerde e-ticaret, karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ankara ilinde bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
R.SEKARCHİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Tüketicinin satın alma davranışında marka/model tercihini etkileyen faktörler
PARILTI N. (Danışman)
G.ASADİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Kamu sektöründe müşteri ilişkiler yönetimi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
O.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Yayın kuruluşlarında çalışan tüketicilerin, reklam ve tutundurma faaliyetlerinden etkilenme durumları ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
M.MANSURİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Farklı kültürdeki üniversite öğrencilerinin global markalı ürünlerdeki marka bağımlılığının karşılaştırılması: Urumçi-Ankara (Çin-Türkiye) örneği
PARILTI N. (Danışman)
D.TURSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
İletişim sektöründe tutundurma çabalarının önemi ve kablo tv üzerine bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
B.AVCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İşgörenlerin yöneticilere duydukları güven ile iş tatmini arasındaki ilişki: Bankacılık sektöründe karşılaştırmalı bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
İ.KARACA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Duygusal zekâ düzeyi ve iş tatmini ilişkisinin analizi: Bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
S.KALE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Üniversite öğrencilerinin cep telefonu marka tercihinde etkili olan unsurların belirlenmesi: Ufuk Üniversitesi ve Abant İzzet Baysal Üniversitesi öğrencileri arasında bir karşılaştırma
PARILTI N. (Danışman)
E.TUĞBA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Pazarlama faaliyetlerinde alt kültür etkisi ve Kalecik - Çamlıdere ilçeleri örneği
PARILTI N. (Danışman)
B.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Yataklı tedavi kurumlarında performans yönetimi ve iç müşteri menuniyetine etkisi: Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi örneği
PARILTI N. (Danışman)
Z.HEKİMOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Marka birleşmelerinin marka değeri ve tüketici satın alma kararına etkisi
PARILTI N. (Danışman)
B.ÖZSAÇMACI(Öğrenci), Doktora, 2011 -
AB çerçeve programları ve Türkiye 7. Çerçeve Programı ve Türk savunma şirketlerinin performans analizi
PARILTI N. (Danışman)
T.ÖNEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Alışveriş merkezleri (AVM) imajı ve Ankara'daki alışveriş merkezlerinde bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
Ö.ASİLTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Açık hava reklamları ve dergi reklamlarının etkinliğinin karşılaştırılması ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.HAITKULOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Kalite belgeli ve belgesiz hastanelerde çalışan biyologların iş tatmin düzeylerinin karşılaştırılması ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
Ş.CEREN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Türkiye'nin Türk Cumhuriyetleri ile dış ticaret ilişkilerinin AB süreci açısından değerlendirilmesi ve imalat sanayiinde bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
B.ATABALLYYEV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Departmanlı mağazalarda atmosferin tüketici satın alma karar süreci üzerindeki rolü
PARILTI N. (Danışman)
A.GÜNGÖRDÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Televizyon reklamlarında etik ve marka sadakati ilişkisi üzerine bir araştırma: Ankara ili örneği
PARILTI N. (Danışman)
H.ÖZDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2009 -
Küresel işletmelerin tutundurma faaliyetlerinin Gazi ve Bilkent üniversitesi öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkileri: Coca Cola ve Pepsi örneği
PARILTI N. (Danışman)
D.GÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Marka değeri oluşturan unsurların müşteri odaklı ölçülmesi: Ankara ili uygulaması
PARILTI N. (Danışman)
Ö.BAREL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Üniversite öğrencilerinin gıda harcamalarında reklamın etkileri: Ankara ve Ardabil örneği
PARILTI N. (Danışman)
B.GÜRDİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Sloganların marka çağrışımı üzerindeki etkisi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
G.GÖKALP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Kalite belgelendirme sisteminin hasta bakım kalitesi ve hemşirelerin kalite algılayışına olan etkisinin belirlenmesi
PARILTI N. (Danışman)
N.BAYER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Acil servislere başvuran hasta ve hasta yakınlarının memnuniyet durumlarının değerlendirilmesi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
Ş.GÜLHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Yatırım projelerinin pazarlama stratejileri açısından incelenmesi
PARILTI N. (Danışman)
R.OĞUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Kültürün seçmen davranışları üzerine etkisi (Ankara ili Sincan ve Ümitköy ilçelerinde yapılan bir uygulama)
PARILTI N. (Danışman)
M.ÖZCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Kişisel satış elemanlarının cinsiyetinin satış etkinliği üzerindeki etkisi ve ilaç sektöründe bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
S.ERDOLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Hastane personelinin, satış elemanının performansını etkileyen niteliklerine yaklaşımları üzerine bir araştırma
PARILTI N. (Danışman)
A.GÜZEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Yalın üretimde analitik hiyerarşi modeli'nin uygulanabilirliği
PARILTI N. (Danışman)
A.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Ön-ergen pazarı ve reklamın ön-ergen pazarı üzerindeki etkileri: Ankara ili örneği
PARILTI N. (Danışman)
E.AKAGÜN(Öğrenci), Doktora, 2007 -
Marka imajı ve perakendeci marka imajı üzerine amprik bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
N.KANBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Sponsorluk yönteminin tutundurma etkisi ve Denizli ili tekstil sektörü üzerine bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
Ş.GÜRCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Avrupa Birliği`ne giriş süreçinde yönetim sistemlerinin (kalite, çevre Ohsas, Haccp) entegrasyonu ve bir uygulama örneği
PARILTI N. (Danışman)
H.DEMİRTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Ticari fuarların satış geliştirme etkisi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.NAFİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Tekstil sektöründe fiyatlandırma yöntemleri ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
K.AKBUDAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Sağlıkta dönüşüm programı bileşenlerinden aile hekimliği uygulamasına dair doktor beklentileri ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
M.DİNÇER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
"Uluslararası pazarlarda reklam stratejilerinin karşılaştırılması"
PARILTI N. (Danışman)
G.ELÇİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
Bire bir pazarlamada müşteri memnuniyeti ve bir örnek uygulama
PARILTI N. (Danışman)
P.SEFEROV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
HACCP'in prensipleri ve Türk gıda sektörü üzerine bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
N.AKSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Satış geliştirme çalışmalarının talep dalgalanmaları üzerindeki etkileri
PARILTI N. (Danışman)
T.BAHAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005 -
Meşrubat sektöründe stratejik pazarlama planı hazırlanışı ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
V.HASANOV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Kriz dönemlerinde imalat sanayii KOBİ`lerinin pazarlama sorunları ve OSTİM`de uygulama
PARILTI N. (Danışman)
H.AY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Hasta memnuniyeti ve SSKB Ankara Eğitim Hastanesi`nde bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
M.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Bankacılık sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
D.ÖZDAMAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Tüketicinin satın alma davranışını etkileyen faktör olarak meslek guruplarının, bazı dayanıklı tüketim malları satın alma davranışı üzerindeki etkisi
PARILTI N. (Danışman)
B.KÜLTER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Otomotiv sektöründe M1 segmentine göre dağıtım kanalı seçimi
PARILTI N. (Danışman)
T.DURSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004 -
Üniversite öğrencilerinin giyim harcamalarında reklamın etkileri (Ankara'daki üniversite öğrencileri üzerine bir alan çalışması)
PARILTI N. (Danışman)
H.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Avrupa Birliği'nde ürün standardizasyonu, CE işareti ve OSTİM'de bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
S.KALYONCUOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Kooperatifçiliğin ülke çapında verimliliğinin artırılmasında kalite yönetim sistemlerinin rolü
PARILTI N. (Danışman)
K.CEZMİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Eş zamanlı mühendislik yaklaşımının tasarım ve ürün geliştirme faaliyetlerindeki rolü ve uygulaması
PARILTI N. (Danışman)
E.ERTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2002 -
Bireysel bankacılıkta kredi pazarlama stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulamaları
PARILTI N. (Danışman)
M.KAHRAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2001 -
Hayat sigortası pazarlamasında tutundurma çabalarının önemi ve etkinliği ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
İ.MOUNLA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
İnternetin tüketiciler açısından pazarlama amaçlı kullanımında uygun pazarlama stratejileri ve Ankara ilinde bir inceleme
PARILTI N. (Danışman)
N.AKATA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2000 -
Türkiye'deki seyahat acentelerinde tutundurma yöntemlerinin etkinliği ve bir uygulama
PARILTI N. (Danışman)
A.ARBER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Motivasyon fonksiyonlarının çalışanların verimliliği üzerindeki etkileri ve belko uygulaması
PARILTI N. (Danışman)
M.MUSTAFA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999 -
Ortak girişim (joint venture) yöntemi ve gelişmekte olan ülkelerdeki uygulaması
PARILTI N. (Danışman)
S.SOMALTIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 1999