Articles Published in Other Journals
24
FACTEURS CLES SUR LE CHOIX DU TISSU "PAGNE" PAR LES FEMMES AFRICAINES
Akdeniz Havzası ve Afrika Medeniyetleri Dergisi
, vol.3, no.2, pp.65-77, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketici Yenilikçiliğinin Görsel Haritalama Tekniğiyle Bibliyometrik AnaliziBibliometric Analysis Of Consumer Innovativeness With Visual Mapıng Technique
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi DergisiThird Sector Social Economic Review
, vol.54, no.2, pp.713-730, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
THE IMPACT OF GUERILLA MARKETING PRACTICES ON CONSUMER ATTITUDES AND COMPARISON WITH TRADITIONAL MARKETING COMMUNICATION: A PRACTICE
Bankacılık ve Finansal araştırma Dergisi
, vol.6, no.1, pp.1-24, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Kazakistan’da Taşımacılık Sektöründeki Gelişmelerle Gayri Safi Milli Hasıla(Gsmh) Arasındaki İlişki
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, vol.54, no.1, pp.626-637, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Healthcare Professionals’ Attitudes Regarding Patient Safety in Clinics
Journal of Current Researches on Health Sector
, vol.8, no.2, pp.67-78, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Self-Esteem and Trait Anxiety on Bandwagon Luxury Consumption Behavior: Sample of a State and Private University
Abasyn Journal of social Sciences
, vol.11, no.2, pp.254-279, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, vol.1, no.3, pp.91-109, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Departmanlı Mağazalarda Atmosferin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.2, pp.633-654, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Elektronik hizmet kalitesinin Elektronik Ağızdan Ağza İletişim Türleri Üzerindeki Etkisi
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İktisadi Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.15, pp.43-64, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA
Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.923-944, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Accepting the Internet by consumers as a distribution channel(In terms of online channel usage)
Journal of OrganisationalStudies and Innovation
, vol.13, no.1, pp.51-62, 2016 (ESCI)
Hastane ve Hekim Seçiminde Sosyal Medyanın Kullanım Düzeyi: Ankara İli Örneği
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.2, pp.76-96, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ethical Issues in Marketing:An Application For Understanding Ethical DecissionMaking
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.36, no.2, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Beden Küpeli Ve Dövmeli Tüketiciler
Pazarlama Dünyası Dergisi
, vol.21, no.4, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke
GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.1, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
ISO 9000 Kalite Yönetim Sisteminin Kooperatiflerin Verimliliğindeki Rolü
StandardDergisi
, vol.41, no.489, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Politik Pazarlama
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.2, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Kişisel Satış Sürecinde Yeni Bir İkna Etme Yöntemi: SPIN
Gazi Üniversitesi İktisadi veİdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.4, no.3, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Kişisel Satışta Beden Dilinin Yeri ve Etkinliği
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi,Türk Kooperatifçilik Kurumu Yayınları
, no.123, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütsel Davranışın Etkinliği Açısından Tüketici Davranışları
Kooperatifçilik: Üç AylıkKooperatif İncelemeleri Dergisi
, no.115, 1997 (Peer-Reviewed Journal)

Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
20
Genç Tüketiciler (Üniversite Öğrencileri) Arasında Değerler ve Yaşam Tarzı Sistemi (Vals II) Analizi
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (USOBAK), 5 - 08 September 2018, (Full Text)
Demografik Özelliklerine Göre Tüketicilerin Türk Televizyonlarında Yayınlanan Dizilere Yönelik Tutumları
INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 19 - 22 May 2017, (Full Text)
Yeni Nesil Kooperatifler ve Türkiye
Girişimcilik ve Kooperatifler Paneli, Yozgat, Turkey, 21 December 2016, (Full Text)
Agricultural Credit Coopertives in Turkey
The 2ndİnternatinal Conference on Cooperatives, 1 - 05 October 2015
Agricultural Credit Cooperatives in Turkey
The 2nd International Conferance on Cooperatives, Davao, Philippines, 14 September - 17 October 2015, (Summary Text)
Examining The Factors of The Preference of The Counterfeit Ones To The LuxuryBranded Goods With The Aspect of Brand Loyality And an Application in Ankara
7th South Asian International Conference in Meeting The Challenge: Navigation in TheFuture 19-21 August 2015 İslamabad, 19 - 21 August 2015
Hastane ve Hekim Seçiminde Sosyal Medyanın Kullanım Düzeyi: Ankara İli Örneği
8. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Cyprus (Kktc), 10 - 12 September 2014, (Full Text)
7-15 Age Group of children Prone To Crime Processing commit Crimes on ThePrevention of Applied Social And Economy Policy in Ankara/Altındağ Case
.InternationalCIRIEC Research Conference on The Social Economy, 6 - 08 April 2013

Tüketici Davranışlarının Değişimi
21. Yüzyılda Türkiye’de Sosyal Bilimler ve ToplumSorunları Sempozyumu(3), 19 - 21 March 2013

ISO 9001:2000 The Effects Of The Quality Certification System On The Quality OfPatient Care: Perception Of Nurses
Procceedings Of The Sixth International On Health CareSystems, 20 - 22 October 2010
Role of Children In Family Purchse Decision Making
Clute Institute Conferences forEducationBussiness, 5 - 08 January 2009
The Importance of Tourism Sector In The Development of Social Economy and MicroPractices
The First İnternational CIRIEC Research Conference on the Social Economy,Victoria BC/Canada, 22 - 25 October 2007
’İmpact Of Advertising On Preferences For Over-The-Counter Products: AS Field Studyİn Ankara
Bussiness Health Administration Association. Chicago, 15 - 17 March 2006
Yerel Yönetimlerde Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Etkileri
I. Uluslararası Yerel Yönetimlerve Üniversite Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23 - 24 October 2003
What do Hospital Administrators Think About Marketing in Turkey”
Research ınHeathcare Financial Management, Baltimore, 1 - 03 August 2003
Yerel Yönetimlerde İmaj Kavramı ve Olası Sonuçları
I.Uluslararası Yerel Yönetimler, Ankara, Turkey, 08 January 2003 - 11 January 2018, (Full Text)
Küreselleşme Sürecinde Üçüncü Sektör İşletmelerinin Pazarlama FonksiyonunaEtkileri
XVII: Milletler Arası Kooperatifçilik Kongresi, 2 - 04 November 2002
Türkiye’de Ekolojik Tarım Ürünleri Üretiminin Ekonomik Yönü ve Geleceği: ÖnAraştırma Sonuçlarının Tartışılması
Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, 18 - 20 September 2002
Türkiye’xxde Ekolojik Tarım Ürünleri Üretiminin Ekonomik Yönü ve Geleceği
Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Turkey, 1 - 03 September 2002, (Full Text)
Books
9
Öğrenme ve Hafıza
in: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin, Editor, Nobel, Ankara, pp.36-77, 2020

İş Modeli ve İş Modeli İnovasyonu
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
Agricultural Credit Cooperatives in Turkey
in: Cooperative Enterprises, Zenaida M. Sumalda, Karen P.Quilloy, Pilipinas M.Luis, Editor, Institute of Cooperatives and Bio-Enterprise Development ,, Los Banos, pp.307-320, 2016
Agricultural Credit Cooperatives
in: Cooperative Enterprises Services Practices and Performance, Zenaida M.Sumalde, Karen P. Quilloy, Pilipinas M. Luis, Editor, Lguapo Printing Press and Enterprice, Los Banos, pp.307-320, 2016
Üretim Yönetimi
Nobel Yayıevi, Ankara, 2007
Girişimcilik
Morpa Yayınları, 2006
Kişisel Satış Yönetimi ve Organizasyonu
Gazi Kitabevi Yayını, 2003
Kooperatiflerde Pazarlama Fonksiyonu
Türk Kooperatifçilik Kurumu Yayını, 1998