Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
FACTEURS CLES SUR LE CHOIX DU TISSU "PAGNE" PAR LES FEMMES AFRICAINES
Akdeniz Havzası ve Afrika Medeniyetleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.65-77, 2021 (Hakemli Dergi)
THE IMPACT OF GUERILLA MARKETING PRACTICES ON CONSUMER ATTITUDES AND COMPARISON WITH TRADITIONAL MARKETING COMMUNICATION: A PRACTICE
Bankacılık ve Finansal araştırma Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.1-24, 2019 (Hakemli Dergi)
Kazakistan’da Taşımacılık Sektöründeki Gelişmelerle Gayri Safi Milli Hasıla(Gsmh) Arasındaki İlişki
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.626-637, 2019 (Hakemli Dergi)
Healthcare Professionals’ Attitudes Regarding Patient Safety in Clinics
Journal of Current Researches on Health Sector
, cilt.8, sa.2, ss.67-78, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Self-Esteem and Trait Anxiety on Bandwagon Luxury Consumption Behavior: Sample of a State and Private University
Abasyn Journal of social Sciences
, cilt.11, sa.2, ss.254-279, 2018 (Hakemli Dergi)
Elektronik Pazarlamanın Tüketicilerin Satınalma Davranışları Üzerine Etkisi:Türkiyede Üniversite Öğrencileri Arasında Bir Uygulama
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.91-109, 2017 (Hakemli Dergi)
Departmanlı Mağazalarda Atmosferin Demografik Özelliklere Göre İncelenmesi
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.633-654, 2017 (Hakemli Dergi)
Elektronik hizmet kalitesinin Elektronik Ağızdan Ağza İletişim Türleri Üzerindeki Etkisi
Bartın Üniversitesi İktisadi ve İktisadi Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.43-64, 2017 (Hakemli Dergi)
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİNİN MARKA İMAJINA ETKİSİ BİR UYGULAMA
Gazi Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.923-944, 2016 (Hakemli Dergi)
Accepting the Internet by consumers as a distribution channel(In terms of online channel usage)
Journal of OrganisationalStudies and Innovation
, cilt.13, sa.1, ss.51-62, 2016 (ESCI)
Hastane ve Hekim Seçiminde Sosyal Medyanın Kullanım Düzeyi: Ankara İli Örneği
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.76-96, 2015 (Hakemli Dergi)
Beden Küpeli Ve Dövmeli Tüketiciler
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.21, sa.4, 2007 (Hakemli Dergi)
Müşteri Memnuniyetinin Sağlanmasında Hatasız Üretim Aracı: Poka Yoke
GaziÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, 2003 (Hakemli Dergi)
ISO 9000 Kalite Yönetim Sisteminin Kooperatiflerin Verimliliğindeki Rolü
StandardDergisi
, cilt.41, sa.489, 2002 (Hakemli Dergi)
Politik Pazarlama
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.2, 2002 (Hakemli Dergi)
Kişisel Satış Sürecinde Yeni Bir İkna Etme Yöntemi: SPIN
Gazi Üniversitesi İktisadi veİdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, 2002 (Hakemli Dergi)
Kişisel Satışta Beden Dilinin Yeri ve Etkinliği
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik Dergisi,Türk Kooperatifçilik Kurumu Yayınları
, sa.123, 1999 (Hakemli Dergi)
Örgütsel Davranışın Etkinliği Açısından Tüketici Davranışları
Kooperatifçilik: Üç AylıkKooperatif İncelemeleri Dergisi
, sa.115, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Genç Tüketiciler (Üniversite Öğrencileri) Arasında Değerler ve Yaşam Tarzı Sistemi (Vals II) Analizi
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (USOBAK), 5 - 08 Eylül 2018
Demografik Özelliklerine Göre Tüketicilerin Türk Televizyonlarında Yayınlanan Dizilere Yönelik Tutumları
INTERNATIONAL CONGRESS ONPOLITICAL, ECONOMIC AND SOCIALSTUDIES, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017
Yeni Nesil Kooperatifler ve Türkiye
Girişimcilik ve Kooperatifler Paneli, Yozgat, Türkiye, 21 Aralık 2016
Agricultural Credit Coopertives in Turkey
The 2ndİnternatinal Conference on Cooperatives, 1 - 05 Ekim 2015
Agricultural Credit Cooperatives in Turkey
The 2nd International Conferance on Cooperatives, Davao, Filipinler, 14 Eylül - 17 Ekim 2015
Examining The Factors of The Preference of The Counterfeit Ones To The LuxuryBranded Goods With The Aspect of Brand Loyality And an Application in Ankara
7th South Asian International Conference in Meeting The Challenge: Navigation in TheFuture 19-21 August 2015 İslamabad, 19 - 21 Ağustos 2015
Hastane ve Hekim Seçiminde Sosyal Medyanın Kullanım Düzeyi: Ankara İli Örneği
8. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Kıbrıs (Kktc), 10 - 12 Eylül 2014
7-15 Age Group of children Prone To Crime Processing commit Crimes on ThePrevention of Applied Social And Economy Policy in Ankara/Altındağ Case
.InternationalCIRIEC Research Conference on The Social Economy, 6 - 08 Nisan 2013
Tüketici Davranışlarının Değişimi
21. Yüzyılda Türkiye’de Sosyal Bilimler ve ToplumSorunları Sempozyumu(3), 19 - 21 Mart 2013
ISO 9001:2000 The Effects Of The Quality Certification System On The Quality OfPatient Care: Perception Of Nurses
Procceedings Of The Sixth International On Health CareSystems, 20 - 22 Ekim 2010
Role of Children In Family Purchse Decision Making
Clute Institute Conferences forEducationBussiness, 5 - 08 Ocak 2009
The Importance of Tourism Sector In The Development of Social Economy and MicroPractices
The First İnternational CIRIEC Research Conference on the Social Economy,Victoria BC/Canada, 22 - 25 Ekim 2007
’İmpact Of Advertising On Preferences For Over-The-Counter Products: AS Field Studyİn Ankara
Bussiness Health Administration Association. Chicago, 15 - 17 Mart 2006
Yerel Yönetimlerde Coğrafi Bilgi Sistemlerinin Etkileri
I. Uluslararası Yerel Yönetimlerve Üniversite Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23 - 24 Ekim 2003
What do Hospital Administrators Think About Marketing in Turkey”
Research ınHeathcare Financial Management, Baltimore, 1 - 03 Ağustos 2003
Yerel Yönetimlerde İmaj Kavramı ve Olası Sonuçları
I.Uluslararası Yerel Yönetimler, Ankara, Türkiye, 08 Ocak 2003 - 11 Ocak 2018
Küreselleşme Sürecinde Üçüncü Sektör İşletmelerinin Pazarlama FonksiyonunaEtkileri
XVII: Milletler Arası Kooperatifçilik Kongresi, 2 - 04 Kasım 2002
Türkiye’de Ekolojik Tarım Ürünleri Üretiminin Ekonomik Yönü ve Geleceği: ÖnAraştırma Sonuçlarının Tartışılması
Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, 18 - 20 Eylül 2002
Türkiye’xxde Ekolojik Tarım Ürünleri Üretiminin Ekonomik Yönü ve Geleceği
Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2002
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme ve Hafıza
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being, Nurettin Parıltı, Elif Akagün Ergin, Editör, Nobel, Ankara, ss.36-77, 2020
İş Modeli ve İş Modeli İnovasyonu
Detay Yayıncılık, Ankara, 2017
Agricultural Credit Cooperatives in Turkey
Cooperative Enterprises, Zenaida M. Sumalda, Karen P.Quilloy, Pilipinas M.Luis, Editör, Institute of Cooperatives and Bio-Enterprise Development ,, Los Banos, ss.307-320, 2016
Agricultural Credit Cooperatives
Cooperative Enterprises Services Practices and Performance, Zenaida M.Sumalde, Karen P. Quilloy, Pilipinas M. Luis, Editör, Lguapo Printing Press and Enterprice, Los Banos, ss.307-320, 2016
Üretim Yönetimi
Nobel Yayıevi, Ankara, 2007
Girişimcilik
Morpa Yayınları, 2006
Kişisel Satış Yönetimi ve Organizasyonu
Gazi Kitabevi Yayını, 2003
Kooperatiflerde Pazarlama Fonksiyonu
Türk Kooperatifçilik Kurumu Yayını, 1998