Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
1
Articles Published in Other Journals
17
A Study on the Electronic Service Quality of Digital Marketplaces in Real Estate Marketing
International Journal of Business and Economic Studies
, vol.6, no.2, pp.110-128, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
A Research On The Determination Of The Elements That Affectıng The Purchase Intention In Online Shopping According To Astrological Indicators
QUEST Journal of Research in Business and Management
, vol.9, no.7, pp.60-70, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics
, vol.4, no.4, pp.479-492, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, vol.4, no.1, pp.66-78, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, vol.4, no.1, pp.66-77, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.2, pp.105-130, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Değeri ve Marka Genişletme
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, vol.48, no.1, pp.21-37, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
GELENEKSEL PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARINDAN SANAL PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARINA GEÇİŞTE KARŞILAŞILAN FARKLI MODELLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, vol.47, no.2, pp.83-97, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
10
Books
9
Sağlık Kurumlarında Markalaşma ve Marka Yönetimi
in: Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, KORKMAZ SEZER, ATİLLA E. ASUMAN, MANSUR FATMA, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.55-86, 2022
İmaj ve Ülke İmajı Kavramı
in: Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editor, GAZİ, Ankara, pp.37-54, 2021
Siyasal Lider ve İtibar Kavramı
in: Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editor, GAZİ, Ankara, pp.21-35, 2021