SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparison of Young Consumers' Brand Equity Perceptions for Traditional and non-Traditional Brands across Various Product Categories- Farklı Ürün Kategorileri için Genç Tüketicilerin Geleneksel ve Geleneksel Olmayan Markalara İlişkin Marka Değeri Algılamalarının Karşılaştırılması
Pressacademia Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, sa.4, ss.479-492, 2017 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, cilt.4, sa.1, ss.66-78, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, cilt.4, sa.1, ss.66-77, 2014 (Hakemli Dergi)
Doğrudan Pazarlamada Satın Alma Zamanlaması Modelleri
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.105-130, 2013 (Hakemli Dergi)
Marka Değeri ve Marka Genişletme
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.48, sa.1, ss.21-37, 2013 (Hakemli Dergi)
GELENEKSEL PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARINDAN SANAL PAZARLAMA KARMASI ELEMANLARINA GEÇİŞTE KARŞILAŞILAN FARKLI MODELLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik
, cilt.47, sa.2, ss.83-97, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Sağlık Kurumlarında Markalaşma ve Marka Yönetimi
Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, KORKMAZ SEZER, ATİLLA E. ASUMAN, MANSUR FATMA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-86, 2022
İmaj ve Ülke İmajı Kavramı
Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editör, GAZİ, Ankara, ss.37-54, 2021
Siyasal Lider ve İtibar Kavramı
Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editör, GAZİ, Ankara, ss.21-35, 2021