Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

E-TİCARET İŞLETMELERİNİN SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ ETKİNLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

6. ULUSLARARASI MARMARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.106-109

EVALUATION OF MARKETPLACE WEBSITES USING CONTENT ANALYSIS METHOD

4th International Azerbaijan Congress on Humanities and Social Sciences, Baku, Azerbaycan, 15 - 18 Eylül 2023, ss.469-470

Kitap & Kitap Bölümleri

PAZARLAMADA KONUMLANDIRMA VE ALGILAMA HARİTALARI UYGULAMALARI

FARKLI BAKIŞ AÇILARI İLE PAZARLAMA, Dr. Öğretim Üyesi Yalçın Aybüke, Editör, İKSAD, Ankara, ss.71-88, 2023

Sağlık Kurumlarında Markalaşma ve Marka Yönetimi

Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, KORKMAZ SEZER, ATİLLA E. ASUMAN, MANSUR FATMA, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.55-86, 2022

Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi

Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2, ÖZTAY OGUZ HAN , SARIBAŞ SERAP, Editör, DUVAR YAYINLARI, Ankara, ss.493-514, 2022

İmaj ve Ülke İmajı Kavramı

Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editör, GAZİ, Ankara, ss.37-54, 2021

Tüketicilerin Covid 19 Öncesi ve Covid 19 Sonrası Online Alışveriş Davranışlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma

Sosyal Bilimlerde Covıd-19 Salgını Dönemler ve Değişim Dinamikleri - 2, ÖZGE ERDURAN TEKİN, Editör, ASTANA YAYINLARI, Ankara, ss.84-100, 2021

Siyasal Lider ve İtibar Kavramı

Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editör, GAZİ, Ankara, ss.21-35, 2021

Marka Değeri ve Ölçümü

Marka Yönetimi, KORKMAZ SEZER, Editör, ATA-AOF, Erzurum, ss.214-239, 2020

The Effect Of Culture on Concrete Product Components at Internatıonal Marketing Activities

Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II (Cilt 2), SERDAR ÖZTÜRK, ETEM ÇALIK, Editör, GECE, Ankara, ss.241-266, 2020

Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3), MUSTAFA METE, Editör, GECE, Ankara, ss.433-446, 2020

Metrikler

Yayın

36

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları