Publications & Works

Articles Published in Other Journals 17

Marka Değeri ve Marka Genişletme

Üçüncü Sektör Kooperatifçilik , vol.48, no.1, pp.21-37, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 10

E-TİCARET İŞLETMELERİNİN SOSYAL MEDYA MECRALARINDAKİ ETKİNLİĞİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

6. ULUSLARARASI MARMARA BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Turkey, 7 - 08 October 2023, pp.106-109, (Summary Text)

EVALUATION OF MARKETPLACE WEBSITES USING CONTENT ANALYSIS METHOD

4th International Azerbaijan Congress on Humanities and Social Sciences, Baku, Azerbaijan, 15 - 18 September 2023, pp.469-470, (Summary Text)
Books 9

PAZARLAMADA KONUMLANDIRMA VE ALGILAMA HARİTALARI UYGULAMALARI

in: FARKLI BAKIŞ AÇILARI İLE PAZARLAMA, Dr. Öğretim Üyesi Yalçın Aybüke, Editor, İKSAD, Ankara, pp.71-88, 2023

Sağlık Kurumlarında Markalaşma ve Marka Yönetimi

in: Sağlık Yönetiminde Dönüşüm ve Güncel Yaklaşımlar, KORKMAZ SEZER, ATİLLA E. ASUMAN, MANSUR FATMA, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.55-86, 2022

Tüketicilerin Satış Promosyonlarından Algıladıkları Faydaların Ağızdan Ağıza İletişime Etkisi

in: Sosyal Bilimler Alanındaki Gelişmeler 2, ÖZTAY OGUZ HAN , SARIBAŞ SERAP, Editor, DUVAR YAYINLARI, Ankara, pp.493-514, 2022

İmaj ve Ülke İmajı Kavramı

in: Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editor, GAZİ, Ankara, pp.37-54, 2021

Tüketicilerin Covid 19 Öncesi ve Covid 19 Sonrası Online Alışveriş Davranışlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma

in: Sosyal Bilimlerde Covıd-19 Salgını Dönemler ve Değişim Dinamikleri - 2, ÖZGE ERDURAN TEKİN, Editor, ASTANA YAYINLARI, Ankara, pp.84-100, 2021

Siyasal Lider ve İtibar Kavramı

in: Satın Almada İmajın Etkisi: Lider Mi, Ülke mi?, ÖRS HÜSNİYE, Editor, GAZİ, Ankara, pp.21-35, 2021

Marka Değeri ve Ölçümü

in: Marka Yönetimi, KORKMAZ SEZER, Editor, ATA-AOF, Erzurum, pp.214-239, 2020

The Effect Of Culture on Concrete Product Components at Internatıonal Marketing Activities

in: Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences II (Cilt 2), SERDAR ÖZTÜRK, ETEM ÇALIK, Editor, GECE, Ankara, pp.241-266, 2020

Pazarlama Karması Unsurlarına Göre Tüketicilerin Online Alışveriş Yapma Nedenlerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

in: İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II (Cilt 3), MUSTAFA METE, Editor, GECE, Ankara, pp.433-446, 2020
Metrics

Publication

37

Publication (WoS)

1

Publication (Scopus)

1

H-Index (WoS)

2

Citation (Scopus)

2

H-Index (Scopus)

1

Citation (TrDizin)

10

H-Index (TrDizin)

2

Citation (Sum Other)

89
UN Sustainable Development Goals