Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi


BOZOKLU Ç. P., ALKIBAY S.

Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.31, sa.2, ss.167-195, 2013 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 31 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2013
  • Dergi Adı: Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.167-195
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır