Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)


Creative Commons License

TOLON M., YILMAZ K. G., AYCI A.

Journal of Business Research - Turk, cilt.11, sa.4, ss.2747-2761, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 4
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.20491/isarder.2019.772
  • Dergi Adı: Journal of Business Research - Turk
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.2747-2761
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Evet