Articles Published in Other Journals
Üç Boyutlu Marka ve Tescile Yönelik Uygulamalar
Journal of Recreation and Tourism Research (JRTR), vol.4, no.2, pp.13-29, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, vol.10, no.19, pp.103-122, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Specific
Journal of Economics and Administrative Sciences, vol.18, no.2, pp.103-114, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi
Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.31, no.2, pp.167-195, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
The Attitudes and Behavior of Children Centered Mothers During Purchasing
World Applied Sciences Journal, vol.2, no.4, pp.375-386, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Doğal Beslenme Desteklerine İç Pazarın Oluşturulması Üzerine Bir Araştırma
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, no.2, pp.79-102, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Pazarlama Faaliyetlerine Üniversite Öğrencilerinin İlgisi Üzerine Bir Araştırma
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, no.4, pp.76-93, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Yabancı Dilde Mağaza Adı Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası, no.63, pp.2-10, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.14, no.1, pp.165-176, 1996 (Peer-Reviewed Journal)
Mağazalarda Yabancı İşletme Adı Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Türk Dili, no.538, pp.415-422, 1996 (Non Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Marka Tescilinde Yeni Sınai Mülkiyet Kanununun Getirdikleri
ASEAD II. Uluslar arası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2017
Examining Turkish Fans Perceptions of Turkish Soccer League Brand A GAP Analysis of Expectations and Perceptions
Annual Meeting of WIDWEST DSI Valparaiso Universty, 14 April 2016
Measuring Consumer Fan Based Brand Equity in a Sport League A Study of Turkish Soccer League
American Marketing A ssociation 2015 Summer Marketing Educators' Conferenc, Michigan, United States Of America, 14 - 16 August 2015, vol.26, pp.13-14
Nöropazarlama Kapsamında TV Reklamlarına Yönelik Duygulanım Tepkilerinin Değerlendirilmesi: Yüz Kasları Analizi ile Anket Yönteminin Karşılaştırılması
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Turkey, 18 - 22 June 2014
Sustainability and Green Buildings: Potential Consumers’ Concerns With Green Housing In Turkey
Annual Conference of the Academy of Innovation and Entrepreneurship, 8 - 10 June 2012

Yeşil Konutlara Yönelik Potansiyel Tüketicilerin Yaklaşımları: Ankara Çayyolu Bölgesinde Bir Araştırma
X. Uluslararası Yapıda Tesisat Teknolojisi Sempozyumu, 30 April - 02 May 2012
Hazır Giyim Sektöründe Türk Dili Dışında Mağaza Adı Verme Eğilimi Üzerine Görgül Bir Araştırma
VI Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Ankara, Turkey, 20 - 25 October 2008
Books & Book Chapters
Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2017
Sporda Markalama ve Marka Değeri Yaratmak
in: Masamızda Marka Sohbetleri, F. Müge Arslan, Editor, Beta, İstanbul, pp.195-220, 2015