Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Examination of the effects of Fan-Based Brand Associations of a Professional Soccer League on League Brand Equity
Advances in Business Research
, cilt.12, sa.1, ss.37-56, 2022 (Hakemli Dergi)
Assessment of Pamukkale Destination Image according to Attraction Factors
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
, cilt.5, sa.1, 2018 (Hakemli Dergi)
Üç Boyutlu Marka ve Tescile Yönelik Uygulamalar
Journal of Recreation and Tourism Research (JRTR)
, cilt.4, sa.2, ss.13-29, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkiye Süper Liginin Marka Değerini Etkileyen Faktörlerin Öneminin ve Performansının Değerlendirilmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.19, ss.103-122, 2017 (Hakemli Dergi)
The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Spesific
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Journal of Economicsand Administrative Sciences
, cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
The Classification of Bad Customers Based on Action and Character Specific
Journal of Economics and Administrative Sciences
, cilt.18, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
deviant customer behavior aperceived classification
marketing review
, cilt.4, ss.483-504, 2015 (Hakemli Dergi)
Deviant customer behaviour a perceived classification
The marketing review
, cilt.15, sa.4, ss.483-502, 2015 (Hakemli Dergi)
Nöropazarlama Reklam Etkinliğinin Psikofizyolojik Tekniklerle Değerlendirilmesine Yönelik Yapılmış Araştırmalarının Gözden Geçirilmesi
Hacettepe İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.167-195, 2013 (Hakemli Dergi)
Üniversite Sanayi İşbirliği Çerçevesinde Teknoparklar, Yönetimsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.65-90, 2012 (Hakemli Dergi)
The Attitudes and Behavior of Children Centered Mothers During Purchasing
World Applied Sciences Journal
, cilt.2, sa.4, ss.375-386, 2007 (Hakemli Dergi)
Doğal Beslenme Desteklerine İç Pazarın Oluşturulması Üzerine Bir Araştırma
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.2, ss.79-102, 2002 (Hakemli Dergi)
Yeşil Pazarlama Faaliyetlerine Üniversite Öğrencilerinin İlgisi Üzerine Bir Araştırma
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.76-93, 2001 (Hakemli Dergi)
Yabancı Dilde Mağaza Adı Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası
, sa.63, ss.2-10, 1997 (Hakemli Dergi)
Mağazalarda Yabancı İşletme Adı Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
Türk Dili
, sa.538, ss.415-422, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Satış Mağazalarına Yabancı Dilde Ad Verme Akımının Nedenleri
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.165-176, 1996 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluating The Business Intelligence: Moderating Effect of Business Intelligence on Internatıonal Product Strategies and Export Performance.
International Conference on Business and Information, Seoul, Güney Kore, 6 - 08 Temmuz 2018
The Registration of Geographical Signs and The Analysis of the Results in Application Process. : ; 17/02/2018 - 18/02/2018
4th Dubai International Conference on Social Science & Humanities (ICSSH), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 17 Şubat 2018
Marka Tescilinde Yeni Sınai Mülkiyet Kanununun Getirdikleri
ASEAD II. Uluslar arası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017
Examining Turkish Fans Perceptions of Turkish Soccer League Brand A GAP Analysis of Expectations and Perceptions
Annual Meeting of WIDWEST DSI Valparaiso Universty, 14 Nisan 2016
Measuring Consumer Fan Based Brand Equity in a Sport League A Study of Turkish Soccer League
American Marketing A ssociation 2015 Summer Marketing Educators' Conferenc, Michigan, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Ağustos 2015, cilt.26, ss.13-14
Ecovillages as a destination and a study of consumer approaches to Ecovillages
2nd Global Conference On Business, Economics, Management and Tourism, Praq, Çek Cumhuriyeti, 30 Ekim 2014
Nöropazarlama Kapsamında TV Reklamlarına Yönelik Duygulanım Tepkilerinin Değerlendirilmesi: Yüz Kasları Analizi ile Anket Yönteminin Karşılaştırılması
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014
Sustainability and Green Buildings: Potantial Consumers' Concerns with Green Housing in Turkey,
5th Conference of Academy of Innovation and Entrepreneurship, Macau, Çin, 08 Haziran 2012
Sustainability and Green Buildings: Potential Consumers’ Concerns With Green Housing In Turkey
Annual Conference of the Academy of Innovation and Entrepreneurship, 8 - 10 Haziran 2012
Yeşil Konutlara Yönelik Potansiyel Tüketicilerin Yaklaşımları: Ankara Çayyolu Bölgesinde Bir Araştırma
X. Uluslararası Yapıda Tesisat Teknolojisi Sempozyumu, 30 Nisan - 02 Mayıs 2012
Hazır Giyim Sektöründe Türk Dili Dışında Mağaza Adı Verme Eğilimi Üzerine Görgül Bir Araştırma
VI Uluslararası Türk Dili Kurultayı, Ankara, Türkiye, 20 - 25 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Sembolik Bir İletişim Aracı Olarak Markalar
Masamızda Marka Sohbetleri 2, Fatma Müge Arslan, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.235-259, 2018
Nöropazarlama Reklam Tasarımı ve Etik
Siyasal Kitabevi, Ankara, 2017
Sporda Markalama ve Marka Değeri Yaratmak
Masamızda Marka Sohbetleri, F. Müge Arslan, Editör, Beta, İstanbul, ss.195-220, 2015
Küresel Pazarlama Yönetimi
Beta BASIM YAYIM DA⁄ITIM A.fi., İstanbul, 2008