Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çözümleme ve Ses Temelli İlkokuma ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019

Öğretim Tasarımı

İçerik Geliştirme Çalıştayı, Erzurum, Türkiye, 22 Mart 2019

Lisansüstü eğitimde etkili ve nitelikli geribildirim

6th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Türkiye’deki En Popüler Mobil Eğitim Uygulamalarının İncelenmesi

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018

EĞİTİM VİDEOLARININ SINIFLANDIRILMASI: ÖN ANALİZ SONUÇLARI

X.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Online Sınavlarda Kopya Çekmeyi Engelleme ve Tespit Etme Yöntemlerinin Belirlenmesi: Bir Alanyazın Taraması

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.489-498

Openness of MOOCs: Goodwill or Trade?

AECT 2017, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 07 Kasım 2017

ÖĞRETMENİN TEKNOLOJİYLE İMTİHANI

INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY SYMPOSIUM, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017

Uzaktan Eğitim Ortamlarında Engelli Öğrencilere Yönelik Ölçme Değerlendirme Faaliyetlerinin İncelenmesi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Türkiye de Uzaktan Öğreticilere Yönelik Yapılan Tezlere Bir Bakış: Bir İçerik Analizi Çalışması

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Uzaktan Öğreticilikte Değişim Ajanlığı: Öğretim Üyelerinin Rolleri ve İlgili Faktörler

5. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Teaching online to campus-based students: Experiences of different universities

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Uzaktan Eğitimde Öğrencilerin Destek İhtiyaçlarının Belirlenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Öğrenenlerin Videolardaki Etkileşim Deneyimlerinin Etkileşim Türlerine Göre İncelenmesi

11th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.253

Ortaöğretim Düzeyinde Ters Yüz Sınıf Uygulaması Hakkında Öğrenci Görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Online Interactive Videos in Education: A Systematic Review

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Öğrencilerin Bulunduğu Ders Videosu Çekimlerinde Öğreticilerin Anlatımlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017

Use of Mixed Method Research in Educational Technology: A Review ofThesis and Dissertation in Turkey

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017

Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Bireysel Özellikler İle Yordanması

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

İnternet Üzerinden Herkese Açık Kursların İHAK Genel Özellikleri

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Konferansı, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

Öğretim Üyelerinin İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Yürütme Eğilimleri Atatürk Üniversitesi Örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2015

İnternet üzerinden herkese açık kurs deneyimi AtademiX örneği

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

Uzaktan Öğretime İlişkin Usul ve Esasların Değerlendirmesi ATAUZEM Uygulama Deneyimleri

3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015

DERS ETKİNLİKLERİNDE KISA MESAJ (SMS) KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013

Effects of written and voice asynchronous feedbacks for assignment on learning and satisfaction in face to face education

International Conference on Society and Information Tecnologies, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2010

Sanal sınıf uygulamalarının etkileşim ve öğrenme üzerindeki etkilerine yönelik öğrenci görüşleri

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 01 Ekim 2012

UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN KURULAN SOSYAL PAYLAŞIM ORTAMLARININ İNCELENMESİ

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012

E kitap okuyucularının kullanım deneyimlerine yönelik alanyazın incelemesi

5. International Computer Instructional Technologies Symposium, 1 - 03 Eylül 2011

Yüz yüze öğretimden uzaktan öğretime geçişte öğretim elemanlarının rol değişimleri

11th International Educational Technologies Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011

Patterns of instructors perceptions in transition process to e instructor

World Conference on E-Learning in Corporate, Government, Healthcare Higher Education, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ekim 2010

The effect of social annotation tool on higher order thinking skills in a collage graduate course RTD

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010

The trends and issues associated with learning object repositories and the implications for international learning organizations

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010

Validation of Student Assessment using Natural Language and Concept Map Representation Models

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Kasım 2011 - 01 Ekim 2010

Team process dynamics Shared mental model change patterns in learning teams

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010

Computer modeling of teams learning An agent based social simulation of team learning SSTEL

Association for Educational Communications and Technology International Conference, Anaheim, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Ekim 2010

Etmen temelli simülasyonların sosyal ortamlarda kullanımı Bir öğrenme ortamı önerisi

4. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 01 Eylül 2010

Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar

4. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2010

International collaboration opportunities through e learning practices at Atatürk Universitiy

1st Eurasian Silk Road Universities Convention, Erzurum, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2010

Proje tabanlı öğrenme Bir PTÖ etkinliği olarak podcast hazırlama

9th International Educational Technologies Conference, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2009

Pre service teachers views about case based learning packages related with teaching profession

9th International Educational Technologies Conference, Ankara, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2009

Web based course design preferences of pre service chemistry teachers with learning objects

Society for Information Technology end Teacher Education, Charlestown, Saint Kitts Ve Nevis, 1 - 03 Mart 2009

Açık ders malzemeleri yönetimi ve AtaNesA deneyimi

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 01 Nisan 2008

Dinleyici yanıt sisteminin öğretim ortamlarına etkisi

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 01 Nisan 2008

Etkileşimli web otomasyonunda yeni bir adım Web sihirbazı

Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği 27. Ulusal Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Temmuz 2006

AtaNesA Türkçe nesne ambarı

6th International Educational Technologies Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006

Weblog lar öğretim etkinliklerini nasıl destekleyebilir

6th International Educational Technologies Conference, 19 - 21 Nisan 2006

İçerik paketleme araçları ve karşılaştırılması

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005

Öğrenme nesnesi ambarlarının karşılaştırılması

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005

Ticari öğrenim yönetim sistemlerinin incelenmesi ve karşılaştırılması

Fourth International Educational Technology Symposium, Sakarya, Türkiye, 01 Kasım 2004

İşletmeler için bir e learning sistemi geliştirme modeli

Akademik Bilişim Konferansı, Adana, Türkiye, 01 Şubat 2003

Öğretim yazılımlarının zekileştirilmesi Bir değerlendirme makinesi

Akademik Bilişim Konferansı, Adana, Türkiye, 01 Şubat 2003

Eğitsel içerikli Türkçe web kaynaklarının akreditasyonu için bir model önerisi

Akademik Bilişim Konferansı, Konya, Türkiye, 1 - 02 Şubat 2002

Etkili bir öğrenme için sınıf ortamında web kullanımı

Akademik Bilişim Konferansı, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

Canlı Derslerin Genel Özellikleri ve İşleyişi

UZAKTAN ÖĞRETİMDE CANLI DERS UYGULAMA İLKELERİ VE ÖRNEKLERİ, Prof. Dr. Selçuk KARAMAN, Doç. Dr. Engin KURŞUN, Editör, Atatürk Üniversitesi Yayınları No: 1245, Erzurum, ss.1-10, 2020

Dijital Dönüşüm

Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm, Selçuk KARAMAN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.4-17, 2020

MOTİVASYON ÇALIŞMALARI.

Öğrenme ve Performans için Motivasyonel Tasarım, YALIN KILIÇ TÜREL, Editör, ASOS, Ankara, ss.23-48, 2019

Tablet Bilgisayarlara Yönelik Geliştirilen E-Kitaplara Video Ögelerinin Uygulanması Süreci: Bir Tasarım Tabanlı Araştırma

AKADEMİSYEN YAYINEVİ BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KİTABI 2018 EĞİTİM BİLİMLERİ, Kutlu, Oğuz, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.53-71, 2018

5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları

Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas Mustafa Sözbilir, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.301-323, 2017

5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları

Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017

Ansiklopedide Bölümler

Metrikler

Yayın

146

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

69

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

10

Tez Danışmanlığı

27

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları