Articles Published in Other Journals
e-Nabız Uygulamasını Değerlendirmek İçin Kullanılan Yeni Bir Araç: Mobil Uygulama Derecelendirme Ölçeği
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, vol.23, no.3, pp.625-636, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON IMPULSE BUYING BEHAVIOR DURING THE COVID 19 PANDEMIC
Internatıonal Journal Of Health Management And Tourism
, vol.6, no.3, pp.620-645, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
PLANNED BEHAVIOR THEORY: A STUDY ON HEALTHCARE PROFESSIONALS' BEHAVIOR OF DONATING BLOOD
International Journal of Health Management And Tourism
, vol.6, no.2, pp.526-549, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Salgınından Korunmada Sağlık Çalışanlarında Kişisel Koruyucu Ekipman Kullanımı: Sağlık İnanç Modeli Uygulaması
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.23, no.1, pp.1-16, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sağlık Hizmeti Kullanıcılarının Yeşil Hastane Farkındalık Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.3, pp.827-850, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
ÖZ BENLİĞİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN DERMOKOZMETİK ÜRÜN PAZARI İÇİN İNCELENMESİ
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.6, no.2, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
’Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin, Sağlık Sektöründe Yaşanan Etik Dışı Davranışları Algılama Düzeylerinin Araştırılması
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.5, no.2, pp.126-138, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Consumers’ Evaluation of Glocal Marketing Strategies of Global Firms in Turkey: An Example of a Glocal Product
International Journal of Business and Administrative Studies
, vol.5, no.3, pp.109-118, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Hasta Mahremiyetine Sağlık Personelinin Bakış Açısı: Bir Kamu Hastanesi Örneği
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.6, pp.19-35, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
’Sağlık Sektöründe Tele-Tıp Uygulamaları: Tele-Tıp Uygulama Boyutlarını İçeren Bir Araştırma
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.4, no.3, pp.251-263, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sosyal Görünüş Kaygısı ve Beden Suçluluğunun Diyet Planlarına Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.3, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Dijital İlaç Pazarlama Uygulamaları Geleneksel Uygulamaları Yıkıyor mu? Hekimlere Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.3, no.2, pp.94-105, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
STUDY OF THERMAL TOURISM CONSUMERS’xx PERSPECTIVES TOWARDSTHERMAL TOURISM AND EVALUATIONS OF SERVICE QUALITYDIMENSIONS
International journal of health management and tourısm
, vol.2, no.1, pp.49-61, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
A Study of Thermal Tourism Consumers’xx Perspectives Towards Thermal Tourism and Evaluations of Service Quality Dimensions
International Journal of Health Management and Tourism
, vol.2, no.1, pp.49-61, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sağlık Hizmet Kalitesi ve Sağlık kurumunu Tekrar Tercih Etme Niyeti Arasındaki İlişki: Eğitim ve Araştırma Hastanesi Örneği
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, vol.3, no.1, pp.72-87, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, vol.2, no.1, pp.21-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Voluntary Simplicity, Values and Lifestyles: A Case of Ankara-Yurkey
Journal of Theory and Practice in Marketing
, vol.2, no.1, pp.21-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Journal of Theory and Practice in Marketing
, vol.2, no.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, vol.4, no.1, pp.66-77, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, vol.4, no.1, pp.66-78, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Genç Tüketicilerin Sürdürülebilir Gıda Tüketimi Davranışının Güven ve Değerlere Dayanan Planlı Davranış Teorisi Kapsamında Tartışılması
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.31, no.1, pp.127-152, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Sanayi İşbirliği Çerçevesinde Teknoparklar, Yönetimsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.26, no.2, pp.65-90, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri ve İhracat Performansına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.9, no.2, pp.83-104, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Girişimcilik ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Özelliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
H.Ü. İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.163-179, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Markov Zincirlerinin Pazarlama Stratejilerinin Saptanmasında Kullanımı
Ticaret ve Turizm Dergisi
, vol.4, no.38-39, pp.22-26, 1996 (Non Peer-Reviewed Journal)
Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Açısından Satış Geliştirme Çabalarının Tutundurma Karması İçindeki Yeri ve Önemi
Pazarlama Dünyası
, vol.10, no.57, pp.15-22, 1996 (Peer-Reviewed Journal)
Örgütsel Çatışma Yönetimi ve Verimlilik
Verimlilik Dergisi
, vol.1, no.1, pp.77-94, 1994 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
HEALTHCARE PROFESSIONALS’ VIEWS ON THE USABILITY OF ELECTRONIC MEDICAL RECORD APPLICATIONS
The International Symposium on Business Administration and Economics, 4 - 05 June 2020
Consumers’ Evaluation of Glocal Marketing Strategies of Global Firms in Turkey : An Example of a Glocal Product
Presented at the: International Conference on Economics, Business and Social Science Research, 20 - 21 June 2019
Öz Benliğin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinin Dermokozmetik Ürün Pazarı İçin İncelenmesi
24. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Turkey, 1 - 04 May 2019
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Kapsamında Hekimlerin Yeni Tıbbi Teknolojilere Bakış Açılarını ve Uyum Sürecini İçeren Bir Araştırma
23.Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Turkey, 27 - 29 June 2018
4.0’a Geçiş Sürecinde Sağlık Endüstrisi İçin Değer Temelli Pazarlama İlişkilerine Yönelik Bir Uygulama,
23. Pazarlama Kongresi, Turkey, 27 - 29 June 2018
Sosyal Görünüş Kaygısı ve Beden Suçluluğunun Diyet Planlarına Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2017, pp.159
Hekimlerin Elektronik Ortamlarda Yapılan İlaç Tanıtımlarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Değişkenler
10. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Turkey, 1 - 03 December 2016
’’Savunma ve Havacılık Sektöründe Yeni Ürün Geliştirme Projelerinde Risk Yönetimi Analizi
Savtek 2016 8. Savunma Teknolojileri Kongresi, Turkey, 12 October 2018 - 14 October 2016
Books & Book Chapters
Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Başarılarını Etkileyen Faktörler
GAZİ KİTABEVİ, 1998