Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
e-Nabız Uygulamasını Değerlendirmek İçin Kullanılan Yeni Bir Araç: Mobil Uygulama Derecelendirme Ölçeği
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online)
, cilt.23, sa.3, ss.625-636, 2021 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA ON IMPULSE BUYING BEHAVIOR DURING THE COVID 19 PANDEMIC
Internatıonal Journal Of Health Management And Tourism
, cilt.6, sa.3, ss.620-645, 2021 (Hakemli Dergi)
PLANNED BEHAVIOR THEORY: A STUDY ON HEALTHCARE PROFESSIONALS' BEHAVIOR OF DONATING BLOOD
International Journal of Health Management And Tourism
, cilt.6, sa.2, ss.526-549, 2021 (Hakemli Dergi)
Sağlık Hizmeti Kullanıcılarının Yeşil Hastane Farkındalık Düzeylerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.827-850, 2020 (Hakemli Dergi)
’Sağlık Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin, Sağlık Sektöründe Yaşanan Etik Dışı Davranışları Algılama Düzeylerinin Araştırılması
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.126-138, 2019 (Hakemli Dergi)
Consumers’ Evaluation of Glocal Marketing Strategies of Global Firms in Turkey: An Example of a Glocal Product
International Journal of Business and Administrative Studies
, cilt.5, sa.3, ss.109-118, 2019 (Hakemli Dergi)
’Sağlık Sektöründe Tele-Tıp Uygulamaları: Tele-Tıp Uygulama Boyutlarını İçeren Bir Araştırma
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.251-263, 2018 (Hakemli Dergi)
Dijital İlaç Pazarlama Uygulamaları Geleneksel Uygulamaları Yıkıyor mu? Hekimlere Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.94-105, 2017 (Hakemli Dergi)
STUDY OF THERMAL TOURISM CONSUMERS’xx PERSPECTIVES TOWARDSTHERMAL TOURISM AND EVALUATIONS OF SERVICE QUALITYDIMENSIONS
International journal of health management and tourısm
, cilt.2, sa.1, ss.49-61, 2017 (Hakemli Dergi)
A Study of Thermal Tourism Consumers’xx Perspectives Towards Thermal Tourism and Evaluations of Service Quality Dimensions
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.2, sa.1, ss.49-61, 2017 (Hakemli Dergi)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.21-50, 2016 (Hakemli Dergi)
Voluntary Simplicity, Values and Lifestyles: A Case of Ankara-Yurkey
Journal of Theory and Practice in Marketing
, cilt.2, sa.1, ss.21-50, 2016 (Hakemli Dergi)
Voluntary Simplicity Values and Lifestyles A Case of Ankara Turkey
Journal of Theory and Practice in Marketing
, cilt.2, sa.1, 2016 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorser Credibility on the Consumers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
International Review of Management and Marketing,
, cilt.4, sa.1, ss.66-77, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Effect of Endorsers Credibility on the Customers Buying Intentions An Empirical Study in Turkey
INTERNATIONAL REVIEW OF MANAGEMENT AND MARKETING
, cilt.4, sa.1, ss.66-78, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite Sanayi İşbirliği Çerçevesinde Teknoparklar, Yönetimsel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.65-90, 2012 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Yenilikçi Kabiliyetleri ve İhracat Performansına Etkileri
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.83-104, 2009 (Hakemli Dergi)
Girişimcilik ve Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Özelliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
H.Ü. İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.163-179, 2000 (Hakemli Dergi)
Markov Zincirlerinin Pazarlama Stratejilerinin Saptanmasında Kullanımı
Ticaret ve Turizm Dergisi
, cilt.4, sa.38-39, ss.22-26, 1996 (Hakemsiz Dergi)
Tüketici Satın Alma Davranışlarına Etkisi Açısından Satış Geliştirme Çabalarının Tutundurma Karması İçindeki Yeri ve Önemi
Pazarlama Dünyası
, cilt.10, sa.57, ss.15-22, 1996 (Hakemli Dergi)
Örgütsel Çatışma Yönetimi ve Verimlilik
Verimlilik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.77-94, 1994 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
HEALTHCARE PROFESSIONALS’ VIEWS ON THE USABILITY OF ELECTRONIC MEDICAL RECORD APPLICATIONS
The International Symposium on Business Administration and Economics, 4 - 05 Haziran 2020
Consumers’ Evaluation of Glocal Marketing Strategies of Global Firms in Turkey : An Example of a Glocal Product
Presented at the: International Conference on Economics, Business and Social Science Research, 20 - 21 Haziran 2019
Öz Benliğin Marka Sadakati Üzerindeki Etkisinin Dermokozmetik Ürün Pazarı İçin İncelenmesi
24. PPAD PAZARLAMA KONGRESİ, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019
Yeniliklerin Yayılması Teorisi Kapsamında Hekimlerin Yeni Tıbbi Teknolojilere Bakış Açılarını ve Uyum Sürecini İçeren Bir Araştırma
23.Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
4.0’a Geçiş Sürecinde Sağlık Endüstrisi İçin Değer Temelli Pazarlama İlişkilerine Yönelik Bir Uygulama,
23. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018
Sosyal Görünüş Kaygısı ve Beden Suçluluğunun Diyet Planlarına Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, ss.159
Hekimlerin Elektronik Ortamlarda Yapılan İlaç Tanıtımlarına Yönelik Tutumlarını Etkileyen Değişkenler
10. Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016
’’Savunma ve Havacılık Sektöründe Yeni Ürün Geliştirme Projelerinde Risk Yönetimi Analizi
Savtek 2016 8. Savunma Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 12 Ekim 2018 - 14 Ekim 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Meslek Dersleri Öğretmenlerinin Başarılarını Etkileyen Faktörler
GAZİ KİTABEVİ, 1998