REKLAM-ÇEVRE İLİŞKİSİNİN ELEŞTİREL BAĞLAMDA İNCELENMESİ: REKLAM “YEŞİL” OLABİLİR Mİ?


Atuk F. G.

İletişim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori, Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Ayşe ÇATALCALI CEYLAN, Editör, Serüven, Ankara, ss.319-340, 2023

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2023
  • Yayınevi: Serüven
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.319-340
  • Editörler: Doç. Dr. Ayşe ÇATALCALI CEYLAN, Editör
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Evet