Hizmet Kalite Algısının Müşteri Şikayet Etme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Araştırma - The Effect of Service Quality Perceptions On Consumers Complaint Intentions: A Study in Banking Sector


Creative Commons License

KORKMAZ S., YILDIZLI S., ERMEÇ SERTOĞLU A.

İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.9, sa.2, ss.232-257, 2017 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 9 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2017
  • Doi Numarası: 10.20491/isarder.2017.270
  • Dergi Adı: İşletme Araştırmaları Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.232-257
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır