Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2007 - 2020 Doç.Dr.
Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
1990 - 2020 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Reklam ve Tanıtım Kampanyaları
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Doktora Disipliner Bir Alan Olarak İletişim ve Halkla İlişkiler
-
Lisans Halkla İlişkiler Yazarlığı
-
Lisans İletişim ve Etik
-
Lisans Halkla İlişkiler ve Reklamcılık I
-
Lisans Halkla İlişkiler ve Reklamcılık II
-
Lisans Sosyal Medya ve Halkla İlişkiler
-
Doktora İletişim ve Halkla İlişkiler Felsefesi
-
Yüksek Lisans Pazarlamada Yeni Yönelimler
Yönetilen Tezler
-
Bütünleşik retorik bağlamında uluslararası halkla ilişkiler ve yer markalaşması: Türkiye turizm tanıtımı
GÜZ H. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2021 -
Siyasal iletişimde politika ve poetika ilişkisi: Recep Tayyip Erdoğan'ın okuduğu şiirlerin retoriksel analizi
GÜZ H. (Danışman)
G.EGELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Televizyon reklamlarında mizah kullanımı: Göstergebilimsel bir analiz
GÜZ H. (Danışman)
B.ATKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Uluslararası halkla ilişkiler ve kamu diplomasisi'nde sosyal medyanın kullanımı üzerine bir analiz: TİKA örneği
GÜZ H. (Danışman)
M.BASAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
PANDEMİ DÖNEMİNDE YENİ MEDYADA DEĞİŞEN PAZARLAMA ENDÜSTRİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİĞİN KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ
GÜZ H. (Danışman)
M.PELİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Masallarda toplumsal cinsiyet rollerinin sunumu üzerine bir analiz: Dünya klasikleri
GÜZ H. (Danışman)
B.DEĞİRMENCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Kadın Cinayetlerinin Haber Söylemi Bağlamında Yazılı Basında Temsili: Emine Bulut Cinayeti Örneği
GÜZ H. (Danışman)
B.ÇETİNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Siyasal iletişim aracı olarak sosyal medyada retorik kullanımı: 24 Haziran Genel Seçimleri örneği
GÜZ H. (Danışman)
G.GÜLSİMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Siyasal iletişimde mizahın kullanımı: Capsler
GÜZ H. (Danışman)
F.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Siyasal iletişimde liderlerin dilsel retorik stratejileri: Süleyman Demirel örneği
GÜZ H. (Danışman)
A.UÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kültürel farklılıkların iş görüşmelerine yansımaları üzerine bir analiz: Türk iş adamlarının Yunanistan ve İran görüşmeleri örneği
GÜZ H. (Danışman)
G.İLAYDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Postmodernizmin siyasal iletişime yansımaları üzerine bir analiz: 2014 Cumhurbaşkanlığı seçimleri örneği
GÜZ H. (Danışman)
H.HASAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Yer markacılığı bağlamında Alanya marka imajı üzerine bir analiz
GÜZ H. (Danışman)
D.AŞLAMA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Toplumsal hareketlerin sosyal medyada çerçevelenmesi: Çevre odaklı STK'lara ilişkin bir söylem çerçevesi analizi
GÜZ H. (Danışman)
H.AKÇAY(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Siyasal iknanın inşasında simetri vaadeden lider retoriği
GÜZ H. (Danışman)
F.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Kurumsal itibar bileşenlerinden liderlik ve vizyonun çalışanların motivasyonundaki rolü ve önemi
GÜZ H. (Danışman)
F.MANTI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Marka 2.0 stratejileri bağlamında global markaların sosyal medyada gündem belirlemesi: Markaların 2.0 gündemi
GÜZ H. (Danışman)
E.Ş.(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Gazete haberlerinde kimlik inşası: Terör haberlerinin sunumu
GÜZ H. (Danışman)
N.ÇETİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Kamu yönetiminin halkla ilişkiler anlayışı ve yönetişim: Kadına yönelik şiddetle mücadelede alternatif halkla ilişkiler stratejileri
GÜZ H. (Danışman)
Ş.ALTAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Kriz yönetiminde sosyal medyanın kullanımı üzerine bir analiz: Taksim Gezi Parkı olayları örneği
GÜZ H. (Danışman)
H.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yer markacılığı bağlamında üniversite öğrencilerinin beş boyutlu şehir markası algısı: İzmir örneği
GÜZ H. (Danışman)
R.VOLKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Bir kurumsal itibar bileşeni olarak duygusal çekim alanı yaratmanın rolü ve önemi
GÜZ H. (Danışman)
F.KARADADAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Sosyal sorumluluk bağlamında işletmelerde yeşil pazarlama ve yeşil içerikli reklamlar
GÜZ H. (Danışman)
M.GÜÇTEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Postmodern dünyada postmodern şiddet fenomeni bağlamında reklamlarda simgesel şiddet
GÜZ H. (Danışman)
G.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Tüketim kültürü bağlamında üniversiteli gençlerin kimlik ve yaşam tarzı oluşturmasında reklamların rolü
GÜZ H. (Danışman)
İ.BARIŞIK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Halkla ilişkiler alanında yeni mecra ve uygulamaların yeri ve önemi: Sosyal medya ve PR2.0
GÜZ H. (Danışman)
N.ZAFARMAND(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Feminist söylem açısından televizyon reklamlarında sunulan kadın imgesi
GÜZ H. (Danışman)
S.COŞMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Uyuşturucu ve uyarıcı madde suçlarıyla mücadelede halkla ilişkiler ve bir model önerisi
GÜZ H. (Danışman)
A.CEMAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Toplam kalite yönetimine halka ilişkilerin katkısı
GÜZ H. (Danışman)
S.ERDEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003 -
Seçmenlerin motive edilmesinde siyasal afişlerin rolü: 1999 genel ve yerel seçimlerinde CHP ve MHP'nin kullanmış oldukları siyasal afişler örneği
GÜZ H. (Danışman)
H.TOPBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2003