Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A STUDY ON ARTIFICIAL INTELLIGENCE ADVERTISING AND GENDER

KTO KARATAY UNIVERSITY 1st International Congress of Social Sciences, Konya, Türkiye, 20 - 21 Ekim 2023, cilt.1, ss.368-381

Marka İletişimde Bütünlük: Transmedya Hikayeciliği

Başkent'te İletişim Tasarımı Günleri Bütünlük Temalı İletişim Tasarımı Çalıştayı 6, Ankara, Türkiye, 30 Mart 2023

Oyun Reklam (Advergame) Arayüz Tasarımı ve Kurumsal Kimlik İlişkisi

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Türkiye, 28 Kasım 2022, ss.141

REKLAMDA KORKU ÇEKİCİLİĞİ UNSURUNUN KULLANIMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: DEAD SPACE OYUN REKLAMI ÖRNEĞİ

9.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2022, ss.224

A RESEARCH ON THE COMMON DENOMINATOR OF GREEN ADVERTISING AND GREEN ECONOMY

Vilnius Tech 12th International Scientific Conference „Business and Management 2022, Vilniaus, Litvanya, 12 - 13 Mayıs 2022

SİNEMANIN OYUNLAŞTIRILMASI HAKKINDA BİR İNCELEME: “BANDERSNATCH” FİLM ÖRNEĞİ

7. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 Ekim 2020, ss.455-467

Kitap & Kitap Bölümleri

Ötekileştirme ve Dijital Oyun

Bir Bedeni Paylaşmak Medyada, Sanatta ve Sokakta Öteki, Kazım Tolga Gürel, Editör, PARADİGMA AKADEMİ YAYINLARI, ss.231-244, 2023

Metaverse ve Oyun

GÜNCEL METAVERSE ÇALIŞMALARI, Yavuz Volkan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-61, 2022

Kendi Hikayesini Yazanlar: Dijital Oyun Ve Hikaye

Hikayenin İletişimi, Gülerarslan Özdengül Aşina, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Konya, ss.335-365, 2022

Metrikler

Yayın

16

Atıf (TrDizin)

2

H-Index (TrDizin)

1