Sosyal Medyanın Siyasal İletişim Aracı Olarak Kullanımı: Barack Obama’nın 2012 Başkanlık Seçim Kampanyası ile Recep Tayyip Erdoğan’ın 2014 Cumhurbaşkanlığı Seçim Kampanyası


GÜÇDEMİR Y., GÖKSU O., KAYMAZ M., Karadağ Ş.

İletişim Çalışmaları, Aydoğan Filiz, Editör, DER’İN Yayınları, İstanbul, ss.45-61, 2015

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2015
  • Yayınevi: DER’İN Yayınları
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.45-61
  • Editörler: Aydoğan Filiz, Editör
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır