Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi


MEYDAN UYGUR S., KÜÇÜKERGİN K. G.

Ege Akademik Bakış, cilt.13, sa.3, ss.383-392, 2013 (Hakemli Dergi) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 13 Sayı: 3
  • Basım Tarihi: 2013
  • Dergi Adı: Ege Akademik Bakış
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.383-392
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır