Fast-Food Restoranlarda Bireyselleştirme, Müşteri Tatmini, Minnettarlık ve Tekrar Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki: Tekrar Satın Alma Eğiliminde Ataletin Farklılaştırıcı Etkisi
Atıf İçin Kopyala
MEYDAN UYGUR S., KÜÇÜKERGİN K. G.
Ege Akademik Bakış, cilt.13, sa.3, ss.383-392, 2013 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
13
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2013
-
Dergi Adı:
Ege Akademik Bakış
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.383-392
-
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli:
Hayır