MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Atıf İçin Kopyala
BAŞ M., Taşçı H.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, cilt.3, sa.53, ss.710-723, 2018 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
3
Sayı:
53
-
Basım Tarihi:
2018
-
Dergi Adı:
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.710-723
-
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli:
Evet