MARKA, MARKA DEĞERİ VE DEĞERLEME YÖNTEMLERİ: INTERBRAND İLE BRAND FİNANCE YÖNTEMLERİ VE 2017 EN DEĞERLİ DÜNYA MARKA SIRALAMALARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ


BAŞ M., Taşçı H.

Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi, cilt.3, sa.53, ss.710-723, 2018 (Hakemli Dergi) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 3 Sayı: 53
  • Basım Tarihi: 2018
  • Dergi Adı: Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.710-723
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Evet