Ağ Bağlantılı Tüketicinin Davranışı: Kulaktan Kulağa Pazarlama, Sosyal Medya ve Moda


GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A., GÜRDİN B., KÜLTER DEMİRGÜNEŞ B., YENER D., FIRAT D., AKAGÜN ERGİN E., ...Daha Fazla

Tüketici Davranışları ( Satın Alma, Sahip Olma ve Varoluş / CONSUMER BEHAVIOR - Buying, Having, and Being), Nurettin PARILTI, Elif Akagün ERGİN, Editör, Nobel, ss.500-541, 2020

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2020
  • Yayınevi: Nobel
  • Sayfa Sayıları: ss.500-541
  • Editörler: Nurettin PARILTI, Elif Akagün ERGİN, Editör
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır