Seyahat Acentalarının E Hizmet Uygulamalarının Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi Ankara Örneği


BAYRAM A. T., ŞAHBAZ R. P.

Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, cilt.9, sa.47, ss.722-730, 2016 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 9 Sayı: 47
  • Basım Tarihi: 2016
  • Dergi Adı: Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Derginin Tarandığı İndeksler: ERIC (Education Resources Information Center), Index Islamicus, Linguistic Bibliography, Linguistics & Language Behavior Abstracts, MLA - Modern Language Association Database, Political Science Complete, Sociological abstracts, Worldwide Political Science Abstracts
  • Sayfa Sayıları: ss.722-730
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Hayır