Bankacılık Sektöründe İşveren Marka İmajı: Fonksiyonel Fayda, Müşteri Odaklılık Ve Güvenilir Finansal İmajın Etkileri (Employer Brand Image in Banking Sector: Effects of Functional Utility, Customer Orientation and Reliable Financial Image)


Creative Commons License

BOZOKLU Ç. P.

Journal of Business Research - Turk, cilt.11, sa.2, ss.1103-1117, 2019 (Hakemli Dergi)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 11 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2019
  • Doi Numarası: 10.20491/isarder.2019.659
  • Dergi Adı: Journal of Business Research - Turk
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1103-1117
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Evet