Sosyal Ağlar ve Reklam: Hedef Kitle ve Sosyal Ağ Analizinin Önemi


GENÇYÜREK ERDOĞAN M., AKCAN B.

SOSYAL BİLİMLERDE DİSİPLİNLER ARASI ÇALIŞMALAR, Dr. Öğretim Üyesi İnci Erdoğan Tarakçi, Dr. Öğretim Üyesi Bora Göktaş, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.21-50, 2019

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Mesleki Kitap
  • Basım Tarihi: 2019
  • Yayınevi: İmaj Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: Ankara
  • Sayfa Sayıları: ss.21-50
  • Editörler: Dr. Öğretim Üyesi İnci Erdoğan Tarakçi, Dr. Öğretim Üyesi Bora Göktaş, Editör
  • Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Adresli: Evet