Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite öğrencilerinin girişimci kişilik ve eğilimini etkileyen "girişimcilik eğitimi" yeterli mi?
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.322-342, 2023 (Hakemli Dergi)
![identifier](/Content/images/integrations/small/integrationtype_8.png)
Yatırım ve Kalkınma Bankalarının Etkinliklerinin VZA Yöntemiyle Analizi ve Türk Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi
, cilt.54, sa.1, ss.565-580, 2019 (Hakemli Dergi)
Rising Value In Banking Sector: Participation Banking
Journal of Banking and Financial Research
, cilt.4, sa.2, ss.15-25, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sigorta Sektöründeki Değişim: Insurtech
IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Turkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.230-237
Dijital Dönemin Koruyucuları: Siber Risk Sigortaları
IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Turkistan, Kazakistan, 11 - 13 Eylül 2019, ss.55-64
İnsan Kaynakları Yönetiminde Teknoloji ve Yapay Zekanın Etkisi
23. Milletlerarası Türk Koperatifçilik Kongresi, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.167-175
Post-modern Pazarlamada Retro Pazarlamasının Rolü
23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019, ss.294-304
Sanal Para ve Blockchain Teknolojisi
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.23-34
Pazarlamada Yeni Trend: Oyunlaştırma
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, ss.341-348
Pazarlamanın Bilinçaltı: Karanlık Pazarlama
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, ÜSKÜP, Makedonya, 5 - 08 Eylül 2018, ss.334-340
Tarımsal Ürünlerin Finansmanında Elektronik Ürünsenedi ve Lisanslı Depoculuk Sistemi
III. ULUSLARARASI BOZOK SEMPOZYUMU, Yozgat, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.539-550
Global Dijitalleşmenin Ortaya Çıkardığı Sorunlar: Siber Saldırılar
KAYFOR 15, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Pazarlama ve Tüketici Davranışı
DİJİTAL PAZARLAMANIN EVRİMİ, Armutçu Barış, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2022
Influencer Marketing and Taxation of Influencer in Turkey
New Trends in Social Sciences, Haşim ÖZÜDOĞRU,Turhan ÇETİN,Hasan KARA, Editör, Strategic Researches Academy, ss.125-135, 2019
Understanding of Talent Management in Human Resources
New Trends in Social Sciences, Haşim ÖZÜDOĞRU,Turhan ÇETİN,Hasan KARA, Editör, Strategic Researches Academy, ss.115-125, 2019
ORGANIZATIONAL JUSTICE AND SUB-DIMENSIONS
Economic and Social Studies, Prof. Dr. Haşim ÖZÜDOĞRU, Assoc. Prof. Dr. Muhidin MULALIC Prof. Dr. Turhan ÇETİN Prof. Dr. Farzan ALI JAN, Editör, LAP LAMBERT Academic Publishing, ss.276-286, 2018
TÜRKİYE’DEKİ KATILIM BANKALARININ ETKİNLİĞİNİN VERİZARFLAMA ANALİZİ İLE KARŞILAŞTIRILMASI
KATILIM FİNANS: Teorik ve Ampirik Çalışmalar, Dr. Öğr. Üyesi Sezer BOZKUŞ KAHYAOĞLU, Öğr. Gör. Dr. Zülfi Umut ÖZKARA, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.317-336, 2018
ÜRÜN DESENLERİ TEMELİNDE TÜRKİYE VE AFRİKA ÜLKELERİ ARASINDAKİ TİCARET POTANSİYELİ
AFRİKA EKONOMİ POLİTİĞİKALKINMA POTANSİYEL VE POLİTİKALAR, Prof. Dr. Murat ÇETİNKAYA, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.148-164, 2018