Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Covid-19 döneminde Medikal ürün üreten işletmelerin uluslararası pazarlama karması stratejilerinin ihracat üzerindeki etkisi

4. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Kasım 2022

Algılama Haritaları ve Marka Konumlandırma: Türk Özel Zincir Hastaneler Üzerine Bir Araştırma

7. ULUSLARARASI SAĞLIK BİLİMLERİ VE YÖNETİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Haziran 2022, ss.98-105 Creative Commons License

Conceptual research of marketing strategies for housing in the real estate sector

International Conference on Social Science Research, Budva, Karadağ, 07 Ekim 2022

Perception Maps and Brand Positioning: A Investigation on Turkish Hospital Chains

7th International Health Sciences and Management Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran 2022

Ancyra'dan Ankara'ya Bir Kültür Pazarlaması Hikayesi: Ankara Kent Konseyi Örneği

III. Kent Konseyleri Sempozyumu: Geleceğin Kentlerinde İşbirliği ve Dayanışma, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Kasım 2021

Sürdürülebilirliğin Ve Rekabet Avantajının Sağlanmasında Yalın Girişimciliğin Önemi

ISBES International Sustainable Business and Economic Strategies Congress-Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi), Türkiye, 10 - 11 Aralık 2021

Yeşil Pazarlama ve Yeşil Muhasebe Alanında Yapılan Akademik Çalışmalar Üzerine Bir Araştırma

International CEO Social Sciences Congress, Gorazhde, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020, ss.112-113

Evaluation of the Wearable Technology Market within the Scope of Digital Health Technologies

International Symposium on Business&Economics, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Haziran 2020

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık İşletmelerinde Uluslararası Girişimcilik Yönelimi

Sağlık Girişimciliği, Aykut EKİYOR Yeter Demir USLU, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2023

Girişimsel Pazarlama ve Kadın Girişimciliği

Kadın ve Toplum Değişen Roller, İlişkiler, Sonuçlar, Çetin Can, F. Gökçen, Editör, Orion Kitabevi, Ankara, ss.201-228, 2022

Covid-19 Döneminde Medikal Ürün Üreten İşletmelerin Uluslararası Pazarlama Karması Stratejilerinin İhracat Üzerindeki Etkisi

BÜYÜK ZAFERİN 100. YILI ANISINA EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER Beşeri ve İdari Bilimler 1, KALENDEROĞLU, İhsan ve ÇEVİK, Mehmet, Editör, Türk Eğitim-Sen Yayınları, Ankara, ss.63-83, 2022

Yalın Girişimcilik, Yenilik ve Minimum Uygulanabilir Ürün: Pazarlama Bakış Açısı İle

Yalın Yönetim, Yalın Liderlik, Yalın Üretim ve Yalın Girişimcilik, Hıdıroğlu Duygu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.365-384, 2021

Sorularla Uluslararası Pazarlama

Sorularla Pazarlama İlkeleri, Yıldız, Arif; Kılınç, Kazım, Editör, Asos Yayınları, ss.353-380, 2021

Sorularla İşletmelerde Girişimcilik ve Yenilikçilik

Sorularla İşletme, Yıldız Arif, Editör, Asos Yayınları, ss.393-425, 2021

Sürdürülebilir Pazarlama Yönetimi

Hizmet Sektöründe Sürdürülebilir İşletme Yönetimi Seçme Yazılar, Yavuz Oğuzhan, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.28-44, 2021

Gayrimenkul Sektöründe Konut Pazarı ve Pazarlama Karması Stratejileri

Gayrimenkul Alanında Disiplinler Arası Yaklaşımlar, Güler Ender, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-103, 2021

Metrikler

Yayın

28

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları