Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Uluslararası Pazarlarda Hedef Pazar Seçimi Üzerine Bir Araştırma
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.9, 2021 (Hakemli Dergi)
Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.4, 2019 (Hakemli Dergi)
X ve Y Kuşaklarının Marka Kişiliği Algılamalarının Karşılaştırılması: BİM Örneği
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.3, 2019 (Hakemli Dergi)
MAĞAZA ATMOSFERİNİN ALGILANAN HİZMET KALİTESİ ÜZERİNEETKİSİ: BÜYÜK ÖLÇEKLİ MAĞAZA PERAKENDECİLİĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.53, sa.3, ss.906-921, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medyanın Satın Alma Öncesi ve Sonrası Tüketici Davranışına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Yönetim, Ekonomi ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.24-40, 2017 (Hakemli Dergi)
Uluslararası Ticaret ve Yatırım Teorisi Olarak Eklektik Paradigma Geçmişten Günümüze Bir Bakış
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1003-1020, 2016 (Hakemli Dergi)
Examining the Causal Relationships between Materialism Status Consumption and Life Satisfaction
Journal of Research in Business, Economics and Management
, cilt.5, sa.5, ss.781-789, 2016 (Hakemli Dergi)
Perceptual Maps of Smart Phones with Multi Dimensional Scaling Analysis
International Journal of Research in Socİal Sciences
, cilt.6, sa.5, ss.40-44, 2016 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı Ankara İlindeki Dört Ve Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.217-235, 2016 (Hakemli Dergi)
Politik Pazarlama Karmasına Kavramsal ve Güncel Bir Bakış
İşletme Araştırmaları Dergisi- Journal of Business Research Turk
, cilt.8, sa.1, ss.413-431, 2016 (Hakemli Dergi)
The Relationship between the List of Values and Consumer Decision Making Styles in the Context of Clothing Products
Business Management Dynamics
, cilt.5, sa.9, ss.1-14, 2016 (Hakemli Dergi)
The Evaluation of Smartphone Brand Choice An Application with The Fuzzy Electre I Method
International Journal of Business and Management Invention
, cilt.5, sa.3, ss.55-63, 2016 (Hakemli Dergi)
E-Commerce Adoption as a Predictor of the Perceived Strategic Value of E-Commerce among E-Commerce Adopter SMEs in Turkey
International Journal of Managerial Studies and Research
, cilt.4, sa.3, ss.35-43, 2016 (Hakemli Dergi)
Prediction of Consumer Behavior Regarding Purchasing Remanufactured Products A Logistics Regression Model
International Journal of Business and Social Research
, cilt.6, sa.2, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
Devlet Destekli İhracatı Geliştirme Programlarının Kobi lere Etkisi Uluslararası Rekabeti Geliştirme Projelerinin Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.137-169, 2015 (Hakemli Dergi)
Akıllı Video Analiz Yazılımlarının İşletmelerin Pazarlama Stratejilerinde Kullanımı üzerine Bir Değerlendirme An Evaluation on the Usage of Intelligent Video Analysis Software for Marketing Strategies
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal Of Business Research-Turk
, cilt.5, sa.4, ss.146-158, 2013 (Hakemli Dergi)
Akıllı Video Analiz Yazılımlarının İşletmelerin Pazarlama Stratejilerinde Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme
İşletme Araştırmaları Dergisi (Journal of Business Research – Turk)
, cilt.5, sa.4, ss.146-158, 2013 (Hakemli Dergi)
Marka Şehir Olabilmenin Yeni Boyutu Kullanılabilirlik A New Dimension of City Brand Usability
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.1, sa.4, ss.69-76, 2013 (Hakemli Dergi)
A New Dimension of City Brand Usability
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.1, sa.4, ss.69-76, 2013 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Alışveriş Merkezlerindeki Perakendeci Karmasına Yönelik Beklentileri Üzerine Ampirik Bir Araştırma
ATATÜRK ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
, cilt.16, sa.3, ss.399-412, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Gerçeklerle Yüzleşmeye Hazır Mısınız? Kırılma Noktası
23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019
Bireylerin Güven Algısının Satın Alma Kararı Ve Kariyer Tercihi Üzerine Etkisi
23. Milletlerarası Türk Kooperatifçilik Kongresi, 26 - 28 Eylül 2019
Şehir Sıralama Endekslerinin Arama Motoru Optimizasyonu Açısından Değerlendirilmesi
23. International Turkish Cooperative Congress, Kiev, Ukrayna, 26 - 28 Eylül 2019
Marka şehirlerin mobil uygulamalarının kullanıcı perspektifi ile karşılaştırılması
III. Congress of International Applied Social Sciences, 4 - 06 Nisan 2019
Abusing of Advertising Under Unfair Competition Regulations of Turkish Commercial Code Numbered 6102 and Its Reflections on the Marketing Practises
5th International Conference on Business and Economics Studies, 10 - 12 Ağustos 2018
Evaluation of ATMs from Human-Computer Interaction Perspective: A Customer-Oriented Design Proposal
4th Annual International Conference on Turkey and Turkish Studies, Atina, Yunanistan, 19 - 22 Haziran 2017
Mediating Role of Information Systems in the Effect of Organizational Culture on Marketing Performance in Family Firms
Global Forum: Informing Societies, Uniting Cultures, Celebrating Diversity, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 16 - 19 Nisan 2015, ss.462-475
Unique Characteristics of the Middle Class in Turkey as an Emerging Country
GSU-CIBER’s 1st annual Middle Class Phenomenon in Emerging Markets, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 28 Eylül 2013
Türkiye Süpermarket Süpermarket Zincirlerinin Envanter Planlamasında Kullandıkları Kurumsal Kaynak Planlaması ERP Yazılımları Üzerine Bir İnceleme
12. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Muğla, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013
Türkiye de Süpermarket Zincirlerinin Envanter Planlamasında Kullandıkları Kurumsal Kaynak Planlaması ERP Yazılımları Üzerine Bir İnceleme
12. Ulusal işletmecilik Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Marka Şehir
Gazi Kitapevi, Ankara, 2017